kz ru en

Авторизация


Шеберлік сағаты «БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫ БОЙЫНША ОҚУШЫ ЖЕТІСТІГІН БАҒАЛАУ»

«БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫ БОЙЫНША ОҚУШЫ ЖЕТІСТІГІН БАҒАЛАУ» ШЕБЕРЛІК СЫНЫБЫНЫҢ  ЖОСПАРЫ

Тақырыбы:

«Блум таксономиясы бойынша оқушы жетістігін бағалау»

Мақсаты:

Мектеп мұғалімдері Блум таксономиясы негізінде құрылған деңгейлік тапсырмаларды құрастыруды және формативті бағалауды үйренеді, шығармашылық қабілеттерін арттыруға бағыттайды.

Міндеттері:

Блум таксономиясы бойынша теориялық мәліметтермен танысу, топтық жұмыс жасау арқылы бағалау түрлерімен танысу, бірлескен жұмыс жасау, бір-бірін бағалау.

Күтілетін нәтиже:

Мұғалім сабақ жоспарларына өзгерістер енгізді, топтық жұмысты ұйымдастыруды қарастырды, бағалау түрлерімен танысып, қалай бағалау керектігін үйренеді. Топтарды қалай ұйымдастыруды,топтарға бөлу стратегияларын үйренеді,өзара ынтымақтастық қарым-қатынас қалыптастырады.

Мақсатты аудитория:

І, ІІ және ІІІ деңгей мұғалімдері, жас мамандар, ҚарМУ химия және математика факультеттерінің IV курс студенттері

Әдістер мен тәсілдер:

Баяндау әдісі, түсіндіру, сұрақ-жауап.

Қосымша материалдармен жұмыс әдісі.

Жаттығу әдісі.

Қор:

1.Сайт www.profile-edu.ru/metodika

2.Сайт www.uraledu:Проектирование целей процесса обучения.

«Блум таксономиясы бойынша оқушы жетістігін бағалау» әдістемелік құралы (авторы: методист-тьютор Жунусова М.Р.)

Қосымша әдебиеттер:

1.ШамоваТ.И., БеловаС.Н., ИльинаИ.В., ПодчалимоваГ.Н., ХудинА.Н. Современные средства оценивания результатов обучения в школе:Учебное пособие.-М: Педагогическое общество России. 2007.-192с.

2.Шакиров Р. Х., Буркитова А.А. Дудкина О.И. Оценивание учебных достижений учащихся. Методическое руководство.- «Билим», 2012. –

80 с.

3.Халперн Д. Психология критического мышления. — СПб.: Изд-во «Питер», 2000. — 512 с.: ил. — (Серия «Мастера психологии»).

«БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫ БОЙЫНША ОҚУШЫ ЖЕТІСТІГІН БАҒАЛАУ» ШЕБЕРЛІК СЫНЫБЫНЫҢ  БАРЫСЫ

Жұмыстың кезеңдері

Кезеңнің мазмұны

Қатысушылардың қызметі

1. Шеберлік сыныбына қатысушыларды топқа бөлу.

1. Қатысушыларды түрлі-түсті шарлармен бөлу ұсынылады.

 

 

1. Қатысушыларға  түрлі-түсті шарлар көмегіме топтарға бөлінеді.

 

2. Блум таксономиясы бойынша 6 деңгейлі құрылыммен таныса отырып, оқушы әрекетін құрылымдау.

2. Қатысушыларға Блум таксономиясы бойынша теориялық материалдар мен таныстырылым ұсынылады.

2. Қатысушыларға  Блум таксономиясы бойынша 6 деңгейлі құрылымының теориялық мәліметі беріледі, танысады.

 

3. Қатысушыларға тапсырма үлестіру.

 

 

 

 

 

 

3. Мұғалімдер оқушылардың әрекетін өз сөздерімен қарастыру ұсынылады.

 

 

 

 

 

3. Қатысушылар оқушы әрекетін өздерінің түсініктерімен оқушылардың білу, түсіну, қолдану, талдау, топтау, бағалау бойынша әрекеттеріне сәйкес құрылымдайды.

4. Таныстырылым ұсыну.

 

 

4. Мұғалімдер таныстырылым арқылы өздерінің құрған тапсырмаларымен салыстырады.

4. Ұсынылған таныстырылым арқылы толықтырады, жинақтайды.

5. Тапсырмаларды формативті бағалау түрі бойынша жұмыс жасату.

 

5. «Шеңбер» стратегиясы:

12 балдық жүйе бойынша Блум таксономиясының 6 деңгейлі құрылымын өз бетімен бағалау, жұппен бағалау және топпен бағалау ұсынылады.

5. Әр мұғалім Блум таксономиясының 6 деңгейлі құрылымын жеке, жұппен және топпен бағалайды.

6. Таныстырылым арқылы нақты бағалау ұсыну.

6. Қатысушыларға таныстырылым арқылы нақты бағалау ұсынылады.

6. Формативті бағалау бойынша Блум таксономиясының 6 деңгейін балл арқылы құрылымдайды.

7. Рефлексия.

7. Рефлексияның 3 активатор: Не білдім? Мені таңқалдырды. Ұсыныс.

7. Мұғалімдер шеберлік сабағынан алған әсерлерін, алған мәліметтерін жинақтау мақсатында кері байланыс жасайды және өздерінің пікірлері мен ұсыныстарын айтады.

 

0
10

Комментарии (0)