kz ru en

Авторизация


7 модуль

3/22Сабақ  жоспары

Күні:

Уақыты:14-00-14-45

Сыныбы:

Пән атауы:Қазақ тілі            Мұғалімі:

 Сабақтың тақырыбы:  Қалада

Сабақтың мақсаты: Қала тақырыбында түсініктерін қалыптастырып, ауызекі сөйлеуге үйрету.Зат есімнің қызметін түсіндіру..

Сабақтың міндеттері:  -  қала мәтіні бойынша танымдық белсенділігін арттыру;

                                          -  оқушының есте сақтау қабілетін, ынтасын дамыту;

                                          -  жүйелі сөйлей білуге тәрбиелеу;

Қолданылатын модуль: Сыни тұрғыдан  ойлану,   АКТ,  ОүБ және ОБ,

Стратегиялық іс- әрекеттер: «Миға шабуыл», «Венн диаграммасы»,«Жұптықәңгіме, «Ойлан,тап», «Кластер»

Уақыт өлшемі

      Жоспар

Оқушының  іс-әрекеті

3 мин

 

Психологиялық ахуал

Шаттық шеңберіне шақыру.

Топ ұстанымы

Ыстық алақан» тренингін жасады

 

 

 

5 мин

Топқа бөлу

Қаланың  орталық мәдениет сарайларынсуреттерін тарату.

 

Мәдениет сарайлары арқылы бөліну.

 

 

Қағаз қиындылары

5 мин

Үй тапсырмасын сұрау

Сұрақ-жауап әдісі арқылы

үй тапсырмасын сұрау

Өткен тарау бойынша, әр топ бес сұраққа жауап береді.

3 мин

Ой қозғау» стратегиясы

Жаңа сабақ бойынша қызығушылықтарын ояту.«Қала» сөзін естігенде көз алдарына не елестейді?

Биік үйлер, көп кісілер, көліктер елестейді

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

10 мин

Қызығушылықты ояту

 

 

 

 

 

 

 

Сабақты түсіндіру

 

Қала сөзіне кластер стратегиясын қодану.    

 

 

 

 

 

 

 

Мәтінді рөлге бөліп оқу

 

Қалада Мәдениет сарайы  бар. Қадада дүкендер, мұражайлар, ауруханалар, мектептер бар. Қалада көп көліктер бар. Мен қалада туып-өстім. Мен Қарағанды қаласында тұрамын. Біздің қаламыз таза, үлкен, әрі  әдемі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интербелсенді тақтада мәдениет үйлерді көрсету.Қай жерде орналасқанын айту. «Ойлан, тап»

мәд.                мұраж

 

 

үйлер

                       биік

көлік      үйлер

 

 

 

Оқушылар мәтінді рөлге бөліп, мәнерлеп оқиды

Қалада нелер бар?

-Қалада дүкендер, мұражайлар, мектептер, ауруханалар бар

-Көп көліктер қайда жүреді?

-Көп көліктер қалада жүреді.

-Сен қайта туып өстің?

-Мен қалада туып-өстім.

-Сен қай қалада тұрасың?

-Мен Қарағанды қаласында тұрамын.

 

 

Әр топтан шығып,      

Мәдениет үйлерді көрсетеді.

 

 

Флипчарт, маркерлер, қарындаштар.

 

 

 

 

 

 

 

Диалогтік оқыту

 

 

 

 

 

 

Оқулық, сөздік,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интербелсенді тақта.

 

3 мин

 

 

Ойды жинақтау

 

 

 

Қаланың ауылдан қандай айырмашылығы бар?

 

 

 

«Венн диаграмма»

арқылы түсіндіру.

Қалда көп көліктер, биік үйлер, көп ауруханалар бар.

Ауылдың айырмашылығы малдар, үй құстары, жер үйлері бар.

 

 

Флипчарт, маркерлер,

 

 

 

«Венн диаграммасы»

3 мин

Жетон арқылы бағалау,

Қай топта жетон көп болса, сол топ жақсы бағаланады.

Жетондарды санайды.

3 мин

Не білдім?

Не білгім келеді?

Қалада көп ауруханалар бар екен.

Қаланың тағы да басқа жақсы жерлерін.

мұражайлар,

көп биік үйлер бар.

Мәдениет сарайларын

Білгім келеді?

 

Оқушылар сабақ барысында алған әсерлерін жабсырмалы қағаздарға жазып, тақтада ілінген флипчартқа  жабыстырады.

 

 

Плакат,

Сызба кестелер

1
5

Комментарии (1)

,
Преподаватель

Жоспарыңыз жүйелі, қызықты екен.