Қазіргі заманның талабына сай білім беру үшін бүгінгі таңда оқытудың мазмұнын өзгерту, яғни білім беру сапасын арттыру қажеттілігі туындап отыр.
Білім беру үрдісін мониторингілеу-оқу қажеттілігінің негізгі шарты, нақты оқушы мен мұғалім іс-әрекетінің нәтижесін талдау мен мектептің даму болашағын болжаудың динамикалық жүйесі. Жалпы білім сапасы көп айтылып жүрген бүгінгі шақта оқу-тәрбие үрдісінің түрлі қырларын талдауда мониторингтік зерттеу өте маңызды рөл атқарады.
Білім беру үрдісін мониторингілеу – оқыту нәтижелілігінің қажетті шарты.Мектеп жұмысындағы бұл бағыт- жаңа және үлкен жауапкершілікті талап етеді. Мәліметтердің дұрыстығы, мәліметтердің сапалы өңделуі мен материалдың ауқымдылығы мектеп өмірінің барлық саласының жұмысына әсерін тигізетіні ықтимал. Жоғары көрсеткіштерге жетуде білім беру сапасын басқару бойынша мектеп әкімшілігінің жұмысы, білім беру сапасын қамтамасыз ету бойынша ұжымның жұмысы, мектептің өзін-өзі басқару ұйымы және ата-аналар комитетінің өзара бірлескен жұмысының жемісі болып табылады.
Білім беру үрдісін мониторингілеу – оқыту нәтижелілігінің қажетті шарты.Мектеп жұмысындағы бұл бағыт- жаңа және үлкен жауапкершілікті талап етеді. Мәліметтердің дұрыстығы, мәліметтердің сапалы өңделуі мен материалдың ауқымдылығы мектеп өмірінің барлық саласының жұмысына әсерін тигізетіні ықтимал. Жоғары көрсеткіштерге жетуде білім беру сапасын басқару бойынша мектеп әкімшілігінің жұмысы, білім беру сапасын қамтамасыз ету бойынша ұжымның жұмысы, мектептің өзін-өзі басқару ұйымы және ата-аналар комитетінің өзара бірлескен жұмысының жемісі болып табылады.
Мониторинг арқылы алдағы жасалатын іс әрекетті жоспарлап, атқарылатын жұмысқа айқын мақсат қоюға болады.
Мектаптегі жұмысты мониторинг арқылы көруге болады сондықтан мониторингтің рөлі зор.
Айгуль Болатовна, мен АӘД пәні бойынша тоқсандық, жылдық диаграмма, 3 жылға мониторинг, Ұлан мен Қалқан бойынша аудан мектептерінің жарысы көрсеткіштерінің мониторингін жасаймын. Мұнан басқа мектепте қандай мониторингілер болуы керек?
Педагогикалық жүйе қызметінің нақты нәтижесі мен мақсат арасындағы нормадан ауытқуды ғана бақылаушы емес, стандартта кеткен кемшіліктерді анықтаушы, жетістіктерге жету жолдарын түзетуші мәліметтермен қамтамасыз ететін кері байланыс.
Оқыту сапасы мұғалімнің сабақтағы әрекетінің өзіндік ерекшілігімен сипатталады жаңа дидактикалық ідәстерді қолдануы, сабақты оқытудың әдістемесі және түрлері, оқушының сапалы меңгерген білімі, іскерлік, дағдысының жетістігі,шәкіртінің әртүрлі олимпиядаға, сайыс, ғылыми конференцияға қатысуы.Осы іс шаралардың көрсеткіші мониторинг арқылы жұмыстың нәтижесін білу.
Оқыту сапасы мұғалімнің сабақтағы әрекетінің өзіндік ерекшілігімен сипатталады жаңа дидактикалқі дәстерді қолдануы, сабақты оқытудың әдістемесі және түрлері, оқушының сапалы меңгерген білімі, іскерлік, дағдысының жетістігі,шәкіртінің әртүрлі олимпиядаға, сайыс, ғылыми конференцияға қатысуы.Осы іс шаралардың көрсеткіші мониторинг арқылы жұмыстың нәтижесін білу.
Барлық жұмыстың нәтижесін мониторингі арқылы көрсетіп және талдап отыру өз жұмысыңның жүйелілігін көрсетіп, алдағы жұмысты жоспарлауға көмегін берері анық.
Пікір алмасқандарыңызға рахмет! Өз жұмысыңның қаншалықты нәтиже беріп, қандай дәрежеге жеткенін, алға қарай сатылай жылжу бағытын айқындау үшін мониторигтің пайдасы бар деп ойлаймын.