kz ru en

Авторизация


Участвует в обсуждении


Элементы 1—20 из 21.

Романовская Лариса,
Преподаватель

Уважаемые учителя, мы сейчас все на практике, многие уже закончили практику. Поделитесь, пожалуйста своим опытом. У меня, например, проблема в том,  что  собраться всем учителям очень трудно, все работаем в разные смены. Дети( начальная школа) реагируют на то, что сидят на уроках другие учителя, поэтому более скованны.

А есть ли определенный план , по которому мы анализируем  урок?


302

Садуова Жазира,
Преподаватель

Мектептің даму бағдарламасын жасау кезінде проблемалық талдауды пайдаландыңыздар ма? Өзіңіздің негізгі проблемаңызды осыдан шығарып алдыңыздарма? Алынған проблема бойынша  дамыту жоспарын құрамын деп ойлаймын . Ал сіздер қалай ойлайсыздар.


36

Аскарова Гульмира,
Преподаватель

Lesson Study- мұғалім  тәжірибесі саласындағы білімді жетілдіруге бағытталған, сабақтағы іс- әрекеттегі зерттеудің ерекше үлгісі болып табылатын  педагогикалық  тәсіл делінген.Осы тәсілді қалай тиімді етіп қолданар едіңіз? Ойларыңызбен  бөліссеңіздер.


112

Губарева Светлана,
Преподаватель

Дорогие коллеги! Ни для кого ни секрет, что мотивация детей на уроках очень низкая, или в большинстве своем внешняя. Посоветуйте какие подходы , техники, методы можно использовать в своей деятельности, чтобы перевести мотивацию учащихся в область внутренней мотивации. Заранее благодарна.


25

Рахимбекова Айгуль,
Преподаватель

 Обсуждали с фокус группой планирование LS 2. Для формативного оценивания изготовляем (муж и я) "светофор" для 25 уч-ся  каждому три цвета (коллеги, очень нудная работа). Уже могу поделиться опытом по их эстетическому оформлению.Сегодня использовала метод "Жигсо"  в 7 классе.Распределила детей в "домашние группы",потом провела "бодрячок". Раздала текст, когда дети сидели   с "неродными ". Вернулись в  "домашние группы",и каждый рассказал свою часть текста. К большому с...


13

Смаилова Айкен,
Преподаватель

Наурыз айында Н.Қайырбаев ат.математика пәнінен өткен аймақтық олимпиадаға келген облыс мұғалімдеріне "Дарынды және талантты балаларды оқыту" модулі бойынша коучинг өткіздім.Коучингте ауыл мұғалімдері ЖИГСО,ВЕНН диаграммасы,автор орындығы,формативті бағалау сияқты тәсілдерімен жұмыс жасап үйренді.Рефлексияларынан әдістемелік көмек алғандарын айтып,алғыстарын білдірді.


13

Смаилова Айкен,
Преподаватель

Коучингке қатысқан мұғалімдер рефлексиясынан көптеген жаңа тәсілдерді үйренгендерін оқып,курстың практикалық маңызын,пайдасын түсіндім.


12

Жумагулова Кулжан,
Преподаватель

Құрметті әріптестер, мектептерде І тоқсан аяқталды, барлық сыныптарда ата-аналар жиналысы өткізілетінін білесіздер. Мен осы ата-аналар жиналысын коучинг түрінде өткізуді ұйғардым. Ең алдымен ата-аналарды 3 топқа бөліп,  топтарға "Оқушы моделін", "Мұғалім моделін" және "Заман талабына сай мектеп моделін" жасап, Постер құрғыздым. Осы тапсырмаларды әр топқа қорғаттым. Соңында рефлексия жасатып, өздерінің оқушылар мен мұғалімдер жөнінде, білім беру кезіндегі түсінбейтін мәселелер жөнінде жазып ...


27

Махажанова Айзат,
Преподаватель

Құрметті әріптестер! Практикаларыңызды қалай бастадыңыздар? Біз бірінші күні мектеп әкімшілігімен кездесіп, сұхбаттастық. Бізге әр аптаның сейсенбі күні 12.30-14.00 аралығын коучингтарымызды өткізуге босатып берді. Осы көмектері үшін мектеп әкімшілігіне үлкен рахметімізді айтамыз. Екінші күні мектеп мұғалімдерімен кездесіп, сауалнама алдық. Бір-бірімізбен хабарласып, көмектесіп отырайық.


23

Авдрасол Бахытжан,
Преподаватель

Желілік қауымдастықты күшейту мақсатында Қызыл қой ауылына барып тәлім алушы ұстаздар коучинг өткізді. Қауымдастыққа қатысқан әріптестеріммен сол мектептің директоры Салтанат апайға, коучинг өткізген ұстаздарыма алғысым шексіз! Алдағы  жұмыстарыңызға табыс тілеймін!  


19

Жумагулова Кулжан,
Преподаватель

Мектептегі практика кезінде біршама жұмыстар атқарылып жатыр. Коучинг, тізбектелген сабақтар топтамасы, Lesson Study зерттеу сабағы, шеберлік класы,сауалнама алу, сұхбат, т.б. Жұмыстың шегі жоқ тәрізді. Тестке дайындалу керек, бірақ бірінен кейін бірі шыға беретін шексіз есептерден арыла алмайсың. Мен практика соңындағы өзіме-өзім жасап отырған рефлексиям бұл. Сіздер қалай ойлайсыздар? 


24

Смаилова Айкен,
Преподаватель

3 есепті бастадыңыздар ма? Осы есепті сауалнамадан бастау керек екен.

Практика кезеңінде қорытындылып,енді есептер жазуды жоспарлау кезеңіндеміз.Осы практика кезеңі бізге не берді ? деген сауалға жауабым:1-ден, уақытпен санасуды,жылдам шешім қабылдауға,2-ден, сандық технологияларда дағдыларымызды қалыптастырдық,3-ден әріптестерімізбен қарым-қатынасымыз позетивті тұрғыда өзгерді,4-ден ең бастысы отбасымыздың қадірін білетін болдық.Осы курстан өткеніме еш өкінбеймін.Нағыз  өзіңді шыңдауды...


6

Бұқар Амангелді,
Преподаватель

Тәлімгерлік циклі: бастапқы бақылау. сабақ үстінде, бақылаудан кейін. Аталған қадамдар бойынша тәлім алушыммен жұмыс жүргіздім. Көш жүре түзеледі ғой. Менің ақыл-кеңесім тамшыдай болса да, тәлім алушымның тәжірибесін толықтыруына көмегі тиіп жатса, нұр үстіне нұр емес пе!?


16

Жумагулова Кулжан,
Преподаватель

Бүгін №57 мектепте 1-деңгей 3- қазақ тобының мұғалімдері желілік қоғамдастықта біріктік. Кездесу мақсаты: Мектеп тәжірибесіндегі іс-шаралар жөнінде ой бөлісу. Біз өзіміздің  ұйымдастырған жұмыстарымыз жөнінде пікір алмасып, рефлексия жүргіздік.


21

Аменова Айнагуль,
Преподаватель

Лессон стади зерттеін жүргізіп жатырмын. Екі циклі өтті, бірак әлі де зерттеу қажет болып тұр, сондықтан үшінші сабақ өткізуді жоспарлап отырмын.


15

Альжанова Раушан,
Преподаватель

В программе первого уровня   много внимания уделяется лидерству.  Настоящий лидер. Какой лидер нужен школе?Возможно ли воспитать лидера  в человеке, который ранее не занимал лидерскую позицию?  Будет ли результат  от работы  такого лидера  в школе?  Как будут складываться отношения лидера и школьной администрации, лидера и некоторой части коллектива, которые пока не приемлют изменения? Возможно этот вопрос волнует многих слушателей.  


18

Жумагулова Кулжан,
Преподаватель

Мектептің оқу ісі және ғылыми ісі жөніндегі орынбасарлары мектепке жаңа өзгерістер енгізу жөніндегі ойымды жақсы қабылдады. Мектептің даму бағдарламасымен танысу керектігін, былтырғы оқу жылының мақсаттары мен міндеттері жөнінде біраз әңгімелестік. Ол кісілердің тарапынан қолдау болатындығын іштей сезіп,  одан әрі ынтымақтастықта жалғасын табады деген үміттемін.


13

Смаилова Айкен,
Преподаватель

Мектептің даму жоспарына проблема да ,мақсат та алу керек пе? Кеңес бере аласыздар ма?


3
  ‹ Предыдущая  1 2 Следующая ›