Этот проект только начал свой старт и планируется в итоге через сэмпл-технологий приучить учащихся на рыночной экономике
Участвует в обсуждении
«Физика және жаратылыстану» пәні бағдарламасы бойынша тест тапсырмалары 1. Білім беру бағдарламасын жүзеге асыруда пайдаланылатын педагогикалық тәсілдермен тығыз байланысты негізгі сауалдардың бірі A) Қазіргі заман оқулықтары қандай? B) Оқытудың тиімді әдістері қандай? C) Пәндерді оқыту міндеттері қандай? D) Табысты оқыту өлшемдері қандай? 2. Жаңартылған жалпы білім беру бағдарламасы бойынша оқушылардың бойында қалыптастыру қажет құндылықты көрсетіңіз A) ғылыми-зерттеу жүргізе алу...
Если вы еще не знаете что такое cинквейн, то я вам сейчас объясню.
Синквейн (от фр. cinquains, англ. cinquain) — это творческая работа, которая имеет короткую форму стихотворения, состоящего из пяти нерифмованных строк.
Синквейн – это не простое стихотворение, а стихотворение, написанное по следующим правилам:
1 строка – одно существительное, выражающее главную тему cинквейна.
2 строка – два прилагательных, вы...
Тро́ллинг — форма социальной провокации или издевательства в сетевом общении, использующаяся как персонифицированными участниками, заинтересованными в большей узнаваемости, публичности, эпатаже, так и анонимными пользователями без возможности их идентификации[3]
Википедия
А интересно, есть ли среди нас тролли?
Ничего не менятеся у учителя? )
Эпичные задачи, которые дают первоклассникам. Я думаю тут почти все кто смотрит этот ролик учились или учатся в школе, но в некоторых школах при поступлении задают интересные задачки! Сегодня мы расскажем вам о загадках, которые задает детский психолог в некоторых школах, только как по мне половину и взрослые не решат. Готовы удивиться?
Бала тәрбиесінің алғашқы алтын қазығы – туған ұясы, өз отбасындағы тәрбиесі, тілі. Қазақтың: «Баланың бас ұстазы – ата-ана», «Балапан ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі» – дегендей, есі кіріп, тілі шыға бастасымен-ақ баланы байсалды, ұғымпаз, тілалғыш етіп баулыған жөн. Қай халық болмасын үмітін ең алдымен ұрпағымен байланыстырады. Міне, сондықтан да:
«Ана – үйдің берекесі,
Бала үйдің – мерекесі.
Бұтағыме...
Мақсаты: Жеткіншектердің өзін-өзі тануын қалыптастыру.
Керекті заттар: түрлі-түсті қарындаш, гуаш, әр қатысушыға А 4 формат қағазы. Сабақ алдында қатысушыларға өз есімдерін жазуға бейдж таратылады.
Сыныптар: 9
Сабақтың барысы:
Жүргізуші: Бүгінгі біздің кездесуіміз әрбіреуіне қызықты әрі қажет болады деген сенімдемін. Бүгін біз бір-бірімізді тыңдауға, өз-өзімізге сенімді болуға, әрі өзімізді қорғай білуге үйренеміз.
Мақсаты: Жас мамандарға көмек көрсету және ұжымда жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. Айналамыздағы адамдармен қарым – қатынасымыз қандай, олар кімдер, біз кімбіз, өзімізді өзіміз танимыз ба?, — деген сұрақтарға жауап іздеп, тұлғаның адами көзқарасын анықтау.
Көрнекілігі: суреттер, нақыл сөздер, бланк, слайд.
Нақыл сөздер: «Жас келсе іске», «Жас маман! Әрбір бала-бір жұлдыз. Жарқырауына көмектес!»
Өзіңді танығың келсе,
Адамдарға, олардың ісіне қара.
Өзгені танығың келсе,
Өзіңнің жүрегіңе үңіл.
Фридрих Шиллер
А.Г. Маклаков бойынша, жаңа туған нәресте адам деп аталғанымен жеке адам, тұлға деген атқа көпке дейін ие бола алмайды, өйткені тұлға болып ер жету үшін оң мен солын өзінің «менін» басқа мендерден ажырата білуі тиіс. Қандайда болмасын бір іспен айналысатын, өмір тәжірибесі, білімі мен дағдысы, икемі, дүниетанымы, с...
Тренинг – тұлғаның өздігінен жетілуін арнайы ұйымдастыратын оқыту формасы. Ол мынадай міндеттерді шешеді:
Әлеуметтік –психологиялық білімді меңгеру;
Дұрыс қарым-қатынас жасай алуды үйрету
Өз бетінше шешім қабылдай алатын,бәсекеге қабілетті толыққанды дамыған тұлға қалыптастыру.
«Ол қандай» тренингі
Тренингтің мақсаты: Топ ішіндегі қарым-қатынас деңгейін анықтау.
Топтағы барлық адам ортаға орындыққа дөңгеленіп отырады. Бір адам өз тілегі бойынша бөлменің сыртына шығарылады. Іштегі дөңгеленіп отырған топтың мүшелері топтағы бір адамды жасырады. Барлық адам сол жасырылған адамның оң және теріс қасиеттерін бір-бірлеп айтуға бөліп алады. Жасырылған адам сол ортада отыруы қажет және өзі де өзінің бір қасиетін айтады. Бірнеше минуттан ...
Мақсаты: Айналадағы адамдардың көңіл-күйін сезінуді дамыту және өзінің эмоциясын дұрыс көрсетуді қадағалау.
Жүру барысы: Бұл тренинг топта өткізіледі.
Тапсырмалар: Көбелек құсап ұш, бүркіт сияқты ұш, кішкентай бала сияқты жүр, итті көрген мысыққа ұқсап үрейлен, шешім таба алмай жүрген адамның бейнесін сал, т.б.
сиетін айтады. Бірнеше минуттан кейін бөлменің сыртындағы адам шақырылады. Ол кіріп: «Ол қандай?» деп айтуы тиіс. Ал, топ мүшелері бір-бірлеп ...
Қысқа мерзімді сабақ жоспар
Пәні: география, химия
Сыныбы: 8
1 мамыр – Қазақстан халқының бірлігі күні мерекесін тойлап өттік. Бұл еліміздегі ең жарқын және мерейлі мейрамдардың бірі. Ал оның тарихы туралы не білеміз? Қызықты жайттармен танысыңыздар: Источник:
http://e-history.kz/kz/publications/view/1113
Тілге құрмет – елге құрмет Тілді өркендету - баршаның ісі. Тіл - тек қарым – қатынас құралы емес, ұлтымыздың биік тұғыры. Бұл ретте біздің мемлекетіміздің тілге деген жанашырлығы басым. Елбасы жыл сайынғы халыққа жолдауында да басым бағыттарының бірі – мемлекеттік тілді жан – жақты дамытуға бысты назарда ұстап келеді. Қоғамда қазақ тілінің мемлекеттік дәрежесін нығайту еліміздің саясатының басты басымдығы болып қала береді. Қоғамда, мемлекеттік қолдау мүмкіндігі жоға...
Данный доклад посвящен относительно новому явлению в казахстанской системе образования – инклюзивному обучению детей - инвалидов. Данная проблема, несомненно, является актуальной и требующей к себе должного внимания, поскольку количество детей с врожденными и приобретенными пороками развития с каждым годом неумолимо растет. Государство ставит задачи ранней диагностики отклонений в развитии у детей и ранней коррекции этих отклонений за счет компенсаторных функций организма. Система...
Цель конструктивистского преподавания состоит в том, что развить глубокое понимание предмета учеником, обеспечив использование и применение знаний вне класса. Конструктивистские представления о преподавании требуют, чтобы учитель, сосредоточенный на ученике, организовывал занятия в соответствии с задачами, способствующими развитию знаний, идей, навыков учеников. Для решения этой задачи современной школе необходимо создавать условия для формирования функционально грамотных людей, внедряя...
Быстрый тест, который поможет определить тип вашего интеллекта!
https://marketium.ru/tip-intellekta/?utm_source=marketium&utm_medium=rpost
Тарих пәнінің мұғалімі және музей меңгерушісі Рымтай Қаппасовна 5-6 сынып оқушыларын Н.Нұрмақовтың өмір баянымен таныстырды.