kz ru en

Авторизация


Химия сабағында Блум токсономиясын қолдану

Блум таксономиясын оқу процесінде қолдану үшін жоспарланған дидактикалық мақсаттар нақты айқындалу керек. Сабақта күтілетін нәтижелер оқушы әрекеттеріне негізделеді. Блум таксономиясының өнімді (жоғары) деңгейі «бағалау» барлық деңгейлерді қамтиды. Әдетте мұғалімдер оқушылар білімін тексеру үшін сұрақтар қояды. Сұрақтардың үнемі білу, түсіну деңгейінен аспай қалуы оқушылардың шынайы қызығушылық сезімдерін, оқушылардың сыни ойлауына ықпал ете алмайды. Сондықтан оқушыларға берілетін сұрақтар алдын-ала нақты тапсырмалар арқылы дайындалған жөн.

3
6

Комментарии (3)

Темирова Айнаш,
Преподаватель

Біздің мектепте мұғалімдер Блум таксономиясын қолданады. 1-3 деңгейді орындаған бала -3, 4-5 деңгейді - 4, 6 деңгейді орындаған - 5. Бала өз-өзің бағалайды.   Жүппен де, топпен де жұмыс жүргіземіз.

Кадина Анар,
Преподаватель

Қазіргі қарапайым мектепте Блум таксономиясы бойынша оқушы сабақта  толық алты деңгейден өте алама қалай ойлайсыз?

Уралбаева Кызгалдак,
Пользователь

Еңбектеріңізге жеміс тілеймін!