Мектептің даму бағдарламасын жасау кезінде проблемалық талдауды пайдаландыңыздар ма? Өзіңіздің негізгі проблемаңызды осыдан шығарып алдыңыздарма? Алынған проблема бойынша дамыту жоспарын құрамын деп ойлаймын . Ал сіздер қалай ойлайсыздар.
Участвует в обсуждении
Приветствую всех коллег!
Как правило, учитель -это мама или папа с детьми и учитель-классный руководитель с большой педагогической нагрузкой. К тому же в школе хватает поводов волноваться. Еще время диктует учителю быть на волне новых веяний и требует от него изменений, как внутренних и внешних. А совмещение данных обязанностей требует от учителя колоссальных временных и эмоциональных затрат. В связи с этим у учителя возникают различного рода проблемы со здоровьем. Многим знак...
28.11.2015 "№92 гимназия" КММ магниттік мектептердің жас мамандарына арналған семинар өтті. Тақырыбы "Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер". Семинарды жетекші мектептің 3-деңгейді оқыған ұстаздар өткізді.
Инклюзивті оқыту-балалардың түрлі
қажеттіліктеріне бейімдеу тұрғысынан барлығы үшін қолжетімді болуды
көздейтін жалпы білімді дамыту үдерісі, бұл ерекше қажеттіліктері бар
балалардың да білімге қол жеткізуін қамтамасыз етеді.Инклюзивті білімнің 8 қағидатын әрқашан да есте ұстаған дұрыс. Әріптестер, мүмкіндігі шектеулі балаларды жалпы білім беретін мектептерде қалай оқыту туралы ойларыңызбен бөлісуге шақырамын!
Как начать практику,чтобы она была эффективной?
Білім беру саласындағы мемлекет қойып отырған міндеттерді орындау мектептен басталады. Ал мектептегі өзгерістерді іске асыратын мұғалім екені белгілі. Заманауи мектепте мұғалім оқушыны өз бетімен білім алуға, ойлана білуге жетелеуі тиіс. Осы тұрғыда биологиялық білімнің де маңызы зор. Биология сабақтарында адам, табиғат, қоғам жүйесінің біртұтастығы туралы көзқарас қалыптасады. Зерттеу негіздері іске асырылады. Гуманитарлық және жаратылыстану ғылым...
27.03.14 ж. Қарағанды облыстық дарынды балаларға арнайы мамандандырылған "Дарын" мектеп-интернатында Қарағанды облысы мектептерімен, оның ішінде Бұқар-Жырау ауданы мектептерімен тәжірибе алмасу мақсатында семинар ұйымдастырлыды. Бұл кездесу 27.03-31.03.14 аралығына дейін жалғасады. Сондай-ақ осы аудан мектептерімен оқу жылының аяғында (маусым 2014 ж.) оқушылар үшін оқу-тәрбиелік іс-шаралар, ал мұғалімдер үшін шеберлік сағаттары, жаңа технологияларды сабақта қолдану негізінде коучингтер ұйымдасты...
О значении авторитета учителя-воспитателя говорили очень многие педагоги и психологи (Амоношвили Ш.А.., Крупская Н.К., Кондратьев М.Ю., Лихачев Б., Макаренко А.С.,Ольшанский В.Б., Сухомлинский В.А и др.).
Какими качествами, на Ваш взгляд, должен обладать авторитетный учитель?
Кто для Вас является авторитетным учителем?
Құрметті әріптестер! Практикаларыңызды қалай бастадыңыздар? Біз бірінші күні мектеп әкімшілігімен кездесіп, сұхбаттастық. Бізге әр аптаның сейсенбі күні 12.30-14.00 аралығын коучингтарымызды өткізуге босатып берді. Осы көмектері үшін мектеп әкімшілігіне үлкен рахметімізді айтамыз. Екінші күні мектеп мұғалімдерімен кездесіп, сауалнама алдық. Бір-бірімізбен хабарласып, көмектесіп отырайық.
мектепте Lesson Study жұмысын бастайын деп отырмыз. Бірақ, 2-3 цикл өткізген соң қызығушылық жоғалып, өшіп қалмаймыз ба деп қорқамын. түпкі нәтижеміз не болады. Өткізгендер ой бөліссе екен деймін
Мектептегі практика кезінде біршама жұмыстар атқарылып жатыр. Коучинг, тізбектелген сабақтар топтамасы, Lesson Study зерттеу сабағы, шеберлік класы,сауалнама алу, сұхбат, т.б. Жұмыстың шегі жоқ тәрізді. Тестке дайындалу керек, бірақ бірінен кейін бірі шыға беретін шексіз есептерден арыла алмайсың. Мен практика соңындағы өзіме-өзім жасап отырған рефлексиям бұл. Сіздер қалай ойлайсыздар?
Бүгін №57 мектепте 1-деңгей 3- қазақ тобының мұғалімдері желілік қоғамдастықта біріктік. Кездесу мақсаты: Мектеп тәжірибесіндегі іс-шаралар жөнінде ой бөлісу. Біз өзіміздің ұйымдастырған жұмыстарымыз жөнінде пікір алмасып, рефлексия жүргіздік.
Лессон стади зерттеін жүргізіп жатырмын. Екі циклі өтті, бірак әлі де зерттеу қажет болып тұр, сондықтан үшінші сабақ өткізуді жоспарлап отырмын.