kz ru en

Авторизация


Блум таксономиясының деңгейлері

Бүгінде өзектілікке ие болып отырған Блум таксономиясының деңгейлерінің негізгі ерекшеліктері келесідей!

Бірінші деңгей «БІЛІМДЕР» – мақсаты ақпаратты интерьеризациялауға, яғни ақпаратты мұғалім сөздерінен, оқулық бетінен, басқа да көздерден ЖАД қоймасына көшіру, АҚПАРАТТЫ БІЛІМГЕ айналдыруға үйрету болып табылады  

Екінші деңгей «ТҮСІНУ»  – мақсаты ЖАДҚА түскен БІЛІМДІ МАНИПУЛЯЦИЯЛАУҒА (интерьеризацияланған білімді көптеген түрде ұсыну) үйрету болып табылады  

Үшінші деңгей «ҚОЛДАНУ» – мақсаты БІЛІМДІ  үлгі, ереже немесе алгоритмдік тапсырма бойынша, яғни «үлгі мен ұқсастық бойынша» пайдалануға үйрету болып табылады  

Төртінші деңгей «ТАЛДАУ»- мақсаты бұрын алған БІЛІМНІҢ негізінде алгоритмдік талдау (элементарлы ойлау операциясы) арқылы өзі үшін ЖАҢА БІЛІМ ашуға үйрету болып табылады

Бесінші деңгей «СИНТЕЗ»- мақсаты бұрын алған БІЛІМНІҢ негізінде алгоритмдік талдау (элементарлы ойлау операциясы) арқылы өзі үшін ЖАҢА БІЛІМ ашуға үйрету болып табылады

Алтыншы деңгей «БАҒАЛАУ»- мақсаты алдыңғы деңгейлерде өзі үшін ашылқан ЖАҢА БІЛІМДЕРДІ бұрын алған БІЛІМНІҢ негізінде алгоритмдік талдау (элементарлы ойлау операциясы) арқылы нақты жағдайда қорытындылар жасауға үйрету болып табылады.

3
8

Комментарии (3)

Ибраева Жулдыз,
Пользователь

Рахмет!

Блум таксономиясы - жеке тұлғаның шығармашылығын дамытатын оқыту әдісі.

Тапенова Айнур,
Преподаватель

Шынымен солай!

Темирова Айнаш,
Преподаватель

Мен сізбен келісемін