Пән:
Блог пользователя
Коучинг тақырыбы: Блум таксономиясын сабақта қолдану тиімділігі
Мерзімі: 22.01.15
Өткізгендер: Жашкеева Назиха Елубаевна, Жумагулова Кулжан Сахановна
Коучинг тақырыбы:
Блум таксономиясын ...
«БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫ БОЙЫНША ОҚУШЫ ЖЕТІСТІГІН БАҒАЛАУ» ШЕБЕРЛІК СЫНЫБЫНЫҢ ЖОСПАРЫ
Тақырыбы:
«Блум таксономиясы бойынша оқушы жетістігін бағалау»
Мақсаты:
Мекте...
“Дарынды-таланттылар”
атты тақырыпта өткізілген коучингқа рефлексия 17.04.2014 ж.
Коучинг басында әріптестерге сергіту сәтін ұйымдастырдық. Әріптестердің көңіл-күйлері көтеріңкі, коучингке белсенді түрде қатысуға ынталары бар екенін байқадық. Менің әріптесім Айкен екеуіміз жоспарланған коучинг тақырыбын бастап кеттік. Е...
Сынып: 31А
Күні: 08.04.14ж.
Құрастырды: Жумагулова Г.С.
Сабақтың тақырыбы: Алкендер тақырыбын қорытындылау.
<...27.03.14 ж. Қарағанды облыстық дарынды балаларға арнайы мамандандырылған "Дарын" мектеп-интернатында Қарағанды облысы мектептерімен, оның ішінде Бұқар-Жырау ауданы мектептерімен тәжірибе алмасу мақсатында семинар ұйымдастырлыды. Бұл кездесу 27.03-31.03.14 аралығына дейін жалғасады. Сондай-ақ осы аудан мектептерімен оқу жылының аяғында (маусым 2014 ж.) оқушылар үшін оқу-тәрбиелік іс-шаралар, ал мұғалімдер үшін шеберлік сағаттары, жаңа технологияларды сабақта қолдану негізінде коучингтер ұйымдасты...
Пән: химия
Химия пәні мұғалімдері: Г.С. Жумагулова, Е.А.Францен.
Сынып: 9 (31, 33- топ)
Өткізілетін уақыты: 14.03.2014 ж.
Сабақтың тақырыбы:<...
Құрметті әріптестер!!! 14.03.2014 ж. сағат 10.00-де "Металдар" тақырыбын қорытындылау (9-сынып) онлайн-мастер-класс өтеді. Онлайн арқылы байланысқа шығыңыздар.
Сабақтың тиімділігіне сәйкес критерийлерді ескеретін сабақтың құрылымы мен өзіндік сараптаудан тұрады.
ҚҚБС қойылатын талаптар:
1. Анықталмаған жағдайды туғызу, таңдау мүмкіндік беретін оқытудың формасы мен технологиясын өзгерту.
2. Оқу материялы проблемалық
жағдаймен ерекшеленеді.
Құзіреттілікті қалыптастыруға бағытталған сабақтың өзіндік талдауы
Сабақты жоспарлау кезеңі
· Алдыңғы сабақ қорытындысының сәтті және сәтсіз жақтары қандай болды?
Білім беру мен дамыту технологиялары негізіндегі тәрбие беру құзіреттіліктері:
Мағыналы құзіреттілік
Өзінің мүмкіндігі мен қабілетін бағалай алады, одан әрі білім алуды дамыту үшін ішкі мотивациясының қалыптасуы, болшағы үшін жеке тұлға ретінде қалыптасуының қажеттілігін түсіну, денсаулық, отбасы мен қызықтыратын жұмысты таңдау жолын анықтау. Мамандық ...
ДБМ «Дарын» мектеп-интернатының химия пәні мұғалімі Жумагулова Г.С.
Пән мұғалімі
Пәні
Сабақтың тақырыбы
Құрметті әріптестер, мектептерде І тоқсан аяқталды, барлық сыныптарда ата-аналар жиналысы өткізілетінін білесіздер. Мен осы ата-аналар жиналысын коучинг түрінде өткізуді ұйғардым. Ең алдымен ата-аналарды 3 топқа бөліп, топтарға "Оқушы моделін", "Мұғалім моделін" және "Заман талабына сай мектеп моделін" жасап, Постер құрғыздым. Осы тапсырмаларды әр топқа қорғаттым. Соңында рефлексия жасатып, өздерінің оқушылар мен мұғалімдер жөнінде, білім беру кезіндегі түсінбейтін мәселелер жөнінде жазып ...
Мектептегі практика кезінде біршама жұмыстар атқарылып жатыр. Коучинг, тізбектелген сабақтар топтамасы, Lesson Study зерттеу сабағы, шеберлік класы,сауалнама алу, сұхбат, т.б. Жұмыстың шегі жоқ тәрізді. Тестке дайындалу керек, бірақ бірінен кейін бірі шыға беретін шексіз есептерден арыла алмайсың. Мен практика соңындағы өзіме-өзім жасап отырған рефлексиям бұл. Сіздер қалай ойлайсыздар?
Бүгін №57 мектепте 1-деңгей 3- қазақ тобының мұғалімдері желілік қоғамдастықта біріктік. Кездесу мақсаты: Мектеп тәжірибесіндегі іс-шаралар жөнінде ой бөлісу. Біз өзіміздің ұйымдастырған жұмыстарымыз жөнінде пікір алмасып, рефлексия жүргіздік.
Мектептің оқу ісі және ғылыми ісі жөніндегі орынбасарлары мектепке жаңа өзгерістер енгізу жөніндегі ойымды жақсы қабылдады. Мектептің даму бағдарламасымен танысу керектігін, былтырғы оқу жылының мақсаттары мен міндеттері жөнінде біраз әңгімелестік. Ол кісілердің тарапынан қолдау болатындығын іштей сезіп, одан әрі ынтымақтастықта жалғасын табады деген үміттемін.
Рефлексивті есепті 2000 сөзден тұратын неден бастау керек? Менімше, СНГ, Европа елдерінің білім реформаларын Қазақстанның білім беру жүйесімен салыстыру, түсіну - қолдану- талдау - -қорытынды жасау керек деп ойлаймын, әріптестер, Сіздерде қандай идея бар?
І деңгейлі курс - біздің өзгеруімізге көп ықпал етуде. Қазіргі заман талабына сай әр мұғалім білімді, жан - жақты, құзыретті, жас ұрпақты тәрбиелеуде және оны дамытуда зор үлес қосатын мұғалім. І деңгейді оқып жүрген мұғалімдер, әр қадамымыз сәтті болсын. Қаламқас тренерімізге көп рахмет.