Шәкірттер мен мұғалімдер арасындағы, әсіресе мұғалім мен жасөспірімдер арасындағы, қарым-қатынаста кездесіп қалатын кедергілерді жаңа оқыту әдіс-тәсілдерін пайдаланып шешуге болады. Кедергілерді болдырмаудың ең басты жолы – сабақты түрлендіре отырып, оқушының бос отырмауына ықпал ету.
Мектеп оқушысының үлгермеуіне оқушы мен мұғалімнің өзара қарым-қатынасындағы әлеуметтік рөл үлкен әсер етеді. Осы үлгермеушіліктің алдын-алу тәжірбие жүзінде түрлі әлеуметтік – психологиялық тренингтер өткізу керек. Тренингтерді өткізу арқылы оқушы мен мұғалімнің өзара қарым-қатынасын арттыруға болады. Кейбір ашылмай жүрген оқушылар тренинг барысында топқа үйренеді.
Ұстаз бен шәкірт арасында тек жақсы қарым-қатынас болу керек деп ойлаймын. Мұғалімнің бойында игі тілек, шәкірттерге мүмкіндігінше ықыласпен көмек көрсету, олардың жан-дүниесін түсіну сияқты адамгершілік қасиеттері мол болса, ұстаз бен шәкірт арасындағы қарым-қатынас жоғары деңгейде болады. Мұндай қасиеттерді шәкірттер өз ұстазының бойынан көргісі келеді. Егер шәкірт пен ұстаз арасындағы қарым-қатынас жақсы болса, оның білім сапасына да берер үлесі мол деп білемін.
Ұстаз өзінің мол білімімен,сөзімен,іс-әрекетімен оқушының назарын өзіне аудара білуі керек.Сонда ғана сапалы білім болады деп ойлаймын.Оқушы жүрегіне жол таба білу -ұстаздың міндеті.