«Қол сигналдары» әдісі
¢Мен ... түсініп жатырмын және түсіндіре аламын (бас бармақ жоғарыға қарай көтерілген);
¢Мен кейбір тұстарды түсінбедім (бас бармақ жанына қарай көрсетіп тұр);
¢Мен түсінген жоқпын (бас бармақ төменге қарай көрсетіп тұр).
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі
¢Мен бүгін ... білдім.
¢Маған … қызықты болды.
¢Маған ... қиын болды.
¢Мен келесі тапсырмаларды орындадым... .
¢Мен ... екенін түсіндім.
¢Мен енді ... жасай аламын.
¢Мен ... үйрендім.
¢Мен ... жасай алдым.
¢Мен ... жасап көремін.
¢Мен ... таңқалдым.
¢Мен өмірде ... қолданамын.
¢Маған ... ұнамады.
«Плюс-минус-қызықты» әдісі
Оқушыларға сабақ соңында кестені толтыру ұсынылады: П(+), М(-), Қ (қызықты).
¢«П»-«плюс» бағанына сабақта ұнаған нәрсе жазылады: ақпарат, жұмыс түрлері, т.с.с.
¢«М»-«минус» бағанына сабақтың ұнамаған немесе түсініксіз сәттері, оқушы пікірі бойынша оған ешқандай қажеттілігі жоқ ақпарат жазылады.
¢«Қ»-«қызықты» бағанына оқушылар сабақта естіген қызықты мәліметтерді жазады, оған қоса тақырып бойынша білгісі келетін мәселелер бойынша мұғалімге сұрақтар жазуға болады.
өте жақсы
рахмет
Пікіріңізге рахмет
рахмет
Күнделікті сабақта қолдануға ыңғайлы əдістер.
Рахмет, қолданамыз
Қолдануға жақсы
Рахмет
Пікірлеріңізге келісемін
қолданамын
Тиімді əдістер
өте жақсы, сәттілік!
Оқушылар қызыға орындайды. Рахмет!
Рахмет пікірлеріңізге