kz ru en

Авторизация


Күрделі функция туындысы. Тригонометриялық функциялар туындысы

Сыныбы: 10 «А»

Пән: алгебра

Сабақ тақырыбы: Күрделі функция туындысы. Тригонометриялық функциялар туындысы.

Сабақ мақсаты: Күрделі функция туындысы мен тригонометриялық функциялар туындыларын табуды үйренеді, өздерін критериалды бағалайды

Сабақтың типі: жаңа білімді игеру

Қолданылатын модульдер: «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер»,  «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету»,  «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау»

Әдіс-тәсілдер: Диалогтік оқыту(ашық сұрақтар қою, топтық әңгіме) , сыни ойлау (миға шабуыл, ой жинақтау)

 

бөлімі

Жоспар мазмұны

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

ресурстар

нәтижесі

уақыт

Қызығушылықты ояту

1.Ұйымдастыру кезеңі

 

 

Оқушылармен жылы шыраймен сәлемдесу.

Психологиялық дайындық жасау

Топқа бөлініп отырады

 

 

 

 

Жағымды психологиялық ахуал қалыптасады

2 мин

2.Үй тапсырмасын тексеру

 

 

№447, 492 есептер

«Ыстық орындық» әдісін қолданып білім қабырғасына дифференциялдау ережелерін жатқа жазу

Есептің шығу жолын сұрайды

Өздерінің білетін формулаларын жазады

 

 

 

 

Есептің шығу жолдарын талдайды

«Білім қабырғасы» парағы.

 

Қанша формула білетіндіктерін байқайды

 

Бағалау парағына өздерін бағалайды

1 мин

 

 

 

 

 

3 мин

Мағынаны ашу

1.Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаты айтылады

Топтарға бөліп жигсо әдісімен тақырыпты меңгеруге ұсынады:

Жигсо әдісі:

-1 топ: күрделі функция

-2 топ: күрделі функция туындысы, 1 және 2 мысалдар

-3 топ: күрделі функция туындысы, 3 және 4 мысалдар

-4 топ: тригонометриялық функциялар туындысы

1)Жеке танысады;

Жұппен бөліседі;

Топта талдайды.

2) бастапқа топта түсіндіреді, талдайды

3) постер арқылы қорғайды

Оқудық, қосымшы ресурстар

жаңа материалды өз беттерімен меңгереді

2 мин

 

 

4 мин

 

2 мин

2.мысалдар арқылы бекіту

Мысал есептердің шығарылу жолдарын түсіндіріңдер

Шығарылған есепті тізбекпен түсіндіреді

 

Талдау мен түсіндіру арқылы білмегендерін біле түседі

3 мин

3.Сергіту сәті

Дене қимылдарымен сергітеді

Оқушылыр қимылдарды қайталап бойларын сергітеді

Зарядка

Көңіл-күйлері көтеріледі

2 мин

4.оқулықтан есеп шығару

Есепті жеке шығарып, дұрыстығын топпен тексеріп таға жазу керек

 №457 (А деңгейі),

№470 (В деңгейі),

 №297 (С деңгейі)

оқулық

Теориялық білімдерін есеп шығаруда қолданады

7 мин

5. Ситуациялық талдау

формуласын әр топ жеке тапсырмалар арқылы дәлелдейді

Тақырыпты ашу үшін топ болып жұмыс жасайды:

І топ: y=(x-2)2 функциясының графигін салу ;

ІІ топ: М нүктесінен өтетін жанама теңдеуін жазу

ІІІ топ: жанама теңдеуінің графигін салу

IV топ: жанама теңдеуінің абсцисса осімен қиылысу нүктесін табу.

Флипчарт қағазы, маркерлер

Төрт тапсырманың нәтижелері салыстырылып формуланының мағынасын түсінеді

10 мин

Ой толғаныс

1.Критериалды бағалау

Ұпайды бағаға ауыстырыңдар:

             «5» - 15-16

             «4» - 12-14

             «3» - 8-11

             «2» - 0-7

Бағалау парағын толтырады және өз бағаларантақтаға іледі

Бағалау парағы

Топ мүшелерінің іс-әрекеті бағаланады

2 мин

2.Рефлексия

Синкуэйн әдісімен қорытындылау

Ітоп: «тригонометрия» сөзі

ІІ топ: «функция» сөзі

ІІ топ: «туынды» сөзі

IV топ: «бүгінгі сабақ» сөзі

 

5 жол өлең құрастырады

6 мин

3.Үй тапсырмасы

Оқулықтан № 466,471 есептерін шығару;

 

Оқушылар үй жұмысын жазып алады

 

 

1 мин

4
12

Комментарии (4)

Хизирова Маржанкул,
Преподаватель

Сабақ жоспарыңыз ұнады. 

Алгебраның өте күрделі пән екенін мектептен мойындаған жандардың бірімін. Жаңа форматта түзілген жоспар барлық пән мұғалімдеріне көмектесетіні - сөзсіз. Еңбегіңіз жана берсін.

Аменова Айнагуль,
Преподаватель

Рахмет. Сізге де табыстар тілеймін.

Барманбекова Айжан,
Преподаватель

рахмет! Шыармашылық табыс тілеймін.

Аменова Айнагуль,
Преподаватель

Рахмет Айжан, еңбегіңізге жеміс тілеймін!