В есебін жазып болып қалдым. Жоспар кезең-кезеңімен жүзеге асатын шығар. Коучинг пен тізбектелген сабақтарды жобалап қойдым. Әлі де қыруар шаруа өз кезегін күтіп тұр.
В есебін әлі бастаған жоқпын. Қолым тимей жатыр. Бір коучинг, екі тізбектелген сабақ өткіздік. Солардың толық анализін жаздым. Өткізген шараларыңның есебін жазып отыр. Ертең Д есебін жазғанда керек болады.
Қыздар, есеп жазғанда көркем әдебиет стилінің қажеті жоқ-ау деймін. Қарапайым ауыз екі тілде бастасам да, әдеби стильге ойысып кетеді. Білмеймін, бір жөні болар.
Амангелді В есебін жазғанда оқушылардың қай санатқа жататынын алғашқы сауалнама жауаптары арқылы білдіңіз бе, әлде тағы басқадай жұмыс жүргізу арқылы білдіңіз бе?
Мен В есебін жазып бітірдім.Осы есеп бойынша нұсқаулықта берілген сұрақтарға жауап бердім.Сабақтарды өткізіп жатырмыз, жазатын қағаз көп. Бірақ біз тәлім алушымызды үйрете отырып та мектепке өзгерістің лебін әкелдік қой деп ойлаймын,сабаққа қатысқандар да өзгерісті байқады.
Иә, Гүлшат, тәлім алушымның сабағынан, өз пікірінен мен де кеңесімнің жүзеге асқанын байқадым. Жалпы ІІ, ІІІ деңгей бойынша арнайы курсты бітірген мұғалімдер де қаншама сабақ, коучинг өткізді ғой, өткізіп те жүр. Әр коучингке 5 мұғалім қатысқанның өзінде қаншама мұғалім жаңа әдіс-тәсілдер жөнінде мағлұмат алды. Құйып алар құлаққа түйіп алар сөз айтылды ғой.
Құрметті әріптестер!Практика сәтті өтіп жатыр ма?Жоспарларыңыз іске асып жатыр ма?
В есебін жаздыңыздар ма?
В есебін жазып болып қалдым. Жоспар кезең-кезеңімен жүзеге асатын шығар. Коучинг пен тізбектелген сабақтарды жобалап қойдым. Әлі де қыруар шаруа өз кезегін күтіп тұр.
Мен В есебін бастадым. Коучинг пен лессен стади зерттеуін жүргізіп жатырмын
Тізбектелген сабақтың екеуін өткіздік,Lesson stadu-ді жоспарлап қойдық енді бастамақпыз.Барлығыңа сәттілік тілеймін!
В есебін әлі бастаған жоқпын. Қолым тимей жатыр. Бір коучинг, екі тізбектелген сабақ өткіздік. Солардың толық анализін жаздым. Өткізген шараларыңның есебін жазып отыр. Ертең Д есебін жазғанда керек болады.
Қыздар, есеп жазғанда көркем әдебиет стилінің қажеті жоқ-ау деймін. Қарапайым ауыз екі тілде бастасам да, әдеби стильге ойысып кетеді. Білмеймін, бір жөні болар.
Амангелді В есебін жазғанда оқушылардың қай санатқа жататынын алғашқы сауалнама жауаптары арқылы білдіңіз бе, әлде тағы басқадай жұмыс жүргізу арқылы білдіңіз бе?
Иә, сауалнама қорытындысын да басшылыққа алдым.
Мен В есебін жазып бітірдім.Осы есеп бойынша нұсқаулықта берілген сұрақтарға жауап бердім.Сабақтарды өткізіп жатырмыз, жазатын қағаз көп. Бірақ біз тәлім алушымызды үйрете отырып та мектепке өзгерістің лебін әкелдік қой деп ойлаймын,сабаққа қатысқандар да өзгерісті байқады.
Иә, Гүлшат, тәлім алушымның сабағынан, өз пікірінен мен де кеңесімнің жүзеге асқанын байқадым. Жалпы ІІ, ІІІ деңгей бойынша арнайы курсты бітірген мұғалімдер де қаншама сабақ, коучинг өткізді ғой, өткізіп те жүр. Әр коучингке 5 мұғалім қатысқанның өзінде қаншама мұғалім жаңа әдіс-тәсілдер жөнінде мағлұмат алды. Құйып алар құлаққа түйіп алар сөз айтылды ғой.
Жанна, жұмысың қалай іске асып жатыр. Есептің сөзін 2000 қалай жеткізіп жатырсыңдар; қазақ тілінде предлог деген нәрсе де жоқ, сөздің санын көбейтетін