Инклюзивті оқыту-балалардың түрлі
қажеттіліктеріне бейімдеу тұрғысынан барлығы үшін қолжетімді болуды
көздейтін жалпы білімді дамыту үдерісі, бұл ерекше қажеттіліктері бар
балалардың да білімге қол жеткізуін қамтамасыз етеді.Инклюзивті білімнің 8 қағидатын әрқашан да есте ұстаған дұрыс. Әріптестер, мүмкіндігі шектеулі балаларды жалпы білім беретін мектептерде қалай оқыту туралы ойларыңызбен бөлісуге шақырамын!
Қалыңыз қалай! Менің ойымша ол балаларды кішкентайынан ортаға бейімдеу керек деп ойлаймын. Ақыл қосып, пікір білдіргеніңге рахмет! Даму жоспарына пайдаланамын.
Егер инклюзивті оқытудың оқыту мен сабақ беруге енгізілген өзгерістері тиімді болса, онда ерекше қажеттіліктері бар балалардың жағдайлары да өзгереді. Инклюзивті оқытуды ашқан мектептерде оқыған балалар адам құқығы туралы білім алуға мүмкіншілік алады, өйткені олар бір - бірімен қарым - қатынас жасауға, танып білуге, қабылдауға үйренеді.
Инклюзивтік білім беру - барлық балаларды жалпы білім үрдісіне толық енгізу және әлеуметтік бейімдеуге, жынысына, шығу тегіне, дініне, жағдайына қарамай, балаларды айыратын кедергілерді жоюға, ата - аналарын белсенділікке шақыруға, баланың түзеу - педагогикалық және әлеуметтік қажеттіліктерін арнайы қолдау, қоршаған ортаның балаларды жас ерекшеліктеріне және білімдік қажеттіліктеріне бейімделуіне жағдай қалыптастыру, яғни, жалпы білім беру сапасы сақталған тиімді оқытуға бағытталған мемлекеттік саясат.
Сәлем Айнагул! Пікіріңе рахмет!
Бірақ бүгінгі таңда біздің мектептер ондай оқушыларды қабылдап, оқытуға әлі дайын емес.
Айзат ханым, ойыңызды аша түссеңіз екен.
Арнайы мектептерде сүйемелдеуді даярлықтан өткен педагогтер, дәрігерлер, психологтер арнайы құрал-жабдықтар мен аппаратураларды қолдану арқылы жүзеге асырады. Жалпы білім беретін мектепте осындай жағдайлар жоқтың қасы. Сонда да жалпы білім беретін мектепте де дамуда ауытқулары бар балаларға тиімді психологиялық-педагогикалық, медициналық-әлеуметтік қолдау көрсету ұйымдастырылуы қажет деп ойлаймын.
Арнайы мектептерде сүйемелдеуді даярлықтан өткен педагогтер, дәрігерлер, психологтер арнайы құрал-жабдықтар мен аппаратураларды қолдану арқылы жүзеге асырады. Жалпы білім беретін мектепте осындай жағдайлар жоқтың қасы. Сонда да жалпы білім беретін мектепте де дамуда ауытқулары бар балаларға тиімді психологиялық-педагогикалық, медициналық-әлеуметтік қолдау көрсету ұйымдастырылуы қажет деп ойлаймын.
Арнайы мектептерде сүйемелдеуді даярлықтан өткен педагогтер, дәрігерлер, психологтер арнайы құрал-жабдықтар мен аппаратураларды қолдану арқылы жүзеге асырады. Жалпы білім беретін мектепте осындай жағдайлар жоқтың қасы. Сонда да жалпы білім беретін мектепте де дамуда ауытқулары бар балаларға тиімді психологиялық-педагогикалық, медициналық-әлеуметтік қолдау көрсету ұйымдастырылуы қажет деп ойлаймын.
Арнайы мектептерде сүйемелдеуді даярлықтан өткен педагогтер, дәрігерлер, психологтер арнайы құрал-жабдықтар мен аппаратураларды қолдану арқылы жүзеге асырады. Жалпы білім беретін мектепте осындай жағдайлар жоқтың қасы. Сонда да жалпы білім беретін мектепте де дамуда ауытқулары бар балаларға тиімді психологиялық-педагогикалық, медициналық-әлеуметтік қолдау көрсету ұйымдастырылуы қажет деп ойлаймын.
Арнайы мектептерде сүйемелдеуді даярлықтан өткен педагогтер, дәрігерлер, психологтер арнайы құрал-жабдықтар мен аппаратураларды қолдану арқылы жүзеге асырады. Жалпы білім беретін мектепте осындай жағдайлар жоқтың қасы. Сонда да жалпы білім беретін мектепте де дамуда ауытқулары бар балаларға тиімді психологиялық-педагогикалық, медициналық-әлеуметтік қолдау көрсету ұйымдастырылуы қажет деп ойлаймын.
Арнайы мектептерде сүйемелдеуді даярлықтан өткен педагогтер, дәрігерлер, психологтер арнайы құрал-жабдықтар мен аппаратураларды қолдану арқылы жүзеге асырады. Жалпы білім беретін мектепте осындай жағдайлар жоқтың қасы. Сонда да жалпы білім беретін мектепте де дамуда ауытқулары бар балаларға тиімді психологиялық-педагогикалық, медициналық-әлеуметтік қолдау көрсету ұйымдастырылуы қажет деп ойлаймын.
Арнайы мектептерде сүйемелдеуді даярлықтан өткен педагогтер, дәрігерлер, психологтер арнайы құрал-жабдықтар мен аппаратураларды қолдану арқылы жүзеге асырады. Жалпы білім беретін мектепте осындай жағдайлар жоқтың қасы. Сонда да жалпы білім беретін мектепте де дамуда ауытқулары бар балаларға тиімді психологиялық-педагогикалық, медициналық-әлеуметтік қолдау көрсету ұйымдастырылуы қажет деп ойлаймын.
Арнайы мектептерде сүйемелдеуді даярлықтан өткен педагогтер, дәрігерлер, психологтер арнайы құрал-жабдықтар мен аппаратураларды қолдану арқылы жүзеге асырады. Жалпы білім беретін мектепте осындай жағдайлар жоқтың қасы. Сонда да жалпы білім беретін мектепте де дамуда ауытқулары бар балаларға тиімді психологиялық-педагогикалық, медициналық-әлеуметтік қолдау көрсету ұйымдастырылуы қажет деп ойлаймын.
Арнайы мектептерде сүйемелдеуді даярлықтан өткен педагогтер, дәрігерлер, психологтер арнайы құрал-жабдықтар мен аппаратураларды қолдану арқылы жүзеге асырады. Жалпы білім беретін мектепте осындай жағдайлар жоқтың қасы. Сонда да жалпы білім беретін мектепте де дамуда ауытқулары бар балаларға тиімді психологиялық-педагогикалық, медициналық-әлеуметтік қолдау көрсету ұйымдастырылуы қажет деп ойлаймын.
Арнайы мектептерде сүйемелдеуді даярлықтан өткен педагогтер, дәрігерлер, психологтер арнайы құрал-жабдықтар мен аппаратураларды қолдану арқылы жүзеге асырады. Жалпы білім беретін мектепте осындай жағдайлар жоқтың қасы. Сонда да жалпы білім беретін мектепте де дамуда ауытқулары бар балаларға тиімді психологиялық-педагогикалық, медициналық-әлеуметтік қолдау көрсету ұйымдастырылуы қажет деп ойлаймын.
Арнайы мектептерде сүйемелдеуді даярлықтан өткен педагогтер, дәрігерлер, психологтер арнайы құрал-жабдықтар мен аппаратураларды қолдану арқылы жүзеге асырады. Жалпы білім беретін мектепте осындай жағдайлар жоқтың қасы. Сонда да жалпы білім беретін мектепте де дамуда ауытқулары бар балаларға тиімді психологиялық-педагогикалық, медициналық-әлеуметтік қолдау көрсету ұйымдастырылуы қажет деп ойлаймын.