ДБМ «Дарын» мектеп-интернатының
химия пәні мұғалімі Жумагулова Г.С.
Пән мұғалімі |
Пәні |
Сабақтың тақырыбы |
Сыныбы |
Күні |
||
Жумагулова Г.С. |
Химия |
Көміртегі және оның қасиеттері |
9 (31А) |
09.12.2013 ж. |
||
Сілтеме |
1.Қазақстан
ұлттық энциклопедиясы.
2. Қазақ совет энциклопедиясы.
3. Нұрахметов Н., Сарманова К., Жексембина К.
4. Фельдман Ф.Г., Рудзитис Г.Е. Жалпы химия. 5.
Интернет көзінен мәлімет. |
|||||
Жалпы мақсаттары |
·
Білімділік: көміртек мысалында атом құрылысы мен аллотропиясын қарастыру және
салыстыру. Көміртектің өндірісте, зертханада, медицинада қолданылуына
тоқталу. Көміртектің физикалық және химиялық қасиеттерін меңгеру. ·
Дамытушы: оқушылардың құзыреттілігін қалыптастыру мақсатында алған теориялық
мәліметтерін салыстыра алуға және анализ жасай алу жолдарын дамыту, оны
практикада қолдануы мен қорытынды
жасай алуға үйрету. Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. ·
Тәрбиелік: оқушылардың жаратылыстану-ғылыми дүниетанымын, ақпараттық мәдениетін
қалыптастыру. |
|||||
Күтілетін нәтижесі |
Көміртегі тақырыбының
жан-жақты теориялық және өмірмен байланысты мәліметтерді қарастыра отырып, топта
пікірлесуге, сыни тұрғыдан ойлай білуге, пікірін айта білуге, интерактивті
тақтамен жұмыс жасай білуге, жұппен жұмыс жасай білуге, өзін-өзі бағалауға,
өзгені тыңдай білуге үйренеді. |
|||||
Негізгі идеялар |
Көміртегі тақырыбы бойынша ақпаратты жинақтай отырып, оның маңыздылығын
және оны өмірде қолданылуын ұғыну. |
|||||
Тапсырмалар
|
1- әрекет. «Еске
түсірейік!» атымен үй тапсырмасын
тексеру. Берілген 9 cұраққа «+», «-» түрінде жауап беру, Блум таксономиясы
негізінде тапсырманы орындау (жеке жұмыс). |
|||||
2- әрекет. «Ой
қозғау» стратегиясы. 3 топқа тапсырмалар
беру: 1-топ: СО3 2-
сапалық реакциясын анықтау. 2-топ: Мұнайға
сипаттама беру. 3-топ: Активтелген
көмір бойынша түсінік беру. Мақсатты айқындау
(топтық жұмыс, топты топ бағалауы). |
||||||
3- әрекет. «Теория
әлеміне саяхат» таблицаны толтыру (Постер
құру арқылы топтық жұмыс жасау, топты топ бағалауы). |
||||||
Ақпараттық құзыреттілікке бағытталған тапсырмалар (жоспарлау және ақпаратты іздестіру аспектісі). Тапсырма: Берілген таблицаны қосымша мәліметтерді жинақтай отырып толтырыңыздар. |
3 топқа теориялық
тапсырма үлестіріледі: 1-топ: Көміртектің
атом құрылысы мен аллотропиялық түр өзгерісі; 2-топ: Көміртектің
физикалық және химиялық қасиеттері; 3-топ: Көміртектің
алынуы мен қолданылуы, табиғаттағы айналымы (топтық жұмыс, топты топ
бағалауы). |
|||||
Сергіту сәті (Ой жинақтау үшін бастарына кітап қойып қозғалу). |
||||||
4- әрекет. «Миға
шабуыл» Блум таксономиясы
бойынша құрылған тапсырмалар орындау (жеке, жұптық жұмыс). |
||||||
5- әрекет. Кері байланыс. Рефлексия. |
||||||
Үй жұмысы |
1.§22-24. Көміртек тақырыбын оқу, параграф
соңындағы жаттығулар орындау: А,В.С деңгей.
2.Эссе жазып келу 150 сөз. |
|||||
Мұғалімнің жазбасы |
Күлжан, сәлемет пе? Сен ең белсенді жұмыс істеп жатқан адамдардың бірісің. Жұмысың сәтті болсын, Блум таксономиясының барлық сатыларын қамтып жатырсың ба? маған бағалау бойынша тапсырма құрастыру қиын болып тұр