kz ru en

Авторизация


Участвует в обсуждении


Элементы 1—20 из 39.

Аменова Айнагуль,
Преподаватель

14 қаңтарда Қарағанды облысы Білім басқармасы мен Қарағанды қаласындағы ПШО филиалының ұйымдастыруымен "Қарағанды облысы педагогтерінің кәсіби желілік қауымдастығын басқаруды дамыту механизмдері" атты стендтік конференция болды. Бұл республика бойынша бірінші рет ұйымдастырылған шара екен.Конференцияда Қарағанды қаласындағы және облыстың магниттік мектептердің жұмыстары насихатталды. Алдыңғы қатарлы мектептердің кәсіби желілік қауымдастықты дамытудағы жұмыстарын көріп, өзімізге көптеген жаңа...


9

Жолмагамбетова Нургуль,
Пользователь

Ұйымдастыру кезеңі:  Оқушыларды сабақта жұмысқа дайындау, сабақ мақсаты мен міндеттерін анықтау.

Үй тапсырмасын тексеру : Үй тапсырмасының  дұрыстығын белгілеу және орындалуын мойындау, табылған аралықтарды жою

Білімді, Білуді, Дағдыны тексеру:  оқушылардың алған білімдерін жан-жақты тексеру, аралық себептерді табу, өз-өзімен білім алуға ынталандыру

Жаңа материалды меңгеруге  дайындау:  Оқушыларды танымдық жұмыстағы  мақсаттарға бағы...


7

Аменова Айнагуль,
Преподаватель

Қарағанды облысы білім беруді дамытудың оқу-әдістемелік орталығының ұйымдастыруымен "Таным" жобасы бойынша білім беру ұйымдары педагогтерінің "Біздің мүмкіндіктеріміз (функционалды сауатты мұғалім)" облыстық кәсіби шеберлік байқауының екінші кезеңі 5-6 қаңтар күндері болып өтті. Бұл кезеңге іріктеуден өткен 16 команда екі күн бойында 5 кезеңнен тұратын түрлі тапсырмалар бойынша сынға түсті. Атап айтқанда:

І. медиа және ақпараттық сауаттылық;

ІІ. оқушылармен әңгіме;


17

Абдыкова Самал,
Преподаватель

8-қаңтарда Шахтинск қаласының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігінің отырысы өтті. Мен "Сабақтағы рефлексия" тақырыбына коучинг өткіздім. Мақсаты: мұғалімдерге сабақтағы кері байланыс (рефлексия), оның түрлері, әдістері жайлы мәліметтер алуға жағдай жасау. Коучинг барысында қатысушы ұстаздар рефлексия туралы өз ойларын ортаға салып, сабақта кері байланысты қалай ұйымдастыруға болатыны жайлы пікірлесті, рефлексияның түрлері, әдіс-тәсілдерімен танысты. Сабағымның...


20

Зубочкина Елена,
Преподаватель

Полезные советы для тренировки памяти.

Как тренировать память? Уверена, что таким вопросом задавался каждый из нас. Со временем начинаешь замечать, что какие-то мелкие детали забываются, что-то «выпадает» из головы. Потом маленькие детали становятся все больше и больше. Со временем начинаешь забывать важные события, даты, встречи. Это становится действительно проблемой, которую нужно решать. Если раньше проблема плохой памяти волновала лишь стариков, то сейчас и молоде...


12

Зейтова Анар,
Преподаватель

Қазақ тілімен әдебиеті сабақтарында тапсырмаларды дайындау барысында ол тапсырмалар оқушылардың білімдерін басқа пәндермен байланыстыра отырып дайындауды басшылыққа алам. Қазақ хандығы туралы білімдерін математикалық есептерді шығара отырып, шыққан шешіміне байланысты тарихта еске алардай қандай оқиға болғанын анықтау тапсырмалары оқушыларға күнделікті тапсырмалардан қызықты болатыны сөзсіз.


15

Ибраева Жулдыз,
Пользователь

Мен осыдан бес жыл бұрын жоғары санатқа өткен кезде біліктілікті жетілдіру курсынан ақысыз өтіп едім.

Бүгін сол курстан өту құны 20 000 теңге екенін естідім. Таңқалдым.


14

Жапелова Замзагуль,
Преподаватель

Мақала  қызықтырса, ойларыңызды  жазыңыздар! Кез - келген пікірге  қуаныштымын.

Алаштың ардақты ұлы туралы бейнересурстар оқу  үрдісінде

Қазіргі кезеңдерде негізгі мәселелердің бірі – оқыту процесінде білім, тәрбие берудің пәрменділігін, білімнің тәрбиелік, тәрбиенің білімдік мәнін жоғары дәрежеге жеткізу болып табылады. Оқушы өзін қоршаған ортаны барлық сезім мүшелері арқылы танып, біледі, алайда олардың қабылдауы әртүрлі. Ақпатт...


10

Ахметов Думан,
Преподаватель

Пәні:              Информатика

Сабақтың тақырыбы:  Қосымшаларды құрастырудың кіріктірілген ортасы.

                                               Visual Basic терезе...


7

Ахметов Думан,
Преподаватель

Қазіргі  уақытта қолданылып жүрген дұрыс бір ғана жауабы бар тест тапсырмалары оқушының  білімін анықтауда мүмкіндігі шектеулі. Оқушыларды тек жаттауға ғана икемдеп, олардың ойлау қабілеттері мен дағдыларын дамытпайды. Тіпті кейбір оқушылар тест жауаптарын ойланбастан ойша белгілеп жоғары нәтиже көрсетіп, кездейсоқ баға алып жатады. Осы олқылықтын орнын толтыру үшін тест  түрлерінің  өзгерту қажет.  Басқа  елдердің білім беру  орындарында қолданылып жүрген т...


7

Ибраева Жулдыз,
Пользователь

Компьютер арқылы оқушылардың білімін тексеруде уақытты ұтымды пайдалануға болады.

Оқушылар тестілік жұмысты орындағаннан кейін, нәтижесі серверде және оқушының компьютерінде көрсетіледі. Бұл әдістің тиімділігі оқушылар дұрыс жауап бермеген сұрақтарын талдай алады.


15

Аменова Айнагуль,
Преподаватель

Мен – қазіргі заман педагогімін

Эссе

Елдің ертеңі – бүгінгі жас ұрпақтың қолында,

ал жас ұрпақтың тағдыры – ұстаздың қолында.

Н.Ә.Назарбаев.

  XXI ғасырда әлемдегі қайта құрулар, экономиканы дамытудағы жаңа стратегиялық бағдарламалар, қоғамның ашықтығы, оның жедел ақпараттануы мен қарқынды дамуы білім беруге қойылатын талаптарды өзгертуде. Әлем елдерінің тәжірибесінде әр елдің, әр мемлек...


21

Аменова Айнагуль,
Преподаватель

Математика және физика пәндер бірлестігінің «Білім берудің жаңашыл технологиялары»

атты апталығының жоспары

Мақсаты: білім алушыларға сабақта және сыныптан тыс қосымша білім бере отырып олардың білімге деген қызығушылықтарын арттырып, ізденімдері мен танымдарын қалыптастырып, өз беттерінше шығармашылық жұмыстарын ұйымдастыру қабілеттерін д...


16

Ахметов Думан,
Преподаватель

«Ұстаздық еткен жалықпас,    үйретуден балаға...» дегендей , ұстаздық қасиеттер табиғатынан дарыған жандар әр уақытта балаға білгенін үйретуден еш жалықпақ емес. Абай атамыздың осы бір қасиетті сөзінің терең мағынасын  мен  15 жыл ұстаздық өмірімде жете түсінгендей болдым. Ізденіп, жан-жақты дайындықпен келіп,  жаңа ілімді балаға үйрету, оның нәтижесін көру адамды алдыға қарай жетелеп, шабыттандырады, үйреткеннің үстіне үйрете бергің келеді. Баланың қ...


5
  ‹ Предыдущая  1 2 Следующая ›