мектепте Lesson Study жұмысын бастайын деп отырмыз. Бірақ, 2-3 цикл өткізген соң қызығушылық жоғалып, өшіп қалмаймыз ба деп қорқамын. түпкі нәтижеміз не болады. Өткізгендер ой бөліссе екен деймін
мектепте Lesson Study жұмысын бастайын деп отырмыз. Бірақ, 2-3 цикл өткізген соң қызығушылық жоғалып, өшіп қалмаймыз ба деп қорқамын. түпкі нәтижеміз не болады. Өткізгендер ой бөліссе екен деймін
калайсыз гульнара, Мен коучинг өткіздім. Сабақты дүйсенбі күні жоспарлап 17,18,19 сабақ өткіземіз деп жоспарладық.
Қалыңыз қалай? Бізге берген құжаттың ішінде 1 LS өткізу керек деп жазылған. Сонда сіз неше циклін өткізесіз?
сәлем, өз қалдарың қалай? не істеп жатырсыңдар? 57 мектепте кездесеміз деп едік қой, не болмайтын болды ма?
Біреуін өткізіп апарамыз ғой, содан соң оны жалғастыру керек шығар
Ия, 1-ін өткіземіз, бірақ бейнежазбаға түсірмейміз, тек фотоға түсіреміз. Сосын біздің мұғалімдердің сабақтары тура келмей жатыр. Онда бірден 4 мұғалім бір езде қатысу керек.Сол жағын не істеп жатырсыңдар?
біз ол мұғалімдердің сабағының орнына басқа мұғалімнің сабағын қоямыз, немесе мектептегі әлеуметтік педагог, психолог, кітапханашы сол сыныптармен жұмыс жасай тұрады
Біз LS бүгін өткіздік. Виеоға да, фотоға да түсірдім. Сабақ соңында оқушылардан сауалнама алдым. Балаларға сабақ ұнады. Таңдап алған үш оқушымен сұхбаттастық. Енді екіншісін жоспарлап отырмыз.
Ермекова Гульнара, біз әр апта кездесіп жүрміз осы апта келіңіз күтеміз! 87003867226 хабарласыңыз!
Гүлнар, LS өткізуде қызығушылық жоғалмайды деп ойлаймын, мен мұғалімдермен осы зерттеу сабағы жөнінде кездескенімде пән мұғалімдері мен сынып жетекшілерде ынта пайда болды. Өйткені сыныпта білім деңгейі төмен, орташа және жоғары деңгейлі оқушылар оқиды. Сол оқушылардың білім деңгейін көтеруге мүмкіндік беретін бірден-бір тәсіл деп ойлаймын. Әрине, бізге берілген қысқа мерзімді практикада бірден нәтиже болды деп айту қиын. Менің жүргізген LS нәтижесінде қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі өзінің зерттеген оқушысының информатика сабағында басқаша қырынан көргенін айтты. Демек, әр сабақта оқушының қабілеті мен сабаққа деген белсенділігі әртүрлі болады деген сөз. Сондықтан, ең басты осы зерттеу сабағын бастау, әрі қарай жұмысыңыздың жүйесі реттеліп, нәтижесі анықталады деп ойлаймын.
Гүлнар кал -калай жаксы ма? LS өткіздік оқу қабырғасына газет қылып шығарып қойдым.
жарайсыңдар курстастар! Бәріңе менен сәлем! Мен әлі бітіре алмай жатырмын, біраз шаруаны каникулға қалдырдым
Lesson study жұйесінде сабақ өткіздім. Өте ұнады. Балалардың іс-әрекетін зерттеп бірталай өзгерістерді аңғардым. Көп рахмет!