№92 гимназия
№23 физика кабинеті
Махажанова А.С.
Балапанова К.С.
Күні: 08.10.2014
Коучингтің тақырыбы
«Мәтінмен жұмыс оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытудың негізгі әдісі»
Жалпы мақсаты
Мұғалімдермен бірлесе отыра, мәтіндерге тапсырмалар құрастыру.
Оқу нәтижелері
Коучинг соңында мұғалімдер:
PISA бағдарламасына сәйкес Блум таксономиясы бойынша мәтіндерге тапсырмалар құрастыруды үйренеді.
РЕСУРСТАР
Презентация, үлестірме материалдар, АКТ
УАҚЫТЫ
ТРЕНЕР ӘРЕКЕТІ
ТЫҢДАУШЫЛАР ӘРЕКЕТІ
БАҒАЛАУ
13.00-14.00
1.Кіріспе. Блум таксономиясы туралы теориялық мәліметтер
Үлестірме материалдар таратылды
2. Топқа бөліну (фигуралар бойынша)
3. Жаратылыстану кафедрасының тапсырмасын талдау
4. Шет тілдер кафедрасының тапсырмасын талдау
1.Теориялық бөлімде ұстаздар Блум таксономиясы туралы түсініктеме алды.
2.Кафедралар (математикалық, гуманитарлық, жаратылыстану, бастауыш, эстетика, шет тіілдер) бойынша топқа бөлінеді.
3. Химия пәні мұғалімі Искакова З.Б. «Адам сүйегінің құрамы» атты кіріктірілген сабақта пайдаланған тапсырманы көрсетіп, талдады
4. Орыс тілі мұғалімі Амангельдинова Б.И. «Мобильники убивают насекомых» мәтінмен жұмыс жасап, тапсырмалардың сұрақтарын ұсынды
1.Рефлек-сия.
(INSERT әдісі)
2.Мадақтау
3.Қолдау
Үйге тапсырма: гуманитарлық және математикалық кафедраларының мұғалімдеріне 15.10.2014ж PISA тапсырмаларының үлгісін дайындап, аудиторияда қорғау
«Мәтінмен жұмыс оқушылардың функционалдық сауаттылығындамытудың негізгі әдісі» атты коучингтің рефлексивтік есебі
Коучингтің мақсаты - Мұғалімдермен бірлесе отыра, мәтіндерге тапсырмаларқұрастыра отырып, туындаған проблемаларға шешу жолдарын қарастыру
Коучинг «Мәтінмен жұмыс оқушылардыңфункционалдық сауаттылығын дамытудың негізгі әдісі» атты тақырыбына өткізілді. Тақырыптыңмазмұныны ашу үшін мұғалімдерге «Сынтұрғысынан ойлауды қалай дамытамыз?» деген сұрақпен миға шабылумен басталды.Махажанова А.С, Балапанова К.С. теориялық мәліметтерді мұғалімдерді ұсынды. «Блум бойынша сыни ойлауды дамытуға арналғансұрақтардың мәні» атты презентациясы тамашаланды. Теориялық бөлімде ұстаздар Блумтаксономиясының сатыларымен таныстырылып, әр бір сатыға тапсырмалар мысалғакелтірілді. Керек мәліметтердітыңдаушылар түртіп алып отырды. Кафедралар (математикалық, гуманитарлық,жаратылыстану, бастауыш, эстетика, шет тіілдер) фигуралар бойынша топқа бөлінді. Алған теориялық мәліметтерінесүйене отырып, топтар тапсырмалар құрастыруға кірісті. Уақыт берілді. Бірінші кезекте жаратылыстану кафедрасының мұғалімі З. өзтобының тапсырмасын ортаға талқылауға салды. Тыңдаушылар тарапынан сұрақтарқойылды. «Бұл тапсырманы блумтаксономиясының қай деңгейіне жатқызуға болады?», «Бұл тапсырманың қаншалықтыөмірмен байланысы маңызды болып келеді?»деген сұрақтар қойылып, ортадаталқыланды.
Келесі кезекте орыс тілі мұғалімі Б. өз тобыныныңтапсырмасын көпшіліктің талқылауына салды.
Шет тіл кафедрасының мұғалімдері тапсырма құрастырукезінде Блум таксономиясына сүйенгендерін көрсетті. «Мобильники убиваютнасекомых» мәтінмен жұмыс жасап, құрастырған сұрақтарын көрсетті. Талқыланғансұрақтар мен тапсырмалар:
Задание №1 Заполнитетаблицу «Верно/неверно».
Задание №2 Выберите заголовок, в котором отражается тематекста. Отметьте его значком V
Задание№3 Соедини стрелками слово и его лексическоезначение.
Задание№4 Ученик,опираясь на предыдущее задание, должен написать ответ на вопрос
Задание №5 Заполни кластер
Задание №6 Разработайтерекомендаций для фермеров-пасечников от имени производителей по использованиюмобильных устройств вблизи пасеки. Задание №7 Какие убедительные доказательства выприведёте своему другу, чтобы он правильно пользовался мобильным телефоном?
Задание№8 Что значитсловосочетание «терять ориентацию»? Обоснуйте ваши ответы примерами из жизни.
Қорғау жұмысы өте қызықты өтті. Мұғалімдерге ұнады. Рефлексия INSERT әдісі арқылы жасалды. Үйге тапсырма берілді, гуманитарлық жәнематематикалық кафедраларының мұғалімдеріне 15.10.2014ж PISA тапсырмаларының үлгісін дайындап,аудиторияда қорғау.