Бүгін Н.Нұрмақов атындағы ММИ-де "Не істедік, неге қол жетқіздік және жаңа жылға ұсыныстар" атты дөңгелек үстел өтті. Дөңгелек үстелді мектеп менеджері Садуова Ж.Қ. жүргізді. Мұғалімдер: Цемох С.М., Скоробогатова О.Н., Викторов В.В., Жетписбаева Ж.С., Жүнусова Б.К., Ахметкаримова Б.К., Нипрук Е.В., Жалмағамбетова Л.М., Сатмолдина Ф.А., Касымова М.Х., Жомартова Г.Ж. жыл бойы атқарған жұмыстар туралы баяндап, презентацияларды, өнімдерді көрсетіп, тәжірибемен алмасты. Өзде...
Участвует в обсуждении
Н.Нұрмақов атындағы ММИ "Ең үздік кафедра", "Ең үздік кафедра жетекшісі" атты байқау өтті. Байқаудың мақсаты: Қазақстан Республикасының 2016-2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасында айқындалған міндеттерді жүзеге асыру. Мамандандырылған мектеп-интернатының кафедраларының озық жұмыстарын анықтау, қолдау, педагогикалық іс-тәжірибелерін тарату.
Байқау міндеттері: Әр кафедраларының мұғалімдерінің оқу-әдістемелік бірлестігі жұмыстарының мазмұны, түрлері, әд...
«Қол сигналдары» әдісі
¢Мен ... түсініп жатырмын және түсіндіре аламын (бас бармақ жоғарыға қарай көтерілген);
¢Мен кейбір тұстарды түсінбедім (бас бармақ жанына қарай көрсетіп тұр);
¢Мен түсінген жоқпын (бас бармақ төменге қарай көрсетіп тұр).
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі
¢Мен бүгін ... білдім.
¢Маған … қызықты болды.
¢Маған ... қиын болды.
...Бүгін халықаралық балаларды қорғау күні. Жаздың алғашқы күнімен қатар келетін бұл мереке – адам өміріндегі ұмытылмайтын қызықты да бақытты кезең.
Бұл күнді тек біздің ел ғана емес, 1949 жылдан бері әлемнің көптеген елі тойлайды. Тұңғыш рет 1950 жылы аталып өткен халықаралық балалар күнінің өз жалауы бар. Бұл жалауда жер шарын қоршаған түрлі бала бейнеленген.
Халықаралық балалар күні әлемнің түкпір-түкпіріндегі балаларға қуаны...
Совсем скоро наступит экзаменационная пора, пора сдачи ЕГЭ. Сегодня мы решили заглянуть на сто лет назад и узнать, какие темы сочинений предлагались гимназистам в начале XX века.
Эти темы уже приятно просто прочитать, и сразу думаешь: какими тогда воспитывали детей. Только послушайте, как звучит:
* Замирание нашего сада осенью.
* Река в лунную ночь.
* Лес в лучшую свою пору.
* Встреча войска, возвратившегося из похода.
... Эта картина не для детей написана. Она написана для взрослых. Чтобы они увидели, что так ребёнка принимать нельзя! А надо принимать так, как собака его принимает. Для неё всё равно, с чем он пришёл. С двойкой пришёл-друг, с пятёркой пришёл-друг. Не надо принимать ребёнка с отметкой. Отметка-это отметка. А может ваш двоечник завтра мир будет переворачивать? Не цифры решают, а наше отношение к ребёнку.
... Ваше мнение?
Тақырып: Нағыз байлық
Оқыту мақсаты: Мәтін мазмұнымен танысуы.
Барлығы: Мәтін мазмұнымен танысады.
Көпшілігі: Талдау жасай алады.
Кейбіреулері: Берілген жағдайға баға бере алады. Өз пікірін білдіреді.
Тілдік мақсат:
Сөздік жұмысын жүргізе отырып, мағыналас сөздерді анықтау. Оқушылардың мәтіннен өздеріне таныс емес сөздерді немесе сөз тіркестерін табуы.
Байлық – богатство – wealth, нағыз &n...
Если ты любишь читать, то ты, наверняка, постоянно представляешь себя на месте героев. Ответь на эти 10 кратких вопросов и узнай, какая известная история лучше всего описывает твою жизнь!
https://www.apost.com/ru/blog/iz-kakoi-ty-knigi/510/
Ответьте честно на все вопросы — и узнаете, кем вы должны работать!
http://factor-e.ru/samopoznanie/testy/otvette-chestno-na-vse-voprosy-i-uznaete-kem-vy-dolzhny-rabotat.html
Әрбір баланың өмірінде қуыршақ үлкен рөл атқарады. Бала қуыршақты жақсы көреді. Ол қуыршағымен ойнап қана қоймай, сөйлеседі, сырын айтады. Бала тәрбиесінде қуыршақ театрының алатын орны ерекше. Балалар театрының ең танымалы-қуыршақ театры. Шағын сахналық қойылым баланың сөйлеу қабілетінің дамуына бірден бір себепкер. Диалог түрінде сөйлеуге үйретеді. Қуыршақтарды қолдарына киіп ойнау кезінде қол саусақтарының жетілуіне, орталық мидың тілдің дамуына жауапты бөлігіне әсері мол бо...