kz ru en

Авторизация


    Авторизация


  • Топ блогов
  • Кем стать
  • Проф. сообщества
  • База педагогических знаний
  • Учебные заведения
  • Анкетирование
  • Сообщества

2016-2017 оқу жылына арналған әдістемелік нұсқаулық хат

2016-2017  оқу  жылында  Қазақстан  Республикасының  жалпы  орта  білім 
беретін  ұйымдарында оқу процесін  ұйымдастырудың  ерекшеліктері  туралы нұсқау хатымен танысып шықтық. Әр пән бойынша жан-жақты нұсқаулықтар берілген.Бұрынғы оқу жылдарымен салыстырғанда көлемді де нақты жазылған.

Барлық әрптестеріме жаңа оқу жылында шығармашылық табыстар мен сәттілік тілеймін!



Элементы 1—14 из 14.

Аменова Айнагуль,
Преподаватель

Саралау тәсілдері

Сыныптағы саралау жұмысының ортақ қабылданған жеті тәсілі бар: 1) Тапсырма - Мұның құрамына білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған  тапсырмалар кіреді. - Оқушылырдың қажеттіліктеріне қарай (көмек керек пе, әлде күрделі тапсырмалар беру керек пе) түрлі кестелерді немесе жаттығулар мен тапсырмаларды жасау - Күрделілігіне  қарай алға ілгеріліп отыратын тапсырмалары бар карточкаларды пайдаланыңыз 2) Дереккөздер - Кейбір оқушылар басқа сыныптаст...


8

Аменова Айнагуль,
Преподаватель

2016-2017  оқу  жылында  Қазақстан  Республикасының  жалпы  орта  білім  беретін  ұйымдарында оқу процесін  ұйымдастырудың  ерекшеліктері  туралы нұсқау хатымен танысып шықтық. Әр пән бойынша жан-жақты нұсқаулықтар берілген.Бұрынғы оқу жылдарымен салыстырғанда көлемді де нақты жазылған.

Барлық әрптестеріме жаңа оқу жылында шығармашылық табыстар мен сәттілік тілеймін!


21

Аменова Айнагуль,
Преподаватель

ПӘНІ: геометрия

МЕКТЕП: О.А.Жаутыков атындағы №1 қазақ орта мектебі

КҮНІ: 06.10.2015 ж.

МҰҒАЛІМНІҢ ЕСІМІ: Аменова Айнагуль Омурзаковна

СЫНЫП: 8 «А»

ҚАТЫСҚАНДАР САНЫ: 20

ҚАТЫСПАҒАНДАР САНЫ: 0

САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: Параллелограмм, тік төртбұрыш, ромб және квадрат қасиеттері

                    &...


3

Аменова Айнагуль,
Преподаватель

14 қаңтарда Қарағанды облысы Білім басқармасы мен Қарағанды қаласындағы ПШО филиалының ұйымдастыруымен "Қарағанды облысы педагогтерінің кәсіби желілік қауымдастығын басқаруды дамыту механизмдері" атты стендтік конференция болды. Бұл республика бойынша бірінші рет ұйымдастырылған шара екен.Конференцияда Қарағанды қаласындағы және облыстың магниттік мектептердің жұмыстары насихатталды. Алдыңғы қатарлы мектептердің кәсіби желілік қауымдастықты дамытудағы жұмыстарын көріп, өзімізге көптеген жаңа...


9

Аменова Айнагуль,
Преподаватель

Самуэль Мэйсон «Мектепке өзгеріс енгізу үшін ең алдымен  сол мектептің алғашқы ахуалын түсініп, келешекте қандай болғысы келетінін анықтау қажет деген». Мектепке өзгеріс енгізу үшін мектептің мықты және әлсіз жақтарын анықтау қажет. Жалпы көпшілік мектептерге тән проблема - оқу сапасын арттырудың қандай тиімді жолдары бар екенін табу. Бұл міндеттерді шешу үшін әр мұғалімнің күнделікті ізденісі арқылы барлық жаңалықтар мен қайта құру, өзгерістерге батыл жол ашарлық жаңа тәрбие...


15

Аменова Айнагуль,
Преподаватель

Қарағанды облысы білім беруді дамытудың оқу-әдістемелік орталығының ұйымдастыруымен "Таным" жобасы бойынша білім беру ұйымдары педагогтерінің "Біздің мүмкіндіктеріміз (функционалды сауатты мұғалім)" облыстық кәсіби шеберлік байқауының екінші кезеңі 5-6 қаңтар күндері болып өтті. Бұл кезеңге іріктеуден өткен 16 команда екі күн бойында 5 кезеңнен тұратын түрлі тапсырмалар бойынша сынға түсті. Атап айтқанда:

І. медиа және ақпараттық сауаттылық;

ІІ. оқушылармен әңгіме;


17

Аменова Айнагуль,
Преподаватель

Математика және физика пәндер бірлестігінің «Білім берудің жаңашыл технологиялары»

атты апталығының жоспары

Мақсаты: білім алушыларға сабақта және сыныптан тыс қосымша білім бере отырып олардың білімге деген қызығушылықтарын арттырып, ізденімдері мен танымдарын қалыптастырып, өз беттерінше шығармашылық жұмыстарын ұйымдастыру қабілеттерін д...


16

Аменова Айнагуль,
Преподаватель

Өз тәжірибемде математика пәні бойынша үй  тапсырмасы буклетін жиі қолданамын Бұл оқушылардың білімдерін жүйелеу жіне кеңейту үшін тиімді зерттеу жобасы.Берілген сұрақтарға көз жеткізу үшін «Табыс критерийлері», оқушыларға веб-сайттарға кіріп қосымша материалдар көруге мүмкіндік беріледі. Әр тапсырманы аяқтағаннан кейін, оның күрделілік деңгейін анықтауға болады. Үй тапсырмасы буклетін бірнеше сабақ бұрын беріп, тарауды аяқтаған кезде жинап алуға болады. Мысалы, алгебра ...


8

Аменова Айнагуль,
Преподаватель

Қазіргі заман талабына сай, әр мұғалім, өз білімін жетілдіріп, ескі бірсарынды сабақтардан гөрі, жаңа талапқа сай инновациялық технологияларды өз сабақтарында күнделікті пайдаланса, сабақ тартымды да, мәнді, қонымды, тиімді болары сөзсіз. Бұл жөнінде Қазақстан Республикасы «Білім туралы» Заңының 8-бабында «Білім беру жүйесінің басты міндеттерінің бірі – оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шығ...


7

Аменова Айнагуль,
Преподаватель

Сыныбы: 10 «А»

Пән: алгебра

Сабақ тақырыбы: Күрделі функция туындысы. Тригонометриялық функциялар туындысы.

Сабақ мақсаты: Күрделі функция туындысы мен тригонометриялық функциялар туындыларын табуды үйренеді, өздерін критериалды бағалайды

Сабақтың типі: жаңа білімді игеру

Қолданылатын модульдер: «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер»,  «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету»,  «Оқыту үшін бағалау және оқуд...


12

Аменова Айнагуль,
Преподаватель

Мен – қазіргі заман педагогімін

Эссе

Елдің ертеңі – бүгінгі жас ұрпақтың қолында,

ал жас ұрпақтың тағдыры – ұстаздың қолында.

Н.Ә.Назарбаев.

  XXI ғасырда әлемдегі қайта құрулар, экономиканы дамытудағы жаңа стратегиялық бағдарламалар, қоғамның ашықтығы, оның жедел ақпараттануы мен қарқынды дамуы білім беруге қойылатын талаптарды өзгертуде. Әлем елдерінің тәжірибесінде әр елдің, әр мемлек...


21