kz ru en

Авторизация


Участвует в обсуждении


Элементы 1—4 из 4.

Жумасеитова Гульжазира,
Преподаватель

Сәуірдің 6-сы күні «Дарынды балаға - талантты ұстаз» - атты Республикалық педагогикалық олимпиадасының облыстық кезеңі өтті.Қарағанды облысы бойынша ең мықты деген 18 топ қатысты.Соның ішінде қасиетті Жаңаарқа жерінің намысын қорғап,қанжығаларын жүлделі 2-орынмен майлап келген,    Картаева Айдана жетекшілік еткен,С.Сейфуллин атындағы ЖОББ мектебінің «Зерде» тобы.Топ мүшелері: Қасым А. Ұлмағанбетов Е. Қасымова Г. Рахметолла Г. Төлеутай Г. Бабашева Ә. Узиа...


8

Исина Омиргуль,
Преподаватель

Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту

бойынша ағымдағы жағдайды талдау

«Функционалдық сауаттылық» ұғымы алғаш рет өткен ғасырдың 60-шы жылдары ЮНЕСКО құжаттарында пайда болды және кейіннен зерттеушілердің қолдануына енді. Функционалдық сауаттылық, кеңінен алғанда, білім берудің (бірінші кезекте жалпы білім беруді) көп жоспарлы адамзат қызметімен байланысын біріктіретін тұлғаның әлеуметтік бағдарлану тәсілі ретінде түсіндіріледі....


5

Беспаева Айгуль,
Преподаватель

Қазақстандық білім берудің өзіндік ұлттық үлгісі мен жаңа мазмұндағы жүйесінің басты міндеті – қазіргі заманғы ғылым мен тәжірибенің жетістіктері негізінде алынған білімді қажет жағдайда пайдалану икемділігін меңгерген, өз бетінше дұрыс, тиімді шешімдер қабылдайтын, бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру болып табылады. Сондықтан да,білім саласындағы міндеттерді жүзеге асыру үшін, мектеп ұжымында әр мұғалім күнделікті ізденіс арқылы барлық жаңалықтар мен өзгерістерді сабақтарында ...


4

Алиакбарова Айгерим,
Преподаватель

"Тарих пәнін оқытудағы жаңа тәсілдер"  "Өз тарихын сыйламаған халық,  өзін де сыйламайды"  Н.Назарбаев  Оқушылардың оқу әрекетін ұйымдастырудың тәсілі болып саналатын оқытудың әдістері білімді игерудің, сонымен қатар тұлғалық сапалар мен танымдық қабілеттерін дамытудың маңызды факторы болып табылады. Интеллектуалды дарынды оқушыларды оқытуда шығармашылық типтегі жетекші әрі негізгі әдістер - проблемалық, зерттеушілік, эвристикалық, ізденіс, жобалау әдістерін дер...


4