ПӘНІ: геометрия
МЕКТЕП: О.А.Жаутыков атындағы №1 қазақ орта мектебі
КҮНІ: 06.10.2015 ж.
МҰҒАЛІМНІҢ ЕСІМІ: Аменова Айнагуль Омурзаковна
СЫНЫП: 8 «А»
ҚАТЫСҚАНДАР САНЫ: 20
ҚАТЫСПАҒАНДАР САНЫ: 0
САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: Параллелограмм, тік төртбұрыш, ромб және квадрат қасиеттері
мен белгілері
САБАҚҚА НЕГІЗДЕЛГЕН ОҚУ МАҚСАТЫ
параллелограмм, тік төртбұрыш, ромб, квадрат қасиеттері мен белгілерін меңгереді
САБАҚ МАҚСАТТАРЫ
Барлық оқушылар:
- геометриялық фигуралардың басты қасиеттері мен белгілерін ажыратады, ұқсастықтарын біледі
Оқушылардың басым бөлігі:
геометриялық фигуралардың қасиеттері мен белгілерін біледі, бір-бірлерінің арасындағы байланысты түсінеді
Кейбір оқушылар:
геометриялық фигуралардың қасиеттері мен белгілерін теория мен практика жүзінде қолданады
ТІЛДІК МАҚСАТ
Оқушылар:
- Фигуралар қасиеттері мен белгілерін математикалық тілде айтып, формула түрінде жаза алады.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар:
-әр топ өздеріне берілген фигураның:
а) анықтасын; ә) қасиеттерін; б) белгілерін білу керек
Жазылым бойынша ұсыныстар:
-Венн диаграммасы бойынша екі фигураны салыстыру;
-Семантикалық карта толтыру;
-Ақпараттық ағындар сызбасын сызу.
Сабақтың эпиграфы: «Адамның ақыл – ойының кеңейе түсуіне математиканың тигізетін әсерін айтып жеткізу қиын. Математика ой, ақыл шегін кеңейтеді» (О.А.Жәутіков)
Сабақтың құрылымы:
Ұйымдастыру бөлімі
Үй тапсырмасын тексеру (жұптық жұмыс)
Венн диаграммасы (жұптық, топтық жұмыс)
Семантикалық карта (жеке жұмыс)
Ақпараттық ағындар сызбасы(жұптық жұмыс)
Рефлексия
Үйге тапсырма, бағалау
“Сағат дос” әдісі
9.00 – гі достар
12.00 –гі достар
15.00 –гі достар
18.00 –гі достар
Сабақ бойынша білімді критериалды бағалау парағы
Сыныбы_______ Оқушының аты жөні_______________
р/с
Тапсырма-лар
Критерий-лер
дескрипторлар
ұпайлар
Тапсырма-лар ұпайы
1
900
Үй тапсырмасы
Есеп шығару
Критерий орындалған жоқ
0
Есептің 1/4 бөлі орындалды
1
Есептің 1/2 бөлі орындалды
2
Есеп толық жауабымен шықты
3
2
1200
Венн диаграм-масы
Жұптағы жұмыс
Критерий орындалған жоқ
0
Фигура қасиеттерін жақсы біледі
1
Фигура қасиеттерін өте жақсы біледі
2
3
1500
Семантика-лық карта
Тақырыпты толық түсіну
(жеке жұмыс)
15 –тен төмен
0
16-17 дұрыс
1
18-19 дұрыс
2
20 дұрыс
3
4
1800
Ақпараттық ағындар сызбасын құру
Жұптағы жұмыс
Критерий орындалған жоқ
0
Ойымен бөлісті
1
Дәлелді идеялар айтты
2
Барлық ұпай
Бағасы
Үй тапсырмасын тексеру
Салыстыру (Венн диаграммасы)
1 топ: Параллелограмм (тік төртбұрыш)
2 топ: Квадрат (ромб)
3 топ: Тік төртбұрыш (квадрат)
4 топ: Параллелограмм (ромб)
Семантикалық карта
Параллело
грамм
Тік
төртбұрыш
ромб
квадрат
Қарама-қарсы қабырғалары тең
+
+
+
+
Барлық қабырғалары тең
+
+
Қарама-қарсы бұрыштары тең
+
+
+
+
Барлық бұрыштары тең
+
+
Диагональдары қиылысу нүктесінде қақ бөлінеді
+
+
+
+
Диагональдары тең
+
+
Диагональдары перпендикуляр және бұрыштың биссектрисасы болады
+
+
Ақпараттық ағындар сызбасын сызу (галерея аралау)
Рефлексия – синквейн әдісі (параллелограмм, тік төртбұрыш, ромб, квадрат)
1. Бірінші тармақ (жол) 1 зат есім тұрады
2. Екінші тармақ 2 сын есімнен тұрады
3. Үшінші тармақ 3 етістік болу керек
4. Төртінші жолда 4 сөзді фраза
5. Бесінші жолда 1 сөзден тұратын синоним сөз
Бағалау (критериалды бағалау парағындағы ұпайды бағаға ауыстыру)
Ұпайды бағаға ауыстыру: «5» - 9-10
«4» - 7-8
«3» - 5-6
«2» - 0-4