Сынып: 31А
Күні: 08.04.14ж.
Құрастырды: Жумагулова Г.С.
Сабақтың тақырыбы: Алкендер тақырыбын
қорытындылау.
Сабақтың типі: бекіту – жүйелеу
сабағы.
Сабақты
ұйымдастыру формаларының түрі: топтық, жаппай оқыту.
Қолданылған технологиялар: дамыта оқыту, проблемалық, ақпараттық-коммуникативтік,
зерттеушілік-әдістемелік, денсаулықсақтау, АКТ технологиялары.
Сабақтың мақсаты: Сабақ соңында оқушылар қанықпаған көмірсутектер
жөнінде қосымша мәліметтерді біліп, олардың өмірдегі қолданысын ұғынады.
Сабақтың міндеттері:
*білімділік-
алкендердің қасиеттерін қарастыра отырып,өмірдегі қолданысын ұғыну.
*дамытушы- оқушылардың зияткерлік ойлау қабілетерінің (талдауы, салыстыруы,
себеп-салдарлы байланыс жасай алуы) дамуына мүмкіндік беру.
*тәрбиелік- оқушылардың ойлау
қабілеттері мен коммуникативтік дағдыларын: басқа адамның ойын тыңдау, өзінің
көзқарасын дәлеледей алуын қалыптастыру.
Оқытудың әдістемелік өлшемі: ҚҚБТ құрастыру, логикалық сұрақтарға жауап, зерттеушілік, өзіндік жұмыс.
Құрал-жабдықтар: АКТ жабдықтары, эксперименттік есептер шығаруға қажетті
химиялық ыдыстар мен реактивтер, карточкалар, бағалау парақтары.
Күтілетін
нәтижелер:
·
Пәндік құзыреттілік:
а) жаңа химиялық терминдермен танысу: гибридтелу, гидрлену, гидратациялану,
крекинг;
ә)
алкендердің құрылысына сипаттама бере алу;
б) көмірсутек қосылыстары арқылы бір-бірінен алыну жолдарын
қарастыру;
в) көмірсутек қосылыстарының өмірде маңыздылығын түсіну;
·
Ақпараттық құзыреттілік:
-берілген
түрлі ақпарат көздерімен жұмыс жасай алуы: мәтін, кесте, суреттер мен
таныстырылым материалдары;
-тәжірибе арқылы көмірсутек қосылыстарының себеп-салдарлы
байланыстарын айқындай алу;
·
Коммуникативтік құзыреттілік:
-өзіндік жұмыстарды топта, жұпта немесе жеке түрде
орындай алады, бір-бірімен ынтымақтастық қарым-қатынаста жұмыс жасай алады,
алға қойылған мақсаттарды бірлесе отырып шешеді;
-көпшілік
алдында өз ойын еркін айтады, алған мәліметтер арқылы нақты бір шешім
қабылдауға тырысады;
-бір-біріне
дұрыс әрі жинақы сұрақ қояды, бір-бірлерінің айтылған ойларымен келісе отырып,
бір шешімге келеді;
·
Басқарушылық құзыреттілік.
-
топта оқушылар өздерінің атқаратын қызметін жүйелеп, басқа оқушылардың жұмыс
жасауын ұйымдастырады, оқушы өзінің қызметін басқару арқылы тәсіл қолдана
алады;
·
Жеке құзыреттілік.
- өзін-өзі
басқарудағы қабілеттілігінің айқындалуы;
-
толеранттылығы;
- өмірлік
және кәсіби орнын өзіндік айқындай алуы;
·
Технологиялық
құзыреттілік.
- АКТ құралдарын тиімді пайдалана алуы;