kz ru en

Авторизация


Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру.

7 сынып

Информатика пәнінен қысқа мерзімді жоспар

 

Тақырып: Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру.

Мектеп: Нұраталды ЖОББМ

Күні:  

Қатысушының саны - 12

Қатыспағаны - 0

Пән: информатика

Мұғалімнің аты-жөні:

Сатемирова Манара Саулешқызы

 

 

Сынып:

Оқыту

мақсаты:

Оқушылар техника қауіпсіздігін және жұмыс орнын ұйымдастыруды түсінеді, сақтайды.

Оқыту мақсаты/ Күтілетін нәтижелер:

 

Барлығы:  жұмыс орнын ұйымдастыру, компьютерлік техникамен жұмыс істеу ережелерін біледі.

Көпшілігі: Техника қауіпсіздігі ережелерін  сақтайды.

Кейбіреулері: Техника қауіпсіздігі ережелерін өзгеге түсіндіре алады.

Тілдік мақсат:

ЭЕМ, ДК, штекер сөздерінің мағынасын түсіндіру.

Алдынғы (бұрынғы) оқыту/предшествующее обучение:

Сұрақтарды талдау  арқылы диалог құра отырып, өткен тақырыпты  бекіту :

Техника қауіпсіздігі ережелерін, көз талғанда жасалатын жаттығулар.

 

 

 

 

Ж о с п а р

Жоспарлау уақыты:  (минутпен)

Жоспарланған іс-әрекеттер

Бағалау

 

Ресурстар

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеттері

Кіріспе

(3 минут)

 

Оқушыларды шеңберге тұрғызып, «Құрылғылар» ойынын ойнайтынымызды хабарлаймын.  Оқушыларға компьютер құрылғылары  аттарының буындары жазылған карточкаларды таратамын. Әр құрылғы бір топ болып жиналады. Мысалы: «Монитор», «Пернетақта», «Тышқан», «Жүйелік блок»

Шеңберге тұрып,  таратпа материал арқылы топтарға бөліну:

«Монитор», «Пернетақта»,  «Тышқан», «Жүйелік блок»

Нәтижесінде: оқушылар компьютер құрылғыларын естеріне түсіреді.

 

Слайд,суреттер, таратпа материал.

Презентация

(5 минут)

Білу

Проблемалық жағдаят.

Электрондық оқулықтан техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру туралы мағлұмат беремін. 

  Электрондық оқулықтан техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру туралы мағлұмат алады. 

 

Электрондық оқулық

Негізгі бөлім

«Аялдама» стратегиясы арқылы техника қауіпсіздігінің және жұмыс орнын ұйымдастыру  ережелерін оқып, білімдерін толықтыру, өзгелерге түсіндіру.

Әр топ оқушылары техника қауіпсіздігінің және жұмыс орнын ұйымдастыру  ережелерін оқып, постерға ережелерді жазады. Әр топ 1 спикер таңдайды. Спикерлер сағат тілі бойынша жылжып келесі топқа барып, постерлерін қорғайды.  Әр спикер бүкіл топты аралап өз тобына қайтып оралады.Әр топ мүшелері мұғалім ұсынған  критерийлер бойынша спикерлерді бағалайды.  Спикер туралы  қорытынды жасайды.

Нәтижесінде: оқушылардың  оқылым,тыңдалым,сөйлеу дағдысы қалыптасады, зейіні артады.  

 

«2 жұлдыз 1 тілек» әдісін пайдаланып формативті бағалау.

постерлер

Рефлексия

«2 жұлдыз 1 тілек» әдісі арқылы оқушыларға бір – бірін  бағалатамын.

«2 жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы әр топ спикерлерге:

2 жақсы  жағын

1 үсыныс білдіріп  бағалайды.

 

стикерлер

Қосымша ақпараттар

Дифференциация

Қатысушыларға көмектесуді  бағыт-бағдар беру арқылы  жоспарлаймын.

Анағұрлым дағдысы қалыптасқан қатысушылар ережені өздері постерге жазып шығаруды жоспарлаймын.

 

Бағалау – қатысушылардың білімін/прогресті қадағалауды қалай жоспарлайсыз? (ақпаратты қорытындылау/бағалау идеясы)

Пән аралық байланыс

Биология, бейнелеу өнері.

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

Оқыту/сабақтың мақсаттарына жете алдыңыз ба?

Бүгін қатысушылар нені үйренді?

Оқытуда атмосфера қалай болды?

Менің дифференцирленген әдіс-тәсілдерім жұмыс барысында қаншалықты орындалды?

Мен кестеге сай жұмыс жасадым ба?

Мен өз жоспарыма қандай өзгерістер енгізуіме болады және неге?

Бұл орынды өз сабағыңыз бойынша бақылау барысын жазуға қолданыңыз. Сол жақ бағанда жазылған сұрақтарға жауап бере өз сабағыңыз бойынша жазыңыз

 

Қорытынды бағалау

 

Сәтті болған екі жағдайды атаңыз (оқу мен оқыту)

1:

2:

Сабақты жақсартуға мүмкін болатын екі жағдайды атаңыз (оқу мен оқыту)

1:

2:

Сынып/аудитория жайында мен қандай жаналық білдім, сонымен қатар жеке қатысушылар туралы не білдім, менің келесі сабақты өткізуіме осы аталғандар қалай әсер етеді/қалай көрініс табады?

ҚМЖ 7 сынып информатика.doc
0
3

Комментарии (0)