Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды сабақта жұмысқа дайындау, сабақ мақсаты мен міндеттерін анықтау.
Үй тапсырмасын тексеру : Үй тапсырмасының дұрыстығын белгілеу және орындалуын мойындау, табылған аралықтарды жою
Білімді, Білуді, Дағдыны тексеру: оқушылардың алған білімдерін жан-жақты тексеру, аралық себептерді табу, өз-өзімен білім алуға ынталандыру
Жаңа материалды меңгеруге дайындау: Оқушыларды танымдық жұмыстағы мақсаттарға бағыттау.
Жаңа білімді игеру: Оқылатын фактілер, құбылыстар,негізгі мақсаттар, ережелер және т.б туралы нақты көрністер беру; жаңа білімді қабылдауға және бастапқы қортындыларға әрі жүйелеуге жеткізу.
Түсінуін тексеру: Оқушы мазмұнын игерді ме немесе жоқ па екенін және жаңа түсінігі мен байланысын белгілеу, табылған проблемаларды жою.
Жаңа материалдарды бекіту: Материалдар бойынша өзіндік жұмыстар үшін қажетті білімді бекіту.
Үй тапсырмасын орындау және нұсқау: Үй тапсырмасы туралы хабарлау және оны орындау әдістемесін түсіндіру.
Қорытындысын шығру: Талдау және мақсатқа жетудің табыстылығына баға беру.
Сіздегі памятка бар еді ғой, сол бойынша жазған жоспарыңызды салып қойсаңыз ...
Бір сабағыңыздың толық жоспарын салсаңыз
Пәніңіз бойынша бір жоспарыңызды салсаңыз
Пәніңіз бойынша бір жоспарыңызды салсаңыз
Нұргүл Дайырбекқызы, ең басты мәселелер жазылған. Менде сабақтағы тапсырмаларға байланысты күрделі мәселелерді өз блогыма жаздым!
Жақсы рахмет.
Тиімді жоспарлау мұғалімнің өз сабағының жоспарын мақсатты құруына, кәсіби шеберлігін одан әрі жетілдіруіне септігін тигізеді.