Қазақ тілімен әдебиеті сабақтарында тапсырмаларды дайындау барысында ол тапсырмалар оқушылардың білімдерін басқа пәндермен байланыстыра отырып дайындауды басшылыққа алам. Қазақ хандығы туралы білімдерін математикалық есептерді шығара отырып, шыққан шешіміне байланысты тарихта еске алардай қандай оқиға болғанын анықтау тапсырмалары оқушыларға күнделікті тапсырмалардан қызықты болатыны сөзсіз.
Дұрыс айтасыз, менің математика пәні бойынша бір әріптесім Қарқаралы қаласының көрнекі жерлері мен ескерткіштерінің ашылған жылдарына түрлі олипиадалық есептер құрастырып дидактикалық құрал шығарған болатын. Бұл оқушының жылдарды есінде қалдыруға көп көмегі бар екеніне сенімдімін.
Сізде тапсырмалар жинағы бар ма? Әдетте осындай жұмыстарыңызды қай жерден бекітесіз?
мен әдістемелік құрал шығарғам. Қарағанды қаласының "Өрлеу" шешімімен рецензия арқылы баспадан шыққан
Анар мугалим! Топтык жумыстагы багалаудын шынайы болуын калай жузеге асырып жатырсыз?
төменде салған әдістемелік нұсқаулықта бағалаудың тиімді жолдары берілген. Өз ойым негізі бағалау критерийлерін түсіндіру керек. Сонда ғана оқушымыз өзін өзі бағалауды және сыныптастарын бағалауды үйренеді
Мен оқушылардың математикалық құзыреттілігін дамыту мақсатында тарихи есептерді, көбінесе, тарих сабақтарында ғана қолданады деп ойласам...
қазақ тілі мен әдебиеті сабағында да қолданамын. Әрине дайындық көп уақыт алады, бірақ сабақ қызықты өтеді. Оқушылар логика математикада ғана керек деген ойдан айырылады
Министерство образования и науки Республики Казахстан Национальная академия образования им. И. Алтынсарина
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ ПО ИСПОЛЬЗОВАНИЮ СИСТЕМЫ КРИТЕРИАЛЬНОГО ОЦЕНИВАНИЯ УЧЕБНЫХ ДОСТИЖЕНИЙ УЧАЩИХСЯ ВСЕХ УРОВНЕЙ Сборник методических рекомендаций Астана 2015
орыс тілді мектептерде қазақ тілі мұғалімдерінің бірінші мақсаты - оқушы сұрақты түсініп, оған өз ойын жүйелі түрде жеткізіп жауап бере алуы және сөйлеу әрекетін дамыту
Биылдан бастап логистика деген факультет бар екен ...