Сообщение: В народе не зря говорится, чтобы дерево росло прямым, нужно помогать ему, пока оно мало, а когда выросло и стало большим, его уже невозможно исправить. Однако, не все садовники вооружены знаниями, что, когда и как необходимо делать, чтобы дерево росло прямым: как часто поливать, когда рыхлить, чем удобрять, защищать от воздействий окружающего мира, сберегать во время холодов. Это можно сравнить с процессом взросления наших детей. Дети – это деревца, а садовники – их родители. И не каждый родитель знает как надо воспитывать ребенка. Родителю, даже очень ответственному и внимательному порой не хватает элементарных знаний о физиологии и психологии подрастающего поколения. Поэтому им порой очень сложно, а иногда даже некогда, правильно воспитывать детей, давая нужные советы, понимая происходящее, прогнозируя будущее.
Какие знания наиболее востребованы родителями в процессе воспитания детей?
Хабарлама: Халық арасында ағаш түзу өсу үшін, оны жас шыбық кезінен күтіп-баптау керек, ал өсіп қатайып кеткеннен кейін түзету мүмкін деген сөз тегін айтылмаған.Бірақ, барлық бағбандар ағашты жас талды түзу, әдемі болып өсуі үшін қалай күтіп-баптау керектігі жөніндегі біліммен қаруланбаған: қаншалықты жиі суару, қашан түбін қопсыту, немен тыңайту, қоршаған ортаның әсерінен қалай қорғау, суықтан сақтау сияқты. Осыны біздің балаларымыздың есею процессімен салыстыруға болады. Балалар-ол ағаш, ал бағбандар-ата-аналар. Әрбір ата-ана баланы қалай тәрбиелеу керектігін біле бермейді. Тіпті өте жауапты әрі қамқор ата-ананың өзіне де кей кездері өсіп келе жатқан ұрпақтың физиологиялық және психологиялық ерекшеліктері туралы білімдері жеткіліксіз болып жатады. Сондықтан оларға өте қиын, ал кейде тіпті болып жатқан жағдайды түсініп, болашақты болжай отырып, қажетті ақыл кеңес беру арқылы дұрыс тәрбиелеуге уақыты да жоқ.
Ата - аналар тарапынан бала тәрбиесі туралы қандай білім неғұрлым көп сұранысқа ие?
Родителям необходимо вооружиться знаниями о физических, нравственных, умственных принципах воспитания детей. НЕобходимо теоретическое руководство о представлении о душевных процессах, происходящих у детей. Без этого родители управляют детьми импульсивно, принося тем самым не только благо. Обществу необходимо развивать компетентных родителей, то есть родителей, способных изменяться самим, а значит изменять жизнь ребенка в лучшую сторону.
Бұзақылықтың басы бос жүруден басталады. Кейде сабақты жиі қалдыруға әр түрлі сылтауларды үлкендердің өзі үйретіп отырады. Бқл жағдайда балаға өтірік айтуды үйретіп отырғанын аңғармай да қалуы мүмкін. Жас шыбықты қалай исең, солай өседі ғой. Иә, "Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілерсің" демекші ата - ана тәрбиесі бала өмірінде үлкен із қалдырады.
Отбасы - болашақ ұрпақ бойына адамзаттық құндылықтарды және ұлттық рухани байлықтарын сіңіретін тәрбие ошағы.
Тәрбие отбасынан басталады. Болашақ екі тірегі - әлпештеген әке мен аялаған ана.
Ата-ананың сүйіспеншілігі - бала үшін барлық жеңістерінің бастау көзі,кепілі,материалдық және рухани қолдаушысы.Сондықтанда ата-ананың негізгі міндеті бала бойында озін ата-анасының жақсы көретініне, қамқорлықпен қарайтынына, қолдау көрсететініне сенімділікті нығайту болып табылады. Психологтардың зеттеулеріне қарағанда, жасөспірімдер арасындағы ішімдікқұмарлық пен нашақорлық көріністерінің сыртында өз балаларын ұнатпайтын ата-аналар тұрған көрінеді. Міне, бұл трагедияға көбіне ата-ананың мейірімсіздігі кінәлі деген сөз. Отбасы тәрбиесіне қойылатын ең басты талап - мейірім, сүйіспеншілік,қамқорлық. Баланың ата-ана мейірімі мен қамқорлығына сенуі арқылы ғана психикалық ішкі әлемі дұрыс қалыптасады. Адамгершілік мінез-құлыққа тек мейірім арқылы ғана тәрбиелеуге болады, тек сүйіспеншілік қана сүйе білуді үйретеді.
Баланың мінез-құлқын қалыптастыру үшін психалогиялық білім қажет.Маған психологиялық кеңес Себебі мне кейде баланың психологиясын тусінбей ортақ тіл таба алмай қаламын. Тәрбие процесіндегі ата -аналардыңбілімі. Қазиргі уақытта баланыңпән сабақтары үйде тұсіндіру өтеқиын., программалар қиын. Бала тәрбиелеу кезінде бірге балаға қалай киіндіруауа райының суық, жылы болуына байланыстыкадағалапотыру керек. Баланы кішкентай кезінен ата -ана түсіндегі отыру керек
Продолжаю мысль совместной конференции (родители, учителя) в школе-гимназии № 1.
Родителей боьше интересовали консультации психолога, они признавали, что не все аспекты воспитания и понимания собственных детей им доступны в полной мере. Также родители выразили желание просвещаться у учителей по программам преподавания, аргументируя это тем, что обучение сильно изменилось и родители не знакомы с новыми требованиями программы обучения, тем самым не имеют возможности вести элементарный контроль за знаниями детей. Результаты обсуждения стали хорошей отправной точкой для дополнительного планирования работы с родителями.
Қалай болганда да тәлімді үлгіні ата аналар көрсетеді.Балалар көргенін қайталайды. Алдынғы арбаның дөнгелегі қайда жүрсе,соңы да сонда жүреді.Ата анасының ізденіп,кітап оқып пайдалы іспен айналысқанын көрген бала жаман әдеттен бойын аулақ ұстауга тырысады.Баланың бойындагы жагымды жақсы қасиетті багдарлай отырып,жан жақты тәрбиесіне асқан жауапкершілікпен қарауды ұмытпауымыз керек.
Адамзат баласының ең негізгі мақсаты дұниеге әкелген ұрпағының болашағына жауапкершілікпен қарау.Нәрестенің өмірге келген алгашқы күннен бастап дұрыс тәрбие беріп,адамгершілікке. саналыққа баулып өсірсеніз қуанышқа бөленерсіз.
Какие знания наиболее востребованы родителями в процессе воспитания детей?
Конечно же, знания о физическом развитии ребенка (давайте вспомним Маслоу - главными потребностями были, есть и будут - есть, пить, спать и т.д.), о возрастных особенностях (и тогда можно будет избежать перегибов в воспитании).
Қазіргі таңда бала тәрбиесі үлкен мәселеге айналуы мүмкін... Өйткені ақпараттандыру жүйесі қарқынды даму үстінде. Халқымызда үлкен дана сөз бар оқу мен тәрбие егіз деген. Компьютерлік құрылғылардың бала санасына кіруі үлкен кедергілер жасауда.Олай болса оқушылардың әдеби кітаптар оқымауы, ойлау қабілеттерінің төмендеуі,өз бетімен шешім қабылдамауы тәрбие үрдісінің кедергісі болуы мүмкін.Сондықтан мектептен тыс аудандық, қалалық іс-шаралардың жиі өтуі,оқу-тәрбие жұмысы жоспарының толық орындалуына мүмкіндік бермей отыр.