kz ru en

Авторизация


Участвует в обсуждении


Элементы 1—15 из 15.

Гарбар Елена,
Преподаватель

Не так давно на просторах Internet появилось следующее сообщение (http://www.bbc.co.uk/russian/international/2012/02/120221_tadjik_dress_code.shtml):

Два года назад министерство образования Таджикистана разработало специальное рекомендательное пособие о стиле одежды для преподавателей учебных заведений Таджикистана, которое было разослано во все средние общеобразовательные школы республики. Дресс-код для учителей, по мысли чиновников, должен помочь воспитывать учащихся в ...


42

Жапабаева Меруерт,
Преподаватель

«Қала-Ауыл» бағдарламасына сәйкес ұйымдастырылған ауыл мектептерінің инновациялық қызметін дамытуға көмектесу іс-шараларын лицейіміздің ұжымы Нұра ауданының 12 орта мектебімен бірлікте желілік қоғамдастықты бастады. Осы мектептердің басшылары мен орынбасарлары, әдістемелік бірлестіктер жетекшілері шақырылған семинар-кездесу сәтті өтті.
Үш деңгейлі оқудың нәтижелерін жеткізу мақсатында Ғ.Мұқатова мен М.Жапабаева «Желілік ...


10

Жумагулова Кулжан,
Преподаватель

ДБМ «Дарын» мектеп-интернатының химия пәні мұғалімі Жумагулова Г.С.

        Пән мұғалімі

Пәні

Сабақтың тақырыбы


5

Ермекова Гульнара,
Преподаватель

Білім беру саласындағы мемлекет қойып отырған міндеттерді орындау мектептен басталады. Ал мектептегі өзгерістерді іске асыратын мұғалім екені белгілі. Заманауи мектепте мұғалім оқушыны өз бетімен білім алуға, ойлана білуге жетелеуі тиіс. Осы тұрғыда биологиялық білімнің де маңызы зор. Биология сабақтарында адам, табиғат, қоғам жүйесінің біртұтастығы туралы көзқарас  қалыптасады. Зерттеу негіздері іске асырылады. Гуманитарлық және жаратылыстану ғылым...


10

Рустемова Маржан,
Преподаватель

Құрметті әріптестер, "Қысқаша көбейту формулаларына" функционалды сауаттылықты қалай енгізуге болады? Сіздердің ой- пікірлеріңізбен ұсыныстарыңыз.


6

Смаилова Айкен,
Преподаватель

Практикадағы жұмыстарымыздың электронды нұсқасынан басқа папкаға шығарып та апарамыз ба?


15

Жумагулова Кулжан,
Преподаватель

Құрметті әріптестер, мектептерде І тоқсан аяқталды, барлық сыныптарда ата-аналар жиналысы өткізілетінін білесіздер. Мен осы ата-аналар жиналысын коучинг түрінде өткізуді ұйғардым. Ең алдымен ата-аналарды 3 топқа бөліп,  топтарға "Оқушы моделін", "Мұғалім моделін" және "Заман талабына сай мектеп моделін" жасап, Постер құрғыздым. Осы тапсырмаларды әр топқа қорғаттым. Соңында рефлексия жасатып, өздерінің оқушылар мен мұғалімдер жөнінде, білім беру кезіндегі түсінбейтін мәселелер жөнінде жазып ...


27

Авдрасол Бахытжан,
Преподаватель

Желілік қауымдастықты күшейту мақсатында Қызыл қой ауылына барып тәлім алушы ұстаздар коучинг өткізді. Қауымдастыққа қатысқан әріптестеріммен сол мектептің директоры Салтанат апайға, коучинг өткізген ұстаздарыма алғысым шексіз! Алдағы  жұмыстарыңызға табыс тілеймін!  


19

Ермекова Гульнара,
Преподаватель

мектепте Lesson Study жұмысын бастайын деп отырмыз. Бірақ, 2-3 цикл өткізген соң қызығушылық жоғалып, өшіп қалмаймыз ба деп қорқамын. түпкі  нәтижеміз не болады. Өткізгендер ой бөліссе екен деймін


22

Жумагулова Кулжан,
Преподаватель

Мектептегі практика кезінде біршама жұмыстар атқарылып жатыр. Коучинг, тізбектелген сабақтар топтамасы, Lesson Study зерттеу сабағы, шеберлік класы,сауалнама алу, сұхбат, т.б. Жұмыстың шегі жоқ тәрізді. Тестке дайындалу керек, бірақ бірінен кейін бірі шыға беретін шексіз есептерден арыла алмайсың. Мен практика соңындағы өзіме-өзім жасап отырған рефлексиям бұл. Сіздер қалай ойлайсыздар? 


24

Бұқар Амангелді,
Преподаватель

Тәлімгерлік циклі: бастапқы бақылау. сабақ үстінде, бақылаудан кейін. Аталған қадамдар бойынша тәлім алушыммен жұмыс жүргіздім. Көш жүре түзеледі ғой. Менің ақыл-кеңесім тамшыдай болса да, тәлім алушымның тәжірибесін толықтыруына көмегі тиіп жатса, нұр үстіне нұр емес пе!?


16

Осербаева Айгерим,
Преподаватель

Неге ел басымыз айтқандай мұғалімдердің қағаз жұмысы кемімей керісінше 2-3 есе артуда? білімнің сапасы әрине кемиді!!!


4