kz ru en

Авторизация


МОДЕЛЬ СППС Тема 2: Изменение содержания деятельности педагога-психолога при смене целевой аудитории. Тақырып 2: Мақсаттық аудитория ауысқанда педагог-психологтың іс-әрекетінің мазмұнының өзгеруі.

ВНИМАНИЕ!!! С моделью СППС вы можете ознакомиться на сайте umc-krg.kz кабинет психолога (с левой стороны окна)

Сообщение:  Все современные педагогические подструктуры в организациях образования вынуждены под натиском управляющих структур и запросов общественности работать над коррекцией неблагоприятных рисков в становлении личности подрастающего поколения. Таким образом, львиная доля работы педагога-психолога нацелена на искоренение проблем. Но, как мы видим, что с возрастом, несмотря на прилагаемые усилия всех педагогических работников, увеличивается процент проблемных детей, хотя по логике должен уменьшаться, достигая до 50% от детского общества к 15-17 летнему возрасту.  Конечно же, сказываются особенности кризисных возрастов, но почему этот процент настолько высок? Причин может быть много, но главная из них кроется в фокусировке содержания деятельности специалистов на проблеме, до 70-90% работы педагога-психолога приходится на проблемную аудиторию, и только 10-30% на стандартных детей. Таким образом, аудитория потенциально здоровых детей по сути не охвачена, либо слабо охвачена оказанием специализированной профилактической помощью, предотвращающей возникновение проблем. Идеологией модели СППС является  смена фокуса специалиста с проблемной зоны на стандартную, которая в детских садах составляет около 90% от детского общества. При сдвиге фокуса на стандартных детей должна в обязательном порядке произойти  существенно-естественная смена содержания деятельности специалистов. Результатом такой работы должно стать уменьшение проблемной детской аудитории 15-17лет на 20-25%.

Хабарлама:  Барлық білім беру ұйымдарының қазіргі заманғы педагогикалық құрылымдары басқарушы құрылымдардың талабы және қоғамдастықтың сұранысы бойынша өсіп келе жатқан ұрпақтың қалыптасуындағы жағымсыз жақтарын түзетумен айналысуға мәжбүр болып отыр. Сондықтан педагог-психологтың жұмысының басым бөлігі қиындықтардың тамырын жоюға бағытталып отыр. Бірақ, көріп отырғанымыздай, барлық педагогикалық қызметкерлердің күш салғанына қарамастан, жас өскен сайын, проблемалы балалардың проценті артуда, негізі логика бойынша балалар қоғамдастығынан 15-17 жаста 50% дейін төмендеуі керек. Әрине, бұған кризистік жастың ерекшеліктері де әсер етеді, бірақ осы процент неге сонша жоғары? Себептер көп болуы мүмкін, бірақ олардың ең бастысы мамандардың іс-әрекеті мазмұнының қиындықтарға ғана бағытталғандығынан, педагог-психологтың 70-90% жұмысы проблемалы аудиторияға, ал тек 10-30% ғана стандартты балаларға жұмыс жасайды. Сол себепті, әлеуетті сау балалардың аудиториясы шын мәнінде қамтылмай қалады, болмаса туындауы мүмкін қиындықтарды болдырмайтын, мамандандырылған алдын-алу бойынша көмек көрсету жұмыстарымен толық қамтылмаған, немесе мүлдем қамтылмаған. ӘППҚ моделінің идеологиясы маманның жұмысының бағытын проблемалы зонадан, балабақшадағы балалар қоғамдастығының 90% құрайтын стандартты аудиторияға шоғырландару болып табылады. Жұмысты стандартты балаларға шоғырландыруға бұрғанда міндетті түрде педагог-психологтың іс-әрекетінің мазмұны ауысуы тиіс. Осындай жұмыстың нәтижесі 15-17 жастағы проблемалы балалар аудиториясының 20-25 % төмендегенін көрсетуі керек.

 

0
0

Комментарии (0)