Мектептің даму бағдарламасын жасау кезінде проблемалық талдауды пайдаландыңыздар ма? Өзіңіздің негізгі проблемаңызды осыдан шығарып алдыңыздарма? Алынған проблема бойынша дамыту жоспарын құрамын деп ойлаймын . Ал сіздер қалай ойлайсыздар.
Мектептің даму бағдарламасын жасау кезінде проблемалық талдауды пайдаландыңыздар ма? Өзіңіздің негізгі проблемаңызды осыдан шығарып алдыңыздарма? Алынған проблема бойынша дамыту жоспарын құрамын деп ойлаймын . Ал сіздер қалай ойлайсыздар.
Жазира сіздің пікіріңіз бойынша даму жоспарына проблема арқылы шығу керек қой.Апталықтарды берілген кестелерді пайдаланып даму жоспарын 6 бөлімнен құру керек деп түсіндім.Яғни,мектеп туралы ақпараттан бастау керек..солай кете береді.Дұрыс па?
Айкен! айт қабыл болсын. Менде солай ойлаймын. Дұрыс айтасың. Өзіміз ұйымдастырған коучингті күзгі демалыста өткізейік.
Айкен 57 мектепте мектептегі тәжірибе кезеңде орындауға арналған тапсырмалар жинағы бар . Соны Мейрамгүл екеуің алыңдар сонда 3 есепті қалай жазу керектігі жөнінде жақсы жазылған.
Жазира апай, мектептегі тәжірибе кезеңінде орындауға арналған тапсырмалар жинағы маған да керек. Менің де даму жоспары туралы білгім келетін сұрақтарым бар
Жазира апай,мектептің даму бағдарламасын жасағанда қарапайым сөздерді қарапайым сөздермен ғана алатын шығармын.Сосын мастер класс дегенде не өткіземіз.Оны бізбе әлде екінші басқа мұғалім бе.Сіз қалай өткіздіңіз
Жазира апай практикаңыз қалай өтіп жатыр сізге сәттілік телеймын. Сіз мектептің даму бағдарламасы туралы біздің мектепке келгенде алып келіңізші, бізгеде керек болып тұр. Бұл туралы әлі біз жазғамыз жоқ. Бүгін мен екінші коучинг өткіздім.
Гулнара осы бағдарлама бойынша оқып келген мұғалім болса сол өткізеді. Онда 7 модульдіде қатыстырып өткізу керек. Егер жоқ болса өзің өткізесің
Жазира апай,LS сабақтарын видеоға түсіру міндетті ме?
Жанна ! LS сабақтарын бейне жазбаға түсіру міндетті емес. қағаз жүзінде болса болды.
Жазира апай, қалыңыз қалай? Практикаңыз ойдағыдай өтіп жатыр ма? Құжаттарда бір LS өткізу, барлық құжаттарын дайындау керек деп жазылған. Неше сабақ өткізуіміз керек?
Жазира апай, практика барысы қалай? Алты есепті жазып бітірдіңіз бе? Сол жөнінде ойыңызды бөлісе отырсаңыз.
Жазира апай, үшінші есепті неден бастадыңыз, мектептің даму бағдарламасы туралы ой бөліссеңіз.
Гүлшат, Жазира апайдан 3 есеп туралы сұрапсың. С-1 есебі мектептегі мұғалім, ата-ана және оқушыдан алған сауалнамадан басталып, өзіңнің ойластырған мектептің даму жоспарына шығасың. Онда ең алдымен проблема, тақырып, күтілетін нәтижелер, сосын осы жоспарды жүзеге асыру қадамдарың, яғни жоспарың (сөз жүзінде) болу керек деп ойлаймын. Ал қосымшада МДЖ үлгісі салыну керек.
Жазира! Мектептің даму жоспарына сауалнама арқылы шығамыз, іс-шараларымызды анықтаймыз және жоспар 6 апта немесе 3 жылға құрылуы керек пе?
Амангелді кал -калай жаксы ма? есептерді жазып біткен жоқпын. Бүгін ата -аналармен коучинг өткізіп қуанып отырмын жақсы өтті.
Қуанышыңызға ортақпын! Жұмысыңызға сәттілік тілеймін!
Ең алдымен мектептің алғашқы ахуалын түсініп, келешекте қандай болу керектігін анықтау қажет, яғни мектептің күшті және әлсіз жақтарын айқындау керек.Ұзақ мерзімді үш жылға және бір жылға арналған іс-шара жоспары болу керек.
Ең алдымен мектептің алғашқы ахуалын түсініп, келешекте қандай болу керектігін анықтау қажет, яғни мектептің күшті және әлсіз жақтарын айқындау керек.Ұзақ мерзімді үш жылға және бір жылға арналған іс-шара жоспары болу керек.
Ең алдымен мектептің алғашқы ахуалын түсініп, келешекте қандай болу керектігін анықтау қажет, яғни мектептің күшті және әлсіз жақтарын айқындау керек.Ұзақ мерзімді үш жылға және бір жылға арналған іс-шара жоспары болу керек.
Ең алдымен мектептің алғашқы ахуалын түсініп, келешекте қандай болу керектігін анықтау қажет, яғни мектептің күшті және әлсіз жақтарын айқындау керек.Ұзақ мерзімді үш жылға және бір жылға арналған іс-шара жоспары болу керек.
Ең алдымен мектептің алғашқы ахуалын түсініп, келешекте қандай болу керектігін анықтау қажет, яғни мектептің күшті және әлсіз жақтарын айқындау керек.Ұзақ мерзімді үш жылға және бір жылға арналған іс-шара жоспары болу керек.
Ең алдымен мектептің алғашқы ахуалын түсініп, келешекте қандай болу керектігін анықтау қажет, яғни мектептің күшті және әлсіз жақтарын айқындау керек.Ұзақ мерзімді үш жылға және бір жылға арналған іс-шара жоспары болу керек.
Ең алдымен мектептің алғашқы ахуалын түсініп, келешекте қандай болу керектігін анықтау қажет, яғни мектептің күшті және әлсіз жақтарын айқындау керек.Ұзақ мерзімді үш жылға және бір жылға арналған іс-шара жоспары болу керек.
Ең алдымен мектептің алғашқы ахуалын түсініп, келешекте қандай болу керектігін анықтау қажет, яғни мектептің күшті және әлсіз жақтарын айқындау керек.Ұзақ мерзімді үш жылға және бір жылға арналған іс-шара жоспары болу керек.
Ең алдымен мектептің алғашқы ахуалын түсініп, келешекте қандай болу керектігін анықтау қажет, яғни мектептің күшті және әлсіз жақтарын айқындау керек.Ұзақ мерзімді үш жылға және бір жылға арналған іс-шара жоспары болу керек.
Ең алдымен мектептің алғашқы ахуалын түсініп, келешекте қандай болу керектігін анықтау қажет, яғни мектептің күшті және әлсіз жақтарын айқындау керек.Ұзақ мерзімді үш жылға және бір жылға арналған іс-шара жоспары болу керек.
Ең алдымен мектептің алғашқы ахуалын түсініп, келешекте қандай болу керектігін анықтау қажет, яғни мектептің күшті және әлсіз жақтарын айқындау керек.Ұзақ мерзімді үш жылға және бір жылға арналған іс-шара жоспары болу керек.
Ең алдымен мектептің алғашқы ахуалын түсініп, келешекте қандай болу керектігін анықтау қажет, яғни мектептің күшті және әлсіз жақтарын айқындау керек.Ұзақ мерзімді үш жылға және бір жылға арналған іс-шара жоспары болу керек.
Ең алдымен мектептің алғашқы ахуалын түсініп, келешекте қандай болу керектігін анықтау қажет, яғни мектептің күшті және әлсіз жақтарын айқындау керек.Ұзақ мерзімді үш жылға және бір жылға арналған іс-шара жоспары болу керек.
Ең алдымен мектептің алғашқы ахуалын түсініп, келешекте қандай болу керектігін анықтау қажет, яғни мектептің күшті және әлсіз жақтарын айқындау керек.Ұзақ мерзімді үш жылға және бір жылға арналған іс-шара жоспары болу керек.
Ең алдымен мектептің алғашқы ахуалын түсініп, келешекте қандай болу керектігін анықтау қажет, яғни мектептің күшті және әлсіз жақтарын айқындау керек.Ұзақ мерзімді үш жылға және бір жылға арналған іс-шара жос