kz ru en

Авторизация


Участвует в обсуждении


Элементы 1—17 из 17.

Романовская Лариса,
Преподаватель

Уважаемые учителя, мы сейчас все на практике, многие уже закончили практику. Поделитесь, пожалуйста своим опытом. У меня, например, проблема в том,  что  собраться всем учителям очень трудно, все работаем в разные смены. Дети( начальная школа) реагируют на то, что сидят на уроках другие учителя, поэтому более скованны.

А есть ли определенный план , по которому мы анализируем  урок?


302

Садуова Жазира,
Преподаватель

Мектептің даму бағдарламасын жасау кезінде проблемалық талдауды пайдаландыңыздар ма? Өзіңіздің негізгі проблемаңызды осыдан шығарып алдыңыздарма? Алынған проблема бойынша  дамыту жоспарын құрамын деп ойлаймын . Ал сіздер қалай ойлайсыздар.


36

Терентьева Ирина,
Преподаватель

Коллеги, впереди нас ждет экзамен. Поделитесь тем, как Вы к нему готовитесь? Какие чувства испытываете?


472

Жапабаева Меруерт,
Преподаватель

«Қала-Ауыл» бағдарламасына сәйкес ұйымдастырылған ауыл мектептерінің инновациялық қызметін дамытуға көмектесу іс-шараларын лицейіміздің ұжымы Нұра ауданының 12 орта мектебімен бірлікте желілік қоғамдастықты бастады. Осы мектептердің басшылары мен орынбасарлары, әдістемелік бірлестіктер жетекшілері шақырылған семинар-кездесу сәтті өтті.
Үш деңгейлі оқудың нәтижелерін жеткізу мақсатында Ғ.Мұқатова мен М.Жапабаева «Желілік ...


10

Жумагулова Кулжан,
Преподаватель

“Дарынды-таланттылар”

атты тақырыпта өткізілген коучингқа рефлексия 17.04.2014 ж.

Коучинг басында әріптестерге  сергіту сәтін ұйымдастырдық. Әріптестердің көңіл-күйлері көтеріңкі, коучингке белсенді түрде қатысуға ынталары бар екенін байқадық. Менің әріптесім Айкен екеуіміз жоспарланған коучинг тақырыбын бастап кеттік. Е...


10

Ермекова Гульнара,
Преподаватель

Білім беру саласындағы мемлекет қойып отырған міндеттерді орындау мектептен басталады. Ал мектептегі өзгерістерді іске асыратын мұғалім екені белгілі. Заманауи мектепте мұғалім оқушыны өз бетімен білім алуға, ойлана білуге жетелеуі тиіс. Осы тұрғыда биологиялық білімнің де маңызы зор. Биология сабақтарында адам, табиғат, қоғам жүйесінің біртұтастығы туралы көзқарас  қалыптасады. Зерттеу негіздері іске асырылады. Гуманитарлық және жаратылыстану ғылым...


10

Жумагулова Кулжан,
Преподаватель

27.03.14 ж. Қарағанды облыстық дарынды балаларға арнайы мамандандырылған "Дарын" мектеп-интернатында Қарағанды облысы мектептерімен, оның ішінде Бұқар-Жырау ауданы мектептерімен тәжірибе алмасу мақсатында семинар ұйымдастырлыды. Бұл кездесу 27.03-31.03.14 аралығына дейін жалғасады. Сондай-ақ осы аудан мектептерімен оқу жылының аяғында (маусым 2014 ж.) оқушылар үшін оқу-тәрбиелік іс-шаралар, ал мұғалімдер үшін шеберлік сағаттары, жаңа технологияларды сабақта қолдану негізінде коучингтер ұйымдасты...


3

Смаилова Айкен,
Преподаватель

Коучингке қатысқан мұғалімдер рефлексиясынан көптеген жаңа тәсілдерді үйренгендерін оқып,курстың практикалық маңызын,пайдасын түсіндім.


12

Жумагулова Кулжан,
Преподаватель

Сабақтың тиімділігіне сәйкес критерийлерді ескеретін сабақтың құрылымы мен өзіндік сараптаудан тұрады.

ҚҚБС қойылатын талаптар:

1. Анықталмаған жағдайды туғызу, таңдау мүмкіндік беретін оқытудың формасы мен технологиясын өзгерту.

2. Оқу материялы проблемалық жағдаймен ерекшеленеді.


8

Жумагулова Кулжан,
Преподаватель

Құрметті әріптестер, мектептерде І тоқсан аяқталды, барлық сыныптарда ата-аналар жиналысы өткізілетінін білесіздер. Мен осы ата-аналар жиналысын коучинг түрінде өткізуді ұйғардым. Ең алдымен ата-аналарды 3 топқа бөліп,  топтарға "Оқушы моделін", "Мұғалім моделін" және "Заман талабына сай мектеп моделін" жасап, Постер құрғыздым. Осы тапсырмаларды әр топқа қорғаттым. Соңында рефлексия жасатып, өздерінің оқушылар мен мұғалімдер жөнінде, білім беру кезіндегі түсінбейтін мәселелер жөнінде жазып ...


27

Ермекова Гульнара,
Преподаватель

мектепте Lesson Study жұмысын бастайын деп отырмыз. Бірақ, 2-3 цикл өткізген соң қызығушылық жоғалып, өшіп қалмаймыз ба деп қорқамын. түпкі  нәтижеміз не болады. Өткізгендер ой бөліссе екен деймін


22

Жумагулова Кулжан,
Преподаватель

Мектептегі практика кезінде біршама жұмыстар атқарылып жатыр. Коучинг, тізбектелген сабақтар топтамасы, Lesson Study зерттеу сабағы, шеберлік класы,сауалнама алу, сұхбат, т.б. Жұмыстың шегі жоқ тәрізді. Тестке дайындалу керек, бірақ бірінен кейін бірі шыға беретін шексіз есептерден арыла алмайсың. Мен практика соңындағы өзіме-өзім жасап отырған рефлексиям бұл. Сіздер қалай ойлайсыздар? 


24

Смаилова Айкен,
Преподаватель

3 есепті бастадыңыздар ма? Осы есепті сауалнамадан бастау керек екен.

Практика кезеңінде қорытындылып,енді есептер жазуды жоспарлау кезеңіндеміз.Осы практика кезеңі бізге не берді ? деген сауалға жауабым:1-ден, уақытпен санасуды,жылдам шешім қабылдауға,2-ден, сандық технологияларда дағдыларымызды қалыптастырдық,3-ден әріптестерімізбен қарым-қатынасымыз позетивті тұрғыда өзгерді,4-ден ең бастысы отбасымыздың қадірін білетін болдық.Осы курстан өткеніме еш өкінбеймін.Нағыз  өзіңді шыңдауды...


6

Жумагулова Кулжан,
Преподаватель

Бүгін №57 мектепте 1-деңгей 3- қазақ тобының мұғалімдері желілік қоғамдастықта біріктік. Кездесу мақсаты: Мектеп тәжірибесіндегі іс-шаралар жөнінде ой бөлісу. Біз өзіміздің  ұйымдастырған жұмыстарымыз жөнінде пікір алмасып, рефлексия жүргіздік.


21

Жумагулова Кулжан,
Преподаватель

Мектептің оқу ісі және ғылыми ісі жөніндегі орынбасарлары мектепке жаңа өзгерістер енгізу жөніндегі ойымды жақсы қабылдады. Мектептің даму бағдарламасымен танысу керектігін, былтырғы оқу жылының мақсаттары мен міндеттері жөнінде біраз әңгімелестік. Ол кісілердің тарапынан қолдау болатындығын іштей сезіп,  одан әрі ынтымақтастықта жалғасын табады деген үміттемін.


13

Смаилова Айкен,
Преподаватель

Мектептің даму жоспарына проблема да ,мақсат та алу керек пе? Кеңес бере аласыздар ма?


3