kz ru en

Авторизация


«Тұлпарым» өлеңі

Сабақтың тақырыбы: «Тұлпарым» өлеңі

Сабақтың мақсаты:   

     Ақынның өмірі , шығармашылығына шолу жасай отырып, өлеңнің тақырыбының         идеясын ашуға жағдай жасау.

Сабақтың тақырыбына байланысты міндет:

«Тұлпарым» өлеңін мәнерлеп оқи алады.

Өлеңнің идеялық мазмұнын аша біледі.

Өлеңнің құрлысына талдау жасай алады.

Сын тұрғысына байланысты міндет: Негізгі мәселені жеке, жұппен, топпен анықтай алады.

Көрнекіліктер:                интерактивтік тақта , маркер , плакат , портрет , қосымша материалдар . 

 

Сабақтың түрі:                Сын тұрғысынан ойлау сабағы

Әдіс-тәсілі:                          Стратегиялар «Ой қозғау»,  « Терминдер арқылы болжау»,          

                                              «Ой толғау»,  «Әдебиет үйірмесі»

Пәнаралық байланыс : Тарих , география  , қазақ тілі .

   Пайдаланған әдебиеттер :

                            1.Қазақ әдебиетіне арналған хрестоматия (3-кітап ) С.Т Елікбаев

                            2. Тарихи тұлғалар

                               3. Б.Кенжебаев « Жылдар жеңісі»

Сабақтың барысы

Ұйымдастыру кезеңі.

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.  (2 мин)

І. Қызығушылығын ояту сатысы                «Ой қозғау», «Кластер»

Сакен Сейфуллин жайлы не білесіздер?    

1- топ « Ақынның өмірбаяны»

2- топ « Ақынның шығармалары»

3- топ « Ақынның достары , қоршаған ортасы» (7 мин)

                                                              Оқушылар ойы тыңдалады

 

ІІ. Мағынаны таныту сатысы         « Терминдер арқылы болжау»

1

                                                       

 

Суреттер бойынша сіз не ойлайсыз?

Өз ойыңызды  дәлеліңіз?

Өлеңдегі ақынның қозғаған өзекті мәселесі

Темір тордағы ақын бостандықты армандайды

1-2-бағандар бойынша оқушы пікірі сұралады. (3 мин)

- мәнерлеп оқу ( бірнеше оқушы ) (суреттер, дыбыс) (5 мин)

- Жоғарыдағы кестенің «Не болды?» бағаны толтырылады, оқушылардың бастапқы пікірі мен өлең мазмұны салыстырылады. (3 мин)

«Әдебиет үйірмесі»

Бейнелеуші: Ақын асау тұлпардың шабысын қалай суреттейді?

Дәнекер: Көз алдарыңа кең даланы, жасыл жайлауды елесте отырып қандай әсер алуға 

                 болады?

Іздеуші: Өлең жолдарынан септік жалғауларының ең көп түрін анықтап,  өлеңнің бір   

             шумағын құрылысына қарай талдаңдар.(8 мин)

 

                                                                                              Топ пікірлері тыңдалады.

               

                Ой-толғаныс сатысы    

                                                               Ой толғау.

Сендер Сәкен аталарыңның ісін қолдайсыңдар ма ? Егер қолдасаңдар ақынға ашық хат жазыңдар.

                                                                                                                                             ( 8 мин)

 

Кері байланыс парағын толтырады    (3 мин)

Үйге тапсырма:      «Тұлпарым» өлеңін жаттау  (1 мин)

Бағалау

6
9

Комментарии (6)

Темирова Айнаш,
Преподаватель

Жақсы

Ташетова Гулбаршын,
Преподаватель

Рахмет

Тасмурзаева Шынар,
Преподаватель

Өте жақсы 

Ташетова Гулбаршын,
Преподаватель

Рахмет

Әлменова Гүлназ,
Преподаватель

жақсы

Ташетова Гулбаршын,
Преподаватель

Пікір білдіргендеріңізге рахмет.