kz ru en

Авторизация


Мүмкіндігі шектеулі балаларды ортадан бөлмей оқыту...

 Инклюзивті оқыту-балалардың түрлі

қажеттіліктеріне бейімдеу тұрғысынан барлығы үшін қолжетімді болуды

көздейтін жалпы білімді дамыту үдерісі, бұл ерекше қажеттіліктері бар

балалардың да білімге қол жеткізуін қамтамасыз етеді.Инклюзивті білімнің 8 қағидатын әрқашан да есте ұстаған дұрыс. Әріптестер, мүмкіндігі шектеулі балаларды жалпы білім беретін мектептерде қалай оқыту туралы ойларыңызбен бөлісуге шақырамын!

 
17
16

Комментарии (17)

Бұқар Амангелді,
Преподаватель

Мүмкіндігі шектеулі балаларды іштей топтарға бөледі ғой. Егер психологиялық жағынан ауытқушылығы болса, онда жалпы білім беретін мектепте оқуы қиындау. Ал егер дене бітімінде кемістігі болса, ол балалар өзін өзгелерден кем санамай, тең оқуына болады. Қазір қоғам болып мүмкіндігі шектеулі балаларға жағдай туғызып жатыр ғой. "Бәріміз бірдейміз, кемсітуді білмейміз!
" деген қоғамдық акцияның өзі көптеген мәселенің бетін ашты.

Авдрасол Бахытжан,
Преподаватель

Қалыңыз қалай!  Менің  ойымша ол балаларды кішкентайынан ортаға бейімдеу керек деп ойлаймын. Ақыл қосып, пікір білдіргеніңге рахмет! Даму жоспарына  пайдаланамын.


Аменова Айнагуль,
Преподаватель

Егер инклюзивті оқытудың оқыту мен сабақ беруге енгізілген өзгерістері тиімді болса, онда ерекше қажеттіліктері бар балалардың жағдайлары да өзгереді. Инклюзивті оқытуды ашқан мектептерде оқыған балалар адам құқығы туралы білім алуға мүмкіншілік алады, өйткені олар бір - бірімен қарым - қатынас жасауға, танып білуге, қабылдауға үйренеді.
Инклюзивтік білім беру - барлық балаларды жалпы білім үрдісіне толық енгізу және әлеуметтік бейімдеуге, жынысына, шығу тегіне, дініне, жағдайына қарамай, балаларды айыратын кедергілерді жоюға, ата - аналарын белсенділікке шақыруға, баланың түзеу - педагогикалық және әлеуметтік қажеттіліктерін арнайы қолдау, қоршаған ортаның балаларды жас ерекшеліктеріне және білімдік қажеттіліктеріне бейімделуіне жағдай қалыптастыру, яғни, жалпы білім беру сапасы сақталған тиімді оқытуға бағытталған мемлекеттік саясат.

Авдрасол Бахытжан,
Преподаватель

Сәлем Айнагул! Пікіріңе рахмет!

Махажанова Айзат,
Преподаватель

Бірақ бүгінгі таңда біздің мектептер ондай оқушыларды қабылдап, оқытуға әлі дайын емес. 

Бұқар Амангелді,
Преподаватель

Айзат ханым, ойыңызды аша түссеңіз екен. 

Аймагамбетова Динара,
Преподаватель

Арнайы мектептерде сүйемелдеуді даярлықтан өткен педагогтер, дәрігерлер, психологтер арнайы құрал-жабдықтар мен аппаратураларды қолдану арқылы жүзеге асырады. Жалпы білім беретін мектепте осындай жағдайлар жоқтың қасы. Сонда да жалпы білім беретін мектепте де дамуда ауытқулары бар балаларға тиімді психологиялық-педагогикалық, медициналық-әлеуметтік қолдау көрсету ұйымдастырылуы қажет деп ойлаймын. 

Аймагамбетова Динара,
Преподаватель

Арнайы мектептерде сүйемелдеуді даярлықтан өткен педагогтер, дәрігерлер, психологтер арнайы құрал-жабдықтар мен аппаратураларды қолдану арқылы жүзеге асырады. Жалпы білім беретін мектепте осындай жағдайлар жоқтың қасы. Сонда да жалпы білім беретін мектепте де дамуда ауытқулары бар балаларға тиімді психологиялық-педагогикалық, медициналық-әлеуметтік қолдау көрсету ұйымдастырылуы қажет деп ойлаймын. 

Аймагамбетова Динара,
Преподаватель

Арнайы мектептерде сүйемелдеуді даярлықтан өткен педагогтер, дәрігерлер, психологтер арнайы құрал-жабдықтар мен аппаратураларды қолдану арқылы жүзеге асырады. Жалпы білім беретін мектепте осындай жағдайлар жоқтың қасы. Сонда да жалпы білім беретін мектепте де дамуда ауытқулары бар балаларға тиімді психологиялық-педагогикалық, медициналық-әлеуметтік қолдау көрсету ұйымдастырылуы қажет деп ойлаймын. 

Аймагамбетова Динара,
Преподаватель

Арнайы мектептерде сүйемелдеуді даярлықтан өткен педагогтер, дәрігерлер, психологтер арнайы құрал-жабдықтар мен аппаратураларды қолдану арқылы жүзеге асырады. Жалпы білім беретін мектепте осындай жағдайлар жоқтың қасы. Сонда да жалпы білім беретін мектепте де дамуда ауытқулары бар балаларға тиімді психологиялық-педагогикалық, медициналық-әлеуметтік қолдау көрсету ұйымдастырылуы қажет деп ойлаймын. 

Аймагамбетова Динара,
Преподаватель

Арнайы мектептерде сүйемелдеуді даярлықтан өткен педагогтер, дәрігерлер, психологтер арнайы құрал-жабдықтар мен аппаратураларды қолдану арқылы жүзеге асырады. Жалпы білім беретін мектепте осындай жағдайлар жоқтың қасы. Сонда да жалпы білім беретін мектепте де дамуда ауытқулары бар балаларға тиімді психологиялық-педагогикалық, медициналық-әлеуметтік қолдау көрсету ұйымдастырылуы қажет деп ойлаймын. 

Аймагамбетова Динара,
Преподаватель

Арнайы мектептерде сүйемелдеуді даярлықтан өткен педагогтер, дәрігерлер, психологтер арнайы құрал-жабдықтар мен аппаратураларды қолдану арқылы жүзеге асырады. Жалпы білім беретін мектепте осындай жағдайлар жоқтың қасы. Сонда да жалпы білім беретін мектепте де дамуда ауытқулары бар балаларға тиімді психологиялық-педагогикалық, медициналық-әлеуметтік қолдау көрсету ұйымдастырылуы қажет деп ойлаймын. 

Аймагамбетова Динара,
Преподаватель

Арнайы мектептерде сүйемелдеуді даярлықтан өткен педагогтер, дәрігерлер, психологтер арнайы құрал-жабдықтар мен аппаратураларды қолдану арқылы жүзеге асырады. Жалпы білім беретін мектепте осындай жағдайлар жоқтың қасы. Сонда да жалпы білім беретін мектепте де дамуда ауытқулары бар балаларға тиімді психологиялық-педагогикалық, медициналық-әлеуметтік қолдау көрсету ұйымдастырылуы қажет деп ойлаймын. 

Аймагамбетова Динара,
Преподаватель

Арнайы мектептерде сүйемелдеуді даярлықтан өткен педагогтер, дәрігерлер, психологтер арнайы құрал-жабдықтар мен аппаратураларды қолдану арқылы жүзеге асырады. Жалпы білім беретін мектепте осындай жағдайлар жоқтың қасы. Сонда да жалпы білім беретін мектепте де дамуда ауытқулары бар балаларға тиімді психологиялық-педагогикалық, медициналық-әлеуметтік қолдау көрсету ұйымдастырылуы қажет деп ойлаймын. 

Аймагамбетова Динара,
Преподаватель

Арнайы мектептерде сүйемелдеуді даярлықтан өткен педагогтер, дәрігерлер, психологтер арнайы құрал-жабдықтар мен аппаратураларды қолдану арқылы жүзеге асырады. Жалпы білім беретін мектепте осындай жағдайлар жоқтың қасы. Сонда да жалпы білім беретін мектепте де дамуда ауытқулары бар балаларға тиімді психологиялық-педагогикалық, медициналық-әлеуметтік қолдау көрсету ұйымдастырылуы қажет деп ойлаймын. 

Аймагамбетова Динара,
Преподаватель

Арнайы мектептерде сүйемелдеуді даярлықтан өткен педагогтер, дәрігерлер, психологтер арнайы құрал-жабдықтар мен аппаратураларды қолдану арқылы жүзеге асырады. Жалпы білім беретін мектепте осындай жағдайлар жоқтың қасы. Сонда да жалпы білім беретін мектепте де дамуда ауытқулары бар балаларға тиімді психологиялық-педагогикалық, медициналық-әлеуметтік қолдау көрсету ұйымдастырылуы қажет деп ойлаймын. 

Аймагамбетова Динара,
Преподаватель

Арнайы мектептерде сүйемелдеуді даярлықтан өткен педагогтер, дәрігерлер, психологтер арнайы құрал-жабдықтар мен аппаратураларды қолдану арқылы жүзеге асырады. Жалпы білім беретін мектепте осындай жағдайлар жоқтың қасы. Сонда да жалпы білім беретін мектепте де дамуда ауытқулары бар балаларға тиімді психологиялық-педагогикалық, медициналық-әлеуметтік қолдау көрсету ұйымдастырылуы қажет деп ойлаймын.