Сабақты бақылау парағы (сабақты талдау )
- Жалпы мәліметтер:
мектеп, сынып, сабақ өткен күн;
сабақ тақырыбы мен міндеттері;
- Сабақ жабдықтары:
мұғалім сабақ берудің қандай тәсілдерін қолданды;
көрнекі құралдар мен техникалық жабдықтар дайындалған ба;
сынып тақтасы сабаққа қалай дайындалған;
- Сабақ мазмұны:
сабақ мазмұны бағдарламаға, сабақ міндеттеріне сай ма;
оған дидактикалық өңдеу жасалған ба;
қандай білім, білік, дағдыларды қалыптастыруға бағытталған;
оқушылар қандай материалдармен алғаш жұмыс жүргізді, сабақта қандай білім, білік, дағдылар қалыптастырылды және бекітілді;
сабақ материалы оқушылардың шығармашылықтарын дамытуға қалай ықпал етті;
қандай жалпы білімділік және арнайы дағдылар дамытылды;
пәнішілік байланыстар іске асырылды ма;
сабақ құрылымы оқушылардың қызығушылығын арттыруға жағдай жасады ма.
- Сабақ түрі мен құрылысы:
сабақтың қандай түрі таңдалып алынған, оның тиімділігі;
сабақтың тарау бойынша сабақтар жүйесіндегі орны;
сабақтың өткен сабақтармен байланысы қалай жүзеге асырылды;
сабақ кезеңдері, олардың логикалық байланысы мен жүйелілігі;
сабақ құрылысының берілген түрге сәйкестігі;
сабақтың тұтастығы мен аяқталғандығы қалай іске асырылды.
- Білім беру принциптерін жүзеге асыру:
білім берудің міндеттерді комплексті шешуге бағытталу принципі;
білім берудің ғылымилығы, өмірмен, тәжірибемен байланысы қалай орындалды;
білім берудің түсініктілігі принципі қалай жүзеге асырылды;
әр көрнекілікті қолдану мақсаты;
білім, білік, дағдыны қалыптастырудағы жүйелілік, бірізділік қалай орындалды;
оқушылардың саналылығына, белсенділігіне, өз бетіншелігіне қалай қол жеткізілді, оқушылардың білім алуы қалай басқарылды;
оқушылардың сабақтағы дамуы қандай деңгейде болды;
танымдық әрекеттік қандай түрі үстем болды (репродуктивті, ізденушілік, шығармашылық);
білім беруді даралау мен деңгейлеу қалай іске асырылды;
оқушылардың білім алуға оң көзқарастары қалай ынталандырылды.
- Білім беру әдістері:
қолданылған әдістер сабақ міндеттеріне қандай деңгейде сай болды;
олар қандай дағды әрекетін қамтамасыз етті;
оқушылардың білім алуын қарқындандыруға қандай тәсілдер көмектесті;
өздік жұмыс қалай жоспарланып, өткізілді, ол оқушылардың танымдық дербестігін қамтамасыз етті ме;
қолданылған әдіс-тәсілдердің тиімділігі неде
- Сабақтағы оқу әрекетін ұйымдастыру:
сабақтың әр кезеңінде білімділік міндет қалай қойылды;
жұмыс түрлері: жеке, топтық, сыныптық, қалай үйлестірілді;
оқушылардың түрлі іс-әрекетінің кезектесіп ауысуы іске асырылды ма;
оқушы әрекетін бақылау қалай ұйымдастырылды;
оқушылардың білімдері мен біліктері дұрыс бағаланды ма;
мұғалім оқушыларды қалай дамытты (логикалық ойларының дамуы, сын тұрғысынан ойлауы, салыстыру, қорытындылау қабілеттері);
оқушыларды ұйымдастыруда мұғалімнің қолданған әдістері;
сабақ пен оның кезеңдерін қалай қорытындылады
- Мұғалім жұмысының жүйесі:
сабақты жалпы ұйымдастыр алуы: уақытты үнемді қолдануы, бір кезеңнен екінші кезеңге өтуінің байланыстылығы, оқушылардың білім алу әрекетін басқаруы, сыныпқа ие болуы, тәртіп сақтауы;
оқушыларға білім алудың тиімді жолдарын көрсету;
сабаққа қажетті оқу материалын таңдауы;
мұғалімнің сабақта өзін-өзі алып жүруі: сөйлеу мәнері, такты, эмоциялылығы, кабинеттегі орны, сырт пішіні, қарым-қатынас түрі (демократиялық, авторитарлық), баға қоюдағы әділдігі;
қажетті моральдік-психологиялық ахуал жасаудағы мұғалімнің рөлі.
- Оқушы жұмысының жүйесі:
сабақтың барлық кезеңдеріндегі белсенділік пен ұйымшылдық;
эмоциялық жауаптардың орындылығы;
жұмыс әдістері мен тәсілдері, олардың қалыптасу деңгейі;
мұғалімге, пәнге, сабаққа, үй тапсырмасына қатынасы;
негізгі білім мен мілікті игеру деңгейі;
білім, білік, дағдыларын шығармашылықпен қолдана алу қабілеті.
- Сабақтың жалпы нәтижелері:
сабақ жоспарының орындалуы;
сабақтың білімділік, тәрбиелік, дамытушылық міндеттерінің орындалу деңгейі;
оқушылардың іс-әрекетінің, білімді игеруінің деңгейі:
1-ші – қабылдау, түсіну, есте сақтау деңгейінде игеру;
2-ші – ұқсас жағдайда қолдану;
3-ші – жаңа жағдайда (шығармашылықпен) қолдану;
сабақ нәтижесі мен тиімділігінің жалпы бағасы;
сабақ сапасын жоғарылату үшін ұсыныстар беру.
рахмет
жақсы
Керекті нәрсе. Көп рахмет!
Рахмет
Қажетті ақпарат
Жақсы
Қолдағандарыңызға рахмет.
рахмет
Қолдауларыңызға рахмет
өте жақсы
Тәжірибемде қолданамын. Рахмет!