kz ru en

Авторизация


Мұғалімдерге АИ не үшін қажет?

Басқа салалардағы сияқты, оқытудағы AI жұмысты оңтайландыруға, ақпараттық құралдармен жұмыс жасауға мүмкіндік береді. Мысалы, алгоритмдердің көмегімен қысқа мерзімде тақырыптық тапсырмалардың үлкен көлемін әзірлеуге болады. Немесе егжей-тегжейлі сабақ жоспарларын дайындауға әлдеқайда аз уақыт жұмсаңыз. Жасанды интеллект мұғалімнің жұмысын жеңілдетуде маңызы зор деп айта аламыз ғой?!

Қандай құралдарды қолдану керек және неліктен:

Тесттерді құру үшін: 

 Нейрондық желілер берілген тақырып бойынша тест тапсырмаларының шектеусіз санын құра алады. Осы мақсаттар үшін, мысалы, Google Gemini қолайлы.

Жазбаша тапсырмалар, кейстер, тапсырмалар үшін:

Алгоритмдер сонымен қатар кез келген сұрақтардың шарттарымен егжей-тегжейлі нұсқауларды жазады. Мысалы, денелердің кеңістіктегі қозғалыс жылдамдығын анықтау үшін нейрондық желіден физика есептерінің шарттарын жазуды сұрауға болады. Немесе сұраныс пен ұсыныс арасындағы қатынас туралы экономикалық жағдай. Кез келген дерлік чатбот бұл тапсырманы жеңе алады. Мысалы, танымал ChatGPT немесе Yandex GPT.

Ойын дамыту үшін:

 Чатботтар тапсырмаларды, жауап нұсқаларын, ойын шарттарын, қазылар алқасының жауаптарын және т.б. жаза алады. Содан кейін мұғалім мәтіндерді өңдеп, барлығын біріктіруі керек. Бұл тапсырма үшін ChatGPT немесе Yandex GPT пайдалануға болады.

Презентация дайындау үшін:

 Сіз презентацияны нөлден жасай аласыз, дайынды жақсартуды сұрай аласыз немесе оны сабақ жоспары негізінде жасай аласыз. Бұл үшін GAMMA қолданбасының алгоритмі қолайлы.

Көрнекі мазмұнды жасау үшін:

Суреттер, диаграммалар, диаграммалар - нейрондық желіге көптеген әртүрлі тапсырмалар беруге болады. Бұл мазмұнды тезірек жасауға және оқу материалдарыңызда көрнекі үйлесімділікке қол жеткізуге көмектеседі. Жүздеген ұқсас нейрондық желілер бар, бірақ ресейлік пайдаланушылар үшін Кандинский ең ыңғайлылардың бірі болып қала береді. Ол бүкіл ел бойынша қол жетімді, барлық пайдаланушылар үшін тегін және күніне жасауға болатын суреттер санына шектеулер қоймайды.

Аудионы мәтінге аудару үшін:

 Көптеген адамдар мәтіндік материалдармен жұмыс істеуді ыңғайлы деп санайды. Дегенмен, көбінесе мұғалімдер вебинарлардың, лекциялардың және студенттерден аудио форматтағы хабарламалардың жазбаларын алады. Сіз оларды нейрондық желіге дешифрлеу тапсырмасын бере аласыз. Мысалы, JILL WHITE AI SUMMARY мұнымен тамаша жұмыс істейді. Сонымен қатар, алгоритм негізгі ойларды бөліп көрсететін қайталау жасайды. Айтпақшы, чат-ботты пайдалана отырып, жұмыстан тыс уақытта жазатын студенттерге автоматты жауаптар жасауға болады.

Мәтінмен жұмыс істеуге арналған:

 Чатботтар сонымен қатар сабақтардың әдеттегі форматтарын әртараптандыруға көмектеседі. Мысалы, сіз оқушылардан (студенттерден) оларды ағылшын тілінде эссе жазу, баяндама дайындау немесе түйіндеме жазу үшін пайдалануын сұрауға болады. Содан кейін - алынған мазмұнды өңдеңіз және оны «идеалды» күйге келтіріңіз. Ағылшын тіліндегі мәтіндермен жұмыс істеу үшін Pi чатын пайдалану ыңғайлы. Бірақ тәуекелдерді есте сақтау маңызды. Мұндай жұмыс, егер ол өңдеудің белсенді кезеңін және нейрондық желімен өзара әрекеттесу бойынша егжей-тегжейлі нұсқауларды қамтымаса, алгоритммен дайындалған мәтінді «басқару көшіруге» айналуы мүмкін.

Толық сабақ жоспарын құру:

 ChatGPT де бұл мәселені шеше алады. Ол барлық қажетті ақпаратты «беру» және тапсырманы дәл сипаттау керек. Ал жауапты алғаннан кейін оны өңдеңіз.

Түйін: Алайда жасанды интеллектті көмекші құрал ретінде қараймыз. Өйткені, ол дайын материалды ғана ұсынады. Оқушыға ойлануға мүмкіндік бермейді. Ал мұғалімнің өзіндік дамуына да кедергі болуы мүмкін емес пе?! Сіздер қалай ойлайсыздар? 

Пікірлеріңізбен бөліссеңіздер. Жасанды интеллектті күнделікті жұмысыңызда толыққанды пайдаланып жүрсіз бе?

https://news.itmo.ru/ru/education/trend/news/13918/ 

0
1

Комментарии (0)