kz ru en

Авторизация


Параллелограмм, тік төртбұрыш, ромб және квадрат қасиеттері мен белгілері

ПӘНІ: геометрия

МЕКТЕП: О.А.Жаутыков атындағы №1 қазақ орта мектебі

КҮНІ: 06.10.2015 ж.

МҰҒАЛІМНІҢ ЕСІМІ: Аменова Айнагуль Омурзаковна

СЫНЫП: 8 «А»

 

ҚАТЫСҚАНДАР САНЫ: 20

ҚАТЫСПАҒАНДАР САНЫ: 0

САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: Параллелограмм, тік төртбұрыш, ромб және квадрат қасиеттері

                                            мен белгілері

САБАҚҚА НЕГІЗДЕЛГЕН ОҚУ МАҚСАТЫ

параллелограмм, тік төртбұрыш, ромб, квадрат қасиеттері мен белгілерін меңгереді

 

САБАҚ МАҚСАТТАРЫ

Барлық оқушылар:

- геометриялық фигуралардың  басты қасиеттері мен белгілерін ажыратады, ұқсастықтарын біледі

Оқушылардың басым бөлігі:

геометриялық фигуралардың  қасиеттері мен белгілерін біледі, бір-бірлерінің арасындағы байланысты түсінеді

Кейбір оқушылар:

геометриялық фигуралардың  қасиеттері мен белгілерін теория мен практика жүзінде қолданады

ТІЛДІК МАҚСАТ

Оқушылар:

- Фигуралар қасиеттері мен белгілерін математикалық тілде айтып, формула түрінде жаза алады.

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар:

-әр топ өздеріне берілген фигураның:

а) анықтасын; ә) қасиеттерін;   б) белгілерін білу керек

Жазылым бойынша ұсыныстар:

-Венн диаграммасы бойынша екі фигураны салыстыру;

-Семантикалық карта толтыру;

-Ақпараттық ағындар сызбасын сызу.

Сабақтың эпиграфы: «Адамның ақыл  – ойының кеңейе  түсуіне математиканың тигізетін әсерін айтып жеткізу қиын.  Математика ой, ақыл шегін кеңейтеді»            (О.А.Жәутіков)

Сабақтың құрылымы:

Ұйымдастыру бөлімі

Үй тапсырмасын тексеру (жұптық жұмыс)

Венн диаграммасы (жұптық, топтық жұмыс)

Семантикалық карта (жеке жұмыс)

Ақпараттық ағындар сызбасы(жұптық жұмыс)

 Рефлексия

 Үйге тапсырма, бағалау

“Сағат дос” әдісі

      9.00 – гі достар

     12.00 –гі достар

     15.00 –гі достар

     18.00 –гі достар

 

 

Сабақ бойынша білімді критериалды бағалау парағы

 

Сыныбы_______                Оқушының аты жөні_______________      

 

 

р/с

Тапсырма-лар

Критерий-лер

дескрипторлар

ұпайлар

Тапсырма-лар ұпайы

1

 

900

Үй тапсырмасы

Есеп шығару

Критерий орындалған жоқ

0

 

Есептің 1/4 бөлі орындалды

1

Есептің 1/2 бөлі орындалды

2

Есеп толық жауабымен шықты

3

2

 

1200

Венн диаграм-масы

Жұптағы жұмыс

Критерий орындалған жоқ

0

 

Фигура қасиеттерін  жақсы біледі

1

Фигура қасиеттерін өте жақсы біледі

2

 

3

 

1500

Семантика-лық карта

Тақырыпты толық түсіну

(жеке жұмыс)

15 –тен төмен

0

 

16-17 дұрыс

1

18-19 дұрыс

2

20 дұрыс

3

4

 

1800

Ақпараттық ағындар  сызбасын құру

Жұптағы жұмыс

Критерий орындалған жоқ

0

 

Ойымен бөлісті

1

Дәлелді идеялар айтты

2

                                                                                                      Барлық ұпай

 

                                                                                                     Бағасы

 

 

Үй тапсырмасын тексеру

Салыстыру  (Венн диаграммасы)

   1 топ: Параллелограмм (тік төртбұрыш)               

   2 топ: Квадрат (ромб)

   3 топ: Тік төртбұрыш (квадрат)

   4 топ: Параллелограмм (ромб)

 

Семантикалық карта

 

Параллело

грамм

Тік

төртбұрыш

ромб

квадрат

Қарама-қарсы қабырғалары тең

+

+

+

+

Барлық қабырғалары тең


 

+

+

Қарама-қарсы бұрыштары тең

+

+

+

+

Барлық бұрыштары тең

 

+

 

+

Диагональдары қиылысу нүктесінде қақ бөлінеді

+

+

+

+

Диагональдары тең

 

+

 

+

Диагональдары перпендикуляр және бұрыштың биссектрисасы болады


 

+

+

 

Ақпараттық ағындар сызбасын сызу  (галерея аралау)

 

 

Рефлексия – синквейн әдісі  (параллелограмм, тік төртбұрыш, ромб, квадрат)

1. Бірінші тармақ (жол) 1 зат есім тұрады

2. Екінші тармақ  2 сын есімнен тұрады

3. Үшінші тармақ 3 етістік болу керек

4. Төртінші жолда  4 сөзді фраза

5. Бесінші жолда 1 сөзден тұратын синоним сөз

Бағалау (критериалды бағалау парағындағы ұпайды бағаға ауыстыру)

Ұпайды бағаға ауыстыру:   «5» - 9-10

                                                   «4» - 7-8

                                                   «3» - 5-6

«2» - 0-4

0
3

Комментарии (0)