Наурыз айында Н.Қайырбаев ат.математика пәнінен өткен аймақтық олимпиадаға келген облыс мұғалімдеріне "Дарынды және талантты балаларды оқыту" модулі бойынша коучинг өткіздім.Коучингте ауыл мұғалімдері ЖИГСО,ВЕНН диаграммасы,автор орындығы,формативті бағалау сияқты тәсілдерімен жұмыс жасап үйренді.Рефлексияларынан әдістемелік көмек алғандарын айтып,алғыстарын білдірді.
Айкен,какую технику формативного оценивания вы использовали?
сәлеметсіз бе, мүмкін болса, мектептегі тәжірибені қалай бастадыңыз соны айтсаңыз? ең алдымен нені ұжымға айтып, неден бастаған жөн?
осы іс туралы толық мәліметті қалай көруге болады?
Билялова Бакыт, қалыңыз қалай? Мектептегі практиканы мен кіріс сауалнама алудан бастадым. Сауалнаманы әріптестерімнен, оқушылардан, ата-аналардан алдым. Әріптестерімнің, оқушыларымның, ата-аналарымның сауалнамаға берген жауаптарынан ортақ бір проблеманы анықтадым да, сол бағытта өзімнің мектебімнің даму жоспар құрдым. Шынымды айтсам, практикамның үш аптасы оқушыларымды үйретумен өтті. Төртінші аптадан бастап оқушыларым менің олардан не талап етіп жатқанымды түсінді. Содан кейін әрі қарай практикалық жұмысым сәтті өтті деп айтсам да болады. Сізге де сәттілік тілеймін!
Айкен!Еңбегіңе жеміс тілеймін.Алдағы жұмыстарыңда сәтті болсын.
Айкен,зная,что Вы сами одарённая и талантливая, предполагаю,что несложно проводить коучинг по близкой своему внутреннему миру теме.Всегда оптимизма!Желаю успехов!
Рахимбекова Айгуль, дискриптор арқылы бағалау критерилерін жасап,топ басшысының бағалауы және өзін-өзі бағалауды қолдандым.
Рахимбекова Айгуль, рахмеет, жаным!Өзіңе де сәттілік,сәттілік!