kz ru en

Авторизация


Құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған сабақтың өзіндік талдауы

Құзіреттілікті қалыптастыруға бағытталған сабақтың өзіндік талдауы

 Сабақты жоспарлау кезеңі

·         Алдыңғы сабақ қорытындысының  сәтті және сәтсіз жақтары қандай болды?

·         Сабақ тақырыбы, оқу және оқу-тәжірибелік міндеттер негізінде құрылған?

·         Оқу міндетін шешу процесіндегі осы сабақ тақырыбының алатын орны қандай?

·         Осы сабақта қандай оқыту әрекетін қалыптастыру керек, берілген тақырып үшін негізділігі қандай?

·         Сабақтың типі қандай? (міндетті шешу кезеңімен сәйкестігі)

·         Оқушының сабақты меңгерудегі қандай мақсатты (ізденушілік және орындаушылық) шешуге болады? Оқушы алдына оқыту формаларын меңгеру үшін қандай мақсат қойылды?

·         Берілген сабақты өткізуді жоспарлауда қандай кәсіптік міндеттер туындады?

·         Берілген сабақтың мақсатын толық қамту үшін қандай тапсырмалар орындалды?

·         Әр тапсырманы орындаудағы мақсат қандай? (сабақтың аралық мақсаты)

·         Сабақтың мақсатын жүзеге асыру үшін оқушылардың қандай білімі мен тәсілдерін өзектендіру қажет? Оқушылар осы тәсілдерді қандай түрде ұсынуы қажет?

·         Осы сабақта қандай пәнаралық байланысты құру керек?

·         Сабақ барысында оқушылардың ұжым болып өзбетінше тапсырмаларды орындау дәрежесі қандай?

·         Сабақтың қандай кезеңі қиындық тудыруы мүмкін (мұғалімде ме әлде оқушыда ма?). Сабақ барысында бұл қиындықтардан қалай шығуға болады?

·         Сабақтың мазмұнының қорытындысы қандай түрде ұсынылуы керек?

·         Оқуды меңгеру кезінде ынтымақтаса отырып қорытындысын ұсыну керек пе? Оны қандай түрде жасау керек?

·         Сабақ соңында оқушының тақтадағы және дәптердегі жазбалары қандай түрде болу керек?

·         Алдын ала қандай құралдарды дайындап қою керек?

·         Үй жұмысын қандай формада және мақсатқа бағытта отырып  тапсырманы беру керек? (мұғалім немесе оқушы ұсына ма; үй жұмысының түрі мен көлеміне оқушы таңдауы қажет пе; осы жұмыстағы ата-ана қатысы).

            Сабақты өткізу кезеңі

·         Сабақтың жағымды фоны құрылды ма?

·         Тапсырманы орындатуда оқушыны ынталандыру болды ма?

·         Әр тапсырма үшін оқушыныі өз бетімен орындауына мүмкіндік жасалды ма?

·         Оқушы қаншалықты зерделі түрде әрекет ете алды? (қажет болған жағдайда мұғалімнен сұрайды; бір-біріне сұрақ қояды; қажет болған жағдайда қолданылып отырған  әдістерін өзгертіп, негіздей алады, модельге бағытталады)?

·         Берілген тақырып мазмұнын ұжым арқылы алға жылжуы үшін оқушының қандай ұсынылған ойларын, сұрақтарын белгілеп қою керек?

·         Қазіргі уақытта оқу процесін ұйымдастыруда қандай аспектілерге көңіл аудару керек? (оқу ынтымақтастығының шарттарын қолдану, топтың ерекше жұмысын, топ арасындағы пікірталас ерекшелігін, т.б.).

 

Мұғалімнің сабақты өзіндік талдау кезеңі

·         Алға қойылған кәсіптік міндетті шешу жолы орындалды ма?

·         Сабақ барысында жоспарланбаған жағдай туындады ма? Егер туындаса, оған мұғалімнің  реакциясы қандай болды? Осы жағдай туындауының жағымды және жағымсыз жақтары қандай болды?

·         Келесі сабақта өтілген сабақтың қандай жағымды жақтарын жүзеге асыруға болады?

·         Шешілмеген қандай проблемалар қалды (оқушы үшін және мұғалім үшін)? Осындай жағдай туындау себебі неде?

·         Өтілген сабақ бойынша мазмұны мен формасын меңгеру кезінде келер сабаққа қандай міндеттерді қою керек?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                Самоанализ компетентностного урока

 Этап планирования урока

·         Каковы положительные и отрицательные итоги предыдущего урока?

·         В рамках какой учебной или учебно-практической задачи разработан урок, его тема?

·         Каково место этой темы в процессе решения учебной (учебно-практической) задачи?

·         Какие учебные действия необходимо формировать на этом уроке, какое из них основное для данного урока?

·         Каков тип урока (в соответствии с этапом решения задачи)

·         Какие цели (поисковые и исполнительские) в освоении обучающимися содержания необходимо решить на нем? Какие цели  ставятся перед детьми в освоении форм деятельности?

·         Какие профессиональные задачи возникают  в процессе планирования и проведения данного урока?

·         Какие задания позволят наиболее полно реализовать цели данного урока? В каком виде целесообразно представить эти задания детям?

·         Какова цель выполнения каждого задания (промежуточная цель урока)?

·         Какие знания и способы действий необходимо актуализировать у обучающихся для реализации целей урока? В каком виде   обучающиеся должны представить эти способы?

·         Какие межпредметные связи необходимо установить на этом уроке?

·         Какова степень коллективной самостоятельности обучающихся в ходе урока?

·         Какой этап урока может вызвать трудности в реализации (у учителя или у обучающихся)? Как можно преодолеть эти трудности в ходе урока?

·         В каком виде должен быть представлен содержательный итог урока?

·         Нужно ли представить итог в освоении учебного сотрудничества? В каком виде это сделать?

·         Как должны выглядеть записи на доске и в тетрадях обучающихся в конце урока?

·         Какое оборудование надо подготовить заранее?

·         В какой форме и какое домашнее задание целесообразно задать  (формулирует учитель или дети; необходим ли выбор детьми вида и объема домашней работы; участие родителей в этой работе)?

 

 Этап проведения урока

·          Создан ли положительный эмоциональный фон урока?

·         Получается ли мотивировать обучающихся на выполнение заданий?

·         Удается ли предоставить детям необходимую степень самостоятельности в работе над каждым заданием?

·         Насколько осознанно действуют дети (в случае необходимости делают запрос к учителю;  задают вопросы друг другу; при необходимости разворачивают и обосновывают используемый способ действия, обращаются к модели)?

·         Какие из детских догадок, вопросов, предположений нужно зафиксировать для дальнейшего коллективного продвижения в освоении содержания?

·         На какие аспекты в организации учебного сотрудничества необходимо обратить внимание сейчас (использование норм учебного сотрудничества; особенности работы групп; характер межгруппового обсуждения и др.)?

 

Этап самоанализа урока учителем

·         Получилось ли решить поставленные перед собой профессиональные задачи?

·         Возникла ли в ходе урока незапланированная  ситуация? Если да, то какова моя реакция? Каковы положительные и отрицательные итоги возникновения этой ситуации?

·         Какие положительные итоги урока необходимо воспроизвести на следующем уроке?

·         Какие проблемы остались нерешенными (для обучающихся и для себя)? В чем причина этой ситуации?

·         Какие задачи в освоении содержания и форм деятельности нужно поставить перед собой на ближайших уроках, исходя из итогов данного урока?

 

0
4

Комментарии (0)