17 сәуірде ПШО-да 3 деңгейлі курстан өтуші мұғалімдерге "Дарын" мектебінің мұғалімі Жумагулова Гүлжанмен бірлесе отырып "Дарынды және талантты баланы оқыту" молулі бойынша коучинг өткіздік.Модульді МАН арқылы өздігімен игеруге берілді және топта СТО стратегиялары : Венн диаграмасы,РАФТ,автор орындығы және т.б. тәсілдер арқылы жұмыстар жүргіздік.Мұғалімдер рефлексиясында көптеген әдістемелік көмек алғандарын жазған екен.Сондай-ақ тестке дайындалу әдістемесімен тәжірибе бөлістік.
Курстастар жақында әріптестеріме Елбасының "Бір мақсат,бір мүдде,бір болашақ" Жолдауы бойынша Блум таксаномиясы негізінде10-сынып оқушыларына шеберлік сабағын өткіздім.Сондай-ақ Н.Қайырбаев ат.аймақтық математика пәнінен өткен 29.03.2014ж.олимпиадаға қатысушы оқушылардың мұғалімдеріне "Дарынды және талантты балаларды оқыту" модулі бойынша коучинг өткіздім.Облыс мұғалімдеріне жаңа тәсілдер бойынша әдістемелік көмек көрсеттім.Көптеген мұғалімдер рефлексияларында деңгейлік курстан өткілері келетіні...
Наурыз айында Н.Қайырбаев ат.математика пәнінен өткен аймақтық олимпиадаға келген облыс мұғалімдеріне "Дарынды және талантты балаларды оқыту" модулі бойынша коучинг өткіздім.Коучингте ауыл мұғалімдері ЖИГСО,ВЕНН диаграммасы,автор орындығы,формативті бағалау сияқты тәсілдерімен жұмыс жасап үйренді.Рефлексияларынан әдістемелік көмек алғандарын айтып,алғыстарын білдірді.
Коучингке қатысқан мұғалімдер рефлексиясынан көптеген жаңа тәсілдерді үйренгендерін оқып,курстың практикалық маңызын,пайдасын түсіндім.
Практикадағы жұмыстарымыздың электронды нұсқасынан басқа папкаға шығарып та апарамыз ба?
3 есепті бастадыңыздар ма? Осы есепті сауалнамадан бастау керек екен.
Как проводить мастер класс?В виде урока или коучинга?
Мектептің даму жоспарына проблема да ,мақсат та алу керек пе? Кеңес бере аласыздар ма?