Өз тәжірибемде математика пәні бойынша үй тапсырмасы буклетін жиі қолданамын Бұл оқушылардың білімдерін жүйелеу жіне кеңейту үшін тиімді зерттеу жобасы.Берілген сұрақтарға көз жеткізу үшін «Табыс критерийлері», оқушыларға веб-сайттарға кіріп қосымша материалдар көруге мүмкіндік беріледі. Әр тапсырманы аяқтағаннан кейін, оның күрделілік деңгейін анықтауға болады. Үй тапсырмасы буклетін бірнеше сабақ бұрын беріп, тарауды аяқтаған кезде жинап алуға болады. Мысалы, алгебра пәнінен 8 сыныпта «Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу» тақырыбы бойынша жасаған үй тапсырмасы буклетімді ұсынымын.
ҮЙ ЖҰМЫСЫНЫҢ БУКЛЕТІ 1
Алгебра
Тақырыбы: _Квадрат үшмүше.Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу
Сынып: _8____
Орындаған:
Барлық қажетті ғылыми сұрақтарды қамтып, өз зерттеуіңіздің табысын қамтамасыз ететініңізге көз жеткізу үшін «Табыс критерийлерін» қолданыңыз.
Веб-сайттардың тізімі зерттеу жүргізуге көмектесу үшін ұсынылған. Егер сіз интернетке қатынай алмасаңыз, бұл туралы мұғалімге хабарлауыңызды өтінеміз.
Әрбір тапсырманы аяқтағаннан кейін, оның күрделілік деңгейін бағалаңыз; оңай, орындарлық немесе күрделі.
Осы буклеттің бас жағында глоссарий бар, сіз жұмысты жеңілдету үшін оны өз зерттеуіңізде алға жылжыған сайын толтырып отыруыңыз керек.
Барлық қажетті ғылыми сұрақтарды қамтып, өз зерттеуіңіздің табысын қамтамасыз ететініңізге көз жеткізу үшін «Табыс критерийлерін» қолданыңыз.
Веб-сайттардың тізімі зерттеу жүргізуге көмектесу үшін ұсынылған. Егер сіз интернетке қатынай алмасаңыз, бұл туралы мұғалімге хабарлауыңызды өтінеміз.
Әрбір тапсырманы аяқтағаннан кейін, оның күрделілік деңгейін бағалаңыз; оңай, орындарлық немесе күрделі.
Осы буклеттің бас жағында глоссарий бар, сіз жұмысты жеңілдету үшін оны өз зерттеуіңізде алға жылжыған сайын толтырып отыруыңыз керек.
Зерттеу Жобасының ақпараты:
Осы жобаның оқу нәтижелері:
Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу ұғымын стандартты және стандартты емес жағдайларда қолдану дағдыларын қалыптастыру;тақырыпқа байланысты базалық және жоғары деңгейлі қиындықтағы есептерді шығаруды қарастыру.
Жобаның мақсаты:
«Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу» тақырыбы бойынша білімдерін жүйелеу және кеңейту
Квадраттық теңдеу
aх2+bx+c=0
const
тұрақтылық
коэффициент
айнымалы алдындағы сандық мән
Келтірілген квадрат теңдеу
бірінші коэффициенті бірге тең
Квадрат үшмүше түбірлері
Квадрат үшмүшені нөлге айналдыратын айнымалы мәндері
Жобаның мақсаты:
«Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу» тақырыбы бойынша білімдерін жүйелеу және кеңейту
Глоссарий
Квадраттық теңдеу
aх2+bx+c=0
const
тұрақтылық
коэффициент
айнымалы алдындағы сандық мән
Келтірілген квадрат теңдеу
бірінші коэффициенті бірге тең
1-зерттеу
Табыс критерийлері
Квадрат үшмүше анықтамасын ойланыңыз
Квадрат теңдеудің қалай шешілетінін ойланыңыз
Квадрат үшмүшені қалай көбейткіштерге жіктейміз?
Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктелмеу себебі?
Биквадрат теңдеу дегеніміз не?
Вебсайттар:
http:// kulyanhan.ucoz.ru/publ/matematika/8_synyp.../kvadrat...
http:// teacher-almaty.clan.su › Мастерская учителя › Математика
http:// 45minut.kz/?p=29282
http:// www.testent.ru/load/0-0-0-1333-20
2-зерттеу
Табыс критерийлері
негізгі теориялық фактілерді стандартты немесе жартылай өзгертілген жағдайларда қолданыңыз:
Тапсырма :.
1. Квадрат үшмүшеліктің түбірлерін тап:
3х2-2х-5 Ә) х2-8х+7
2. Квадрат үшмүшелікті көбейткіштерге жікте:
А) -9х2+8х= ә) х2-8х+16=
3. а) Көбейткіштерге жікте: 15xy2 + 5xy – 20x2y
5xy(3y+1-4x)
3xy(3y+1-4x)
4xy(3y+1-4x)
5xy(3y+1-4x)
xy(3y+1-4x)
б) Көбейткіштерге жікте: 9 – 4x2
(3+2x)(3+2x)
(3-2x)(3+2x)
(3-2x)(3-2x)
(2-8x)(2+8x)
Е. (5-2x)(8+3x
4. Квадрат үшмүшелікті көбейткіштерге жіктеудің қажеттілігін зерттеңіз.
Вебсайттар:
http:// ustaz.kz/.../3791-niyazalina-gylnaz-kvadrat-yshmyshyeni-kobyeytkishty...
http:// bilim.idhost.kz/tags/
Үй жұмысын бағалаңыз:
Оңай
Орындарлық
Күрделі
Үй тапсырмасы буклеті оқушылардың тақырыпты жете түсініп, іздену арқылы білімдерін жетілдіруге ықпал етеді деп ойлаймын.
Рахмет!
Шынымды айтсам, "Үй тапсырмасы буклетін" пайдаланбаппын. Әлде дұрыс түсінбедім бе? Бұл - стратегия ма?
Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдердің бірі. Тапсырмаларды практика жүзінде беріп, теориясымен веб-сайдтар арқылы оқушылардың ізденушілік, шығармашылық қабілеттерін дамытуға арналған десе болады.