Добрый день, уважаемые читатели!
Решил переписать статью, в которой описал АСОМ (автоматизированная система образовательного мониторинга) ранее. Если Вы помните, раздел, касающийся мониторинговых карт, я не дописал. Причина - я вижу в нем инструмент с высочайшим потенциалом, который должен стать понятным учителям и с их помощью - родителям СЕГОДНЯ, а не через 2-3 года.
Прежде, чем начать, разрешите перепостить и дополнить статью с отрывком лекции ВиктОра Франкла, кторорую я публиковал 9 сентября 2014 года.
Выжил в концлагерях с сентября 1942 года. Что еще надо, чтобы допустить, что его словах есть доля правды?
«Так, я помню, как однажды утром шёл из лагеря, не способный больше терпеть голод, холод и боль в ступне, опухшей от водянки, обмороженной и гноящейся. Моё положение казалось мне безнадёжным. Затем я представил себя стоящим за кафедрой в большом, красивом, тёплом и светлом лекционном зале перед заинтересованной аудиторией, я читал лекцию на тему «Групповые психотерапевтические опыты в концентрационном лагере» и говорил обо всём, через что прошёл. Поверьте мне, в тот момент я не мог надеяться, что настанет тот день, когда мне действительно представится возможность прочесть такую лекцию.»
Ставить детям высокую планку самооценки, но вместе с тем и требований, чтобы повысить стоимость человеческого капитала.
Ваше мнение?
Продолжение тут: "АСОМ. Мониторинг еще никогда не был таким"
☝👍👍👍
"Армансыз адам қанатсыз құспен тең " деген сөздің жаны бар. Əрине, арманға жету үшін еңбектену керек
Арманның қажеттілігі туралы, әрине, сөзсіз.
Арманның қажеттілігі ол адамның мақсатында. Мақсатының сәтті орындалуы арманына жетуі. Мектеп кезіндегі арманы - мамандықты дұрыс таңдай білуі. Егер де мамандығын білмейтін, сүймейтін адам болашақты құртады. Өзінің істеген істері өзіне ұнамай тұрады. Мамандығын білмейтін - ол ізденісі жоқ. Ақпараттық технология тез дамып жатыр, онымен ілесу керек. Ал онымен ілесу үшін үнемі оқу керек. "Білгенім бір 9, білмегенім 99 ". Мектеп кезінен білімді болса, есейгенде сол білімді қолдана алса болғаны. Мәселе бағада емес- білімде.
Арманның қажеттілігі ол адамның мақсатында. Мақсатының сәтті орындалуы арманына жетуі. Мектеп кезіндегі арманы - мамандықты дұрыс таңдай білуі. Егер де мамандығын білмейтін, сүймейтін адам болашақты құртады. Өзінің істеген істері өзіне ұнамай тұрады. Мамандығын білмейтін - ол ізденісі жоқ. Ақпараттық технология тез дамып жатыр, онымен ілесу керек. Ал онымен ілесу үшін үнемі оқу керек. "Білгенім бір 9, білмегенім 99 ". Мектеп кезінен білімді болса, есейгенде сол білімді қолдана алса болғаны. Мәселе бағада емес- білімде.
Арманның қажеттілігі ол адамның мақсатында. Мақсатының сәтті орындалуы арманына жетуі. Мектеп кезіндегі арманы - мамандықты дұрыс таңдай білуі. Егер де мамандығын білмейтін, сүймейтін адам болашақты құртады. Өзінің істеген істері өзіне ұнамай тұрады. Мамандығын білмейтін - ол ізденісі жоқ. Ақпараттық технология тез дамып жатыр, онымен ілесу керек. Ал онымен ілесу үшін үнемі оқу керек. "Білгенім бір 9, білмегенім 99 ". Мектеп кезінен білімді болса, есейгенде сол білімді қолдана алса болғаны. Мәселе бағада емес- білімде.
Арманның қажеттілігі ол адамның мақсатында. Мақсатының сәтті орындалуы арманына жетуі. Мектеп кезіндегі арманы - мамандықты дұрыс таңдай білуі. Егер де мамандығын білмейтін, сүймейтін адам болашақты құртады. Өзінің істеген істері өзіне ұнамай тұрады. Мамандығын білмейтін - ол ізденісі жоқ. Ақпараттық технология тез дамып жатыр, онымен ілесу керек. Ал онымен ілесу үшін үнемі оқу керек. "Білгенім бір 9, білмегенім 99 ". Мектеп кезінен білімді болса, есейгенде сол білімді қолдана алса болғаны. Мәселе бағада емес- білімде.
Арманның қажеттілігі ол адамның мақсатында. Мақсатының сәтті орындалуы арманына жетуі. Мектеп кезіндегі арманы - мамандықты дұрыс таңдай білуі. Егер де мамандығын білмейтін, сүймейтін адам болашақты құртады. Өзінің істеген істері өзіне ұнамай тұрады. Мамандығын білмейтін - ол ізденісі жоқ. Ақпараттық технология тез дамып жатыр, онымен ілесу керек. Ал онымен ілесу үшін үнемі оқу керек. "Білгенім бір 9, білмегенім 99 ". Мектеп кезінен білімді болса, есейгенде сол білімді қолдана алса болғаны. Мәселе бағада емес- білімде.
Арманның қажеттілігі ол адамның мақсатында. Мақсатының сәтті орындалуы арманына жетуі. Мектеп кезіндегі арманы - мамандықты дұрыс таңдай білуі. Егер де мамандығын білмейтін, сүймейтін адам болашақты құртады. Өзінің істеген істері өзіне ұнамай тұрады. Мамандығын білмейтін - ол ізденісі жоқ. Ақпараттық технология тез дамып жатыр, онымен ілесу керек. Ал онымен ілесу үшін үнемі оқу керек. "Білгенім бір 9, білмегенім 99 ". Мектеп кезінен білімді болса, есейгенде сол білімді қолдана алса болғаны. Мәселе бағада емес- білімде.
Арманның қажеттілігі ол адамның мақсатында. Мақсатының сәтті орындалуы арманына жетуі. Мектеп кезіндегі арманы - мамандықты дұрыс таңдай білуі. Егер де мамандығын білмейтін, сүймейтін адам болашақты құртады. Өзінің істеген істері өзіне ұнамай тұрады. Мамандығын білмейтін - ол ізденісі жоқ. Ақпараттық технология тез дамып жатыр, онымен ілесу керек. Ал онымен ілесу үшін үнемі оқу керек. "Білгенім бір 9, білмегенім 99 ". Мектеп кезінен білімді болса, есейгенде сол білімді қолдана алса болғаны. Мәселе бағада емес- білімде.
Арманның қажеттілігі ол адамның мақсатында. Мақсатының сәтті орындалуы арманына жетуі. Мектеп кезіндегі арманы - мамандықты дұрыс таңдай білуі. Егер де мамандығын білмейтін, сүймейтін адам болашақты құртады. Өзінің істеген істері өзіне ұнамай тұрады. Мамандығын білмейтін - ол ізденісі жоқ. Ақпараттық технология тез дамып жатыр, онымен ілесу керек. Ал онымен ілесу үшін үнемі оқу керек. "Білгенім бір 9, білмегенім 99 ". Мектеп кезінен білімді болса, есейгенде сол білімді қолдана алса болғаны. Мәселе бағада емес- білімде.
Арманның қажеттілігі ол адамның мақсатында. Мақсатының сәтті орындалуы арманына жетуі. Мектеп кезіндегі арманы - мамандықты дұрыс таңдай білуі. Егер де мамандығын білмейтін, сүймейтін адам болашақты құртады. Өзінің істеген істері өзіне ұнамай тұрады. Мамандығын білмейтін - ол ізденісі жоқ. Ақпараттық технология тез дамып жатыр, онымен ілесу керек. Ал онымен ілесу үшін үнемі оқу керек. "Білгенім бір 9, білмегенім 99 ". Мектеп кезінен білімді болса, есейгенде сол білімді қолдана алса болғаны. Мәселе бағада емес- білімде.