11 қазанда қазақ тілінен «Сөйлемнен берілген білімді қайталау» тақырыбында ашық сабақ өтті. Мақсаты: оқушылар 3-сыныптағы сөйлемнен берілген білімді қайталап, сөйлем жайлы толық мағлұмат алады. Сабақта “Болжау ағашы”, “Ойшақыру”, “Топтық жұмыс”, АКТ, т.с.с. әдіс-тәсілдер қолданылды. Оқушылар тапсырмаларды интерактивті тақтада орындады. Сабақтың кезеңдері бір-бірімен байланысысып отырды, әр тапсырма сайын формативті бағалау болды. Сергіту сәті үш...
Участвует в обсуждении
27 қазанда «Адам өмір қауіпсіздігінің негіздері» атты сынып сағаты өтті. Мақсаты: сабақта, мектепте, мектеп ауласында, үйге қайтаржолда, теміржол торабы маңайындағы өмір қауіпсіздігі, төтенше жағдайлар, зілзала апаттары жөнінде білімдерін кеңейтіп, олардан сақтану жолдарымен, алғашқы көмек көрсету шараларымен таныстыру. Оқушылар үш топқа бөлініп, ӨҚН байланысты әңгіме жүргізілді. Күзгі демалысқа, және қыс айларына арналған қауіпсіздік ережелерімен танысты. Оқушылар оз ойын ашық ай...
21 қазан күні 4 –сыныптар арасында Алтын күз мерекесі өтті. Ертеңгілікті Гүлімжан Кенжетаевна ашып, екі оқушы жүргізді. 10 оқушы жеміс-жидектердің киімін киіп, тақпақтарын айтты. Қыздар жапырақтар биін билеп, “Күз жомарт” әні орындалды. Алтын күздің пайдасын, қызығы мен кереметін, молшылығын айта отырып оқушылар күзгі еңбек жайлы білімдерін кеңейтті, табиғатты аялауға тәрбиеленді. Сынып Алтын күз мерекесіне сай безендіріліп, мерекелік көңіл-күй болды.
9 қараша күні Шет ауданынан кәмелетке толмағандарға арналған инспекторлар келіп, 4-сынып оқушыларымен кездесті. Кездесу мақсаты: құқық бұзушылықтың алдын алу, әңгімелер жүргізу.
Испекторлар оқушының мектептегі міндеттері мен құқықтары туралы бас айтып өтті. Әлімжеттік көрсету, бір біріне ауыр сөздер айтып, ренжіту, кешке көшеге шықпау, бөтеннің көлігіне мінбеу сияқты әңгіме жүргізді. Оқушылар тыңдап, біраз ақпараттар алды.
Тема: «История развития вычислительной техники»
Цели:
обучающая: знакомство и история развития вычислительной техники по этапам, изучение основных характеристик ЭВМ разных поколений;
воспитательная: воспитание культуры речи, аккуратности при заполнении схем в тетради;
развивающая: развитие коммуникативных умений обучающихся, развитие умения находить конкретную информацию в выступлении, развитие умения выделять главное.
Задачи ...
В 2017 году финалистами 6-го республиканского конкурса «Лучший педагог» стали следующие учителя системы среднего образования Карагандинской области:
Жомартова Гулназ Жұмакелдіқызы - учитель географии Специализированной школы-интерната им. Н. Нурмакова Управления образования Карагандинской области
Ковалевская Ольга Николаевна - учитель математики средней общеобразовательной школы № 30 г. Караганда Карагандинской области
Ба...
Еліміздің президенті Н.Ә. Назарбаев өз жолдауында латын әліпбиіне көшу мәселесін айтып өтті. Шын мәнінде, бұл мәселе өз шарықтау шегіне жеткен болатын. Латын әліпбиіне көшу мәселесінің айтылып келе жатқанына біраз уақыт болғанын көпшілік жақсы біледі. Еліміз тәуелсіздік алғаннан кейін қазақ тілшілері осы мәселені қозғап, орыс жазуына негізделген қазақ жазуының әліпбиінен латын әліпбиіне көшу туралы жазған еді. Сол кезде кей ғалымдар көне түрік жазуын қолдаса, кейбіреулері Қытай, Монғолия, Ира...
У моего соседа Дэвида двое детей — пяти и семи лет. Как-то раз во дворе он учил своего семилетнего сына Келли обращаться с газонокосилкой. В тот момент, когда он показывал, как поворачивать косилку в конце лужайки, Джин, его жена, окликнула Дэвида с каким-то вопросом. Тот отвернулся, и Келли прошелся косилкой по краю цветочной клумбы, оставив за собой дорожку из скошенных цветов шириной в шестьдесят сантиметров! Когда Дэвид повернулся назад и увидел, что случилось, он вышел из себя. Д...
"Радикальный" и "кардинальный" очень похожи. Такое впечатление, что в одном из слов какой-то шутник попросту буквы переставил. Итак, "радикальный": решительный, коренной. Радикальными могут быть взгляды, меры, перемены (радикальные перемены), радикальные политические деятели - если они придерживаются крайних взглядов. Их называют радикалами, - сторонников крайних, решительных действий, а главное, коренных преобразований. Вот в слове "коренной" и есть корень всего радикального. Фран...
22 қыркүйекте Қазақстан Республикасы Халықтарының Тілдері күні 3 Г сынып оқушылар арасында Ертегілер әлемінде "Ұлтым басқа - тілім қазақ" атты мерекелік іс -шара өтті. Оқушылар сахналық қойылым, тақпақтар мен мақал -мәтелдер дайындап көрсетті. Ісшара соңында оқушылар жүлделі орынға ие болды
5-сынып оқушыларымен өткізілген
сыныптан тыс тәрбие сағатына
ақпарат.
11.09.2017 күні 5 «А», «Б» сынып оқушыларымен қала күніне орай «Сен Сәтбаев қаласының тарихын білесің бе?..» атты ашық тәрбие сағаты өткізілді. Тәрбие сағатының басты мақсаты оқушыларды Отансүйгіштікке тәрбиелеу, туған өлкесінің тарихын білу, көрікті жерлерімен танысу және Қаныш Сәтбаевтың өмір...
Тақырып: «Полиглот»
Сынып: 8 «А»
Сабақ түрі: ашық сабақ (сабақтан тыс іс-шара)
Сабақ әдістері: сұрақ-жауаптар, жұмбақтар шешу, сурет салу,
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі, өлкетану, қазақ әдебиет, орыс әдебиеті, бейнелеу өнері.
Мақсат: - Оқушылардың тілге деген Отанға деген сүйіспеншілігі мен қызығушылығын арттыру, үш тілді меңгеру саясатын іске асыру, мақсатында пәнаралық байланысты дамыта білу;...
Язык существует на планете столько, сколько живут люди. История не знает ни одного человеческого коллектива, который бы не пользовался языком. И это понятно, человек существует в обществе. Он постоянно связан с другими людьми. И общаются люди при помощи языка – передают свои мысли, желания, чувства.
Исторически так сложилось, что на территории Казахстана действует и развивается более 100 языков, но государственным языком является казахский язык.
В С...
18 қыркүйекте Қазақстан Республикасы Халықтарының Тілдері күні 4"Б" сынып оқушылар арасында "Хазақстан халқының тілдер күні" тәрбие сағаты өтті. Оқушылардың өз ана тіліне деген құрмет сезімін арттыру, тіл мәртебесін көтеру, таза сөйлеуге үйрету, өз ұлтына, еліне деген сүйіспеншілігін ояту. Ана тіліміздің тұғырының мықты болуына негіз қалаған бабаларымыздың өсиетін ұран ету, қазақ тілінің мәртебесін көтеру. Қазақстан мемлекетінде тұратын барлық халықтардың тілдерін құрметтеу. ...
Сегодня в СШИ имени Н.Нурмакова прошёл "День здоровья". С приветственным словом к участникам мероприятия выступил директор школы Султанов М.А.
Әшім Е.М., руководитель отдела образования г.Темиртау, и руководитель отдела общего образования областного управления образования Назир Азаматович поздравили учащихся, учеников и родителей с этим днем и пожелали спортивных успехов.
Родители и ученики 5-ых классов приняли участие в...
Снова лето, и вновь выпускные!
Яркий праздник, достойный итог.
И принцессы стали большие
А мальчишкам серьёзность идёт…
Время, к сожалению, быстротечно,
Год за годом пролетели 11 лет,
Детство отошло навечно,
В памяти оставив добрый свет!
Бүгін Н.Нұрмақов атындағы ММИ педкеңес өткізілді. Педкеңесте мектептің сапалы жұмысы және қандай жетістікке қол жеткізгені талданды. Алғашқы сөз кезегін алған мектеп директоры Е.М.Әшім жаңартылған білім мазмұны жайлы білім талабын айтты.
Сонымен қатар мектебіміздің менеджері Ж.Қ.Садуова, директордың орынбасарлары К.Х.Нұрдильдина, Н.Д. Жолмағанбетова, З.Ж. Ибраева, Е.Б.Қожақов өздерінің қорытынды есептерін берді.
<...Многие лингвисты замечают: главная беда сейчас — это не орфографические ошибки и не путаница в ударениях, это лишние запятые. В прошлом году это подтвердила и акция «Тотальный диктант», где самыми распространенными ошибками были именно запятые «сверх нормы» в самых неожиданных местах. Давайте разбираться, где нужно ставить запятые, а где все-таки не стоит. 1. «Дорогой(,) Иван Иванович!» Этот образец обращения к собеседнику есть в коллекции г...
— Вызывали? – мама садится напротив Марьиванны и внимательно смотрит. — Да, конечно! Вы мама Вани? У меня к Вам серьезный разговор! — Я Вас внимательно слушаю, — мама приветливо улыбается и смотрит на учительницу в сером вязаном свитере, явно не новом, но до скрипа аккуратном. — Вы понимаете, даже не знаю, как бы вам это сказать. Ваня в школе продавал другим детям прыгуны! Учителя видели и мне сказали! Я вызвала Машу – она говорит, что действите...