kz ru en

Авторизация


МОДЕЛЬ СППС Тема 3: Дифференциация функционала педагога-психолога - основа повышения результативности труда. Тақырып 3: Педагог-психологтың функционалының дифференциациясы-жұмыстың нәтижелілігінің негізі.

ВНИМАНИЕ!!!! Ознакомиться с моделью СППС вы можете на сайте umc-krg.kz кабинет психолога (с левой стороны окна).

Сообщение:  Профессиональный статус педагога-психолога базируется на его способностях и квалификации, необходимых для выполнения обязанностей. Он профессионально подготовлен и имеет специализацию в применении методов, инструментария и процедур, применяемых в данной области. Но в современном образовательном учреждении требования к нему настолько велики, что его профессионализма становится недостаточно из-за всеобъемлющего объема работы, поэтому качество оказываемых услуг, в лучшем случае среднее или ближе к низкому. Во всех профессиональных структурах, для повышения качества работы издавна используется дифференциация функционала (если говорить языком ремесленников – «разделение труда»). Что вполне реально осуществить в деятельности педагогов-психологов организаций образования. Суть изложенного заключается в формальном объединении педагогов-психологов 4 или 6 школ, схожих  по типу оказания образовательных услуг. Каждый из которых будет основательно реализовывать только одну модель деятельности: диагностическую, профилактическую, просвещенческую, корректирующую, развивающую, консультирующую, что позволит существенно повысить качество работы, т.к. снизится время на подготовку, разработку и поиски, многие действия будут доходить да автоматизма, узкий профиль позволит существенно быстрее получить громадный опыт работы в данном направлении, что естественным путем приведет к повышению результативности  труда. Конечно, в данной ситуации еще много неясностей, например, как договорятся друг с другом школы, юридическая сторона вопроса и др., но она прояснится, когда начнется работа над подпроектом. Кстати, Россия уже продвигает идею сетевого взаимодействия школ.

Хабарлама:  Педагог-психологтың кәсіби мәртебесі, оның міндеттерін орындауға қажетті қабілеті мен біліктілігіне базаланады. Ол кәсіби дайындалған және аталмыш аймақта қолданылатын әдістерді қолдануда мамандандырылған. Бірақ қазіргі заманғы білім беру мекемесінде оған қойылатын талаптың жоғарылығы соншалықты, оның кәсібилігі оте ауқымды жұмысқа аздық етеді, сондықтан көрсетілетін қызмет сапасы, ең жақсы дегенде орташа немесе төмен деңгейге жақын болады. Барлық кәсіби құрылымдарда, жұмыстың сапасын көтеруде ерте кезден бастап лауазымдық міндетінің дифференциациясы қолданылады (кәсіпшілердің тілімен айтатын болсақ-«еңбекті бөлу»). Оны білім беру ұйымдарының педагог-психологтарының іс-әрекетінде толықтай іске асыруға болады. Айтылып отырғанның мәні, білім беру қызметінің үлгісі жағынан ұқсас, 4-5 мектептің психологтарын формальды біріктірумен қорытындыланады.  Әр қайсысы іс-әрекеттің тек бір ғана моделін негізге ала отырып іске асыратын болады: диагност, профилактик, ағартушы, түзетуші немесе куратор, бұл жұмыстың сапасын көтеруге себін тигізеді, себебі дайындау мен іздеуге, дайындыққа уақыт аз кетеді, көптеген әрекеттер автоматизмге дейін жетеді, тар профиль аталмыш бағытта ауқымды жұмыс тәжірибесін неғұрлым тезірек алуға мүмкіндік береді, сол арқылы табиғи жолмен жұмыстың нәтижелілігінің артуына әкеледі.  Әрине, бұл жағдайда әлі көптеген түсініксіз жақтары да бар, мысалы, мектептер бір-бірімен қалай келісімге келеді, сұрақтың заңды жағы және т.б., бірақ ол жобамен жұмыс басталғанда анықталады. Айтпақшы, Ресей  қазірдің өзінде желілік өзара байланыс идеясын алға жылжыта бастады.

 

4
24

Комментарии (4)

Ильяшова Сымбат,
Преподаватель

Уақыт талабына сай білім беру ұйымдарындағы педагог-психологтардың жұмысына баса мән берілуде. Білім беру процессінің барлық кезеңдерінде психолог маманнның қажеттілігі артып, сол себептен оған жүктелетін жұмыстың ауқымы да ұлғайып отырғаны да рас. Психолог жұмысының барлық бағытын қамту кандай да болмасын кәсіби шебер маман болса да қиындық тудыратыны рас. Сол себептен жоғарыда айтылғандай "Еңбекті бөлу" тәсілін тәжирибеде қолданып көрудің тиімді жағын қарастырсақ, бір ғана бағыт бойынша мысалы бір психолог тек диагностикалық жұмыстармен ғана айналысса сөзссіз осы бағытты жетік меңгеріп, өз жұмысын орындауда көбірек нәтиже көрсететіні даусыз.

Алиева Рита,
Преподаватель

Жалпы орта білім беретін оқу орындарында психологиялық қызметтің жұмысы оқу-тәрбие  мазмұны мен мәнін терең түсінуге, оқушылардың ақыл-ой қызметі мен мінез-құлқын басқара отырып, олардың дамуын жетілдіруге, тиімді әдіс-тәсілдерді кеңінен қолдануға мол мүмкіндік береді. Жас ұрпақты тәрбиелеуде оның бойындағы туа біткен мүмкіндіктерді дамыту, бағалау, сенім, үлгі көрсету,талап ету арқылы жауапткершілігін жетілдіруге, педагогикалық-психологиялық заңдылықтарды пайдалану арқылы жеке тұлғаны қалыптастыруға жол ашылды. Психологиялық қызмет өзінің іс-әрекетін нақты орнықтырып, айқын бағдарды ұстану үшін жоғарыда көрсетілген "еңбекті бөлу" тәсілін қолдай отырып, педагогикалық ұжымның, ата-аналардың психологиялық білімдерін жетілдіргенде ғана жетістікке жетіп, психолог мамандарының жұмысына жеңілдік болады.Психолог жұмысының ауқымы ұлғайған сайын жас психологтар жұмыстан кетіп жатыр.Жас психологтарды тұрақтандыру ушін "енбекті бөлу" тәсілін қолдану қажет деп ойлаймын,

Лучкова Татьяна,
Преподаватель

О стаьтусе педагога-психолога много говорят сами псизологи, т.к. нет нормативных документов.Если они есть подскажите, где их можно увидеть (почитать). А идея с дефференциацией функционала замечательная.

 

Павлова Инна,
Преподаватель

Лучкова Татьяна, подключайтесь к нам в лабораторию  по реализации этого проекта. Будем рады!