kz ru en

Авторизация


Участвует в обсуждении


Элементы 181—194 из 194.

Байзақова Інжутас,
Преподаватель

Факт 1. Под капотом самых критичных программ, которые вы используете на ежедневной основе (Mac OS X или Facebook) содержится ужасное количество хаков и костылей, которые с трудом уживаются друг с другом. Это как если бы вы разобрали Боинг 747 и увидели, что топливопровод держится вешалкой для одежды, а шасси смотаны изолентой. Код программ таков, что даже если сайт или программа прекрасно работают и отлично выглядят, то за кулисами всё, что заставляет его работать, состоит из ошибок, ляп...


13

Тасмурзаева Шынар,
Преподаватель

Тақырыбы: Сәттілік формуласы

Мақсаты: Өмірдегі стрестік ситуацияларды жеңуге байланысты жағымды реакцияларды әрекетке келтіруге үйрету.

Міндеттері:

Жағымды эмоцияларды өздігінен  іздеп пайдалануға үйрету;

Эмоционалдық күйді өздігінен реттеу тәсілдерге үйрету.

Материалдар: магнитофон, медиативті әуені бар үнтаспа, доп

Тренинг барысы:

1. Сәлемдесу.

Мақсаты: сенім атмосферасын құру, топты жұмылдыру.

Ба...


9

Тасмурзаева Шынар,
Преподаватель

Бала тәрбиесінің алғашқы алтын қазығы – туған ұясы, өз отбасындағы тәрбиесі, тілі. Қазақтың: «Баланың бас ұстазы – ата-ана», «Балапан ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі» – дегендей, есі кіріп, тілі шыға бастасымен-ақ баланы байсалды, ұғымпаз, тілалғыш етіп баулыған жөн. Қай халық болмасын үмітін ең алдымен ұрпағымен байланыстырады. Міне, сондықтан да:

«Ана – үйдің берекесі,

Бала үйдің – мерекесі.

Бұтағыме...


9

Тасмурзаева Шынар,
Преподаватель

Мақсаты: Жеткіншектердің  өзін-өзі тануын қалыптастыру.

Керекті заттар: түрлі-түсті қарындаш, гуаш, әр қатысушыға А 4 формат қағазы. Сабақ алдында қатысушыларға өз есімдерін жазуға бейдж таратылады.

Сыныптар: 9

Сабақтың барысы:

Жүргізуші: Бүгінгі біздің кездесуіміз әрбіреуіне қызықты әрі қажет болады деген сенімдемін. Бүгін біз бір-бірімізді тыңдауға, өз-өзімізге сенімді болуға, әрі өзімізді қорғай білуге үйренеміз.


10

Тасмурзаева Шынар,
Преподаватель

Мақсаты: Жас мамандарға көмек көрсету және ұжымда жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. Айналамыздағы адамдармен қарым – қатынасымыз қандай, олар кімдер, біз кімбіз, өзімізді өзіміз танимыз ба?, — деген сұрақтарға жауап іздеп, тұлғаның адами көзқарасын анықтау.

Көрнекілігі: суреттер, нақыл сөздер, бланк, слайд.

Нақыл сөздер: «Жас келсе іске», «Жас маман! Әрбір бала-бір жұлдыз. Жарқырауына көмектес!»


9

Тасмурзаева Шынар,
Преподаватель

Өзіңді танығың келсе,

Адамдарға, олардың ісіне қара.

Өзгені танығың келсе,

Өзіңнің жүрегіңе үңіл.

Фридрих Шиллер

А.Г. Маклаков бойынша,  жаңа туған нәресте адам деп аталғанымен жеке адам, тұлға деген атқа көпке дейін ие бола алмайды, өйткені тұлға болып ер жету үшін оң мен солын өзінің «менін» басқа мендерден ажырата білуі тиіс. Қандайда болмасын бір іспен айналысатын, өмір тәжірибесі, білімі мен дағдысы, икемі, дүниетанымы, с...


9

Тасмурзаева Шынар,
Преподаватель

Тренинг – тұлғаның өздігінен жетілуін арнайы ұйымдастыратын оқыту формасы. Ол мынадай  міндеттерді шешеді:

Әлеуметтік –психологиялық білімді меңгеру;

Дұрыс қарым-қатынас жасай алуды үйрету

Өз бетінше шешім қабылдай алатын,бәсекеге қабілетті толыққанды дамыған тұлға қалыптастыру.


9

Тасмурзаева Шынар,
Преподаватель

«Ол қандай» тренингі

Тренингтің мақсаты: Топ ішіндегі қарым-қатынас деңгейін анықтау.

Топтағы барлық адам ортаға орындыққа дөңгеленіп отырады. Бір адам өз тілегі бойынша бөлменің сыртына шығарылады. Іштегі дөңгеленіп отырған топтың  мүшелері топтағы бір адамды жасырады. Барлық адам сол жасырылған адамның оң және теріс қасиеттерін бір-бірлеп айтуға бөліп алады. Жасырылған адам сол ортада отыруы қажет және өзі де өзінің бір қасиетін айтады. Бірнеше минуттан ...


9

Тасмурзаева Шынар,
Преподаватель

Мақсаты: Айналадағы адамдардың көңіл-күйін сезінуді дамыту және өзінің эмоциясын дұрыс көрсетуді қадағалау.

Жүру барысы: Бұл тренинг топта өткізіледі.

Тапсырмалар: Көбелек құсап ұш, бүркіт сияқты ұш, кішкентай бала сияқты жүр, итті көрген мысыққа ұқсап үрейлен, шешім таба алмай жүрген адамның бейнесін сал, т.б.

сиетін айтады. Бірнеше минуттан кейін бөлменің сыртындағы адам шақырылады. Ол кіріп: «Ол қандай?» деп айтуы тиіс. Ал, топ мүшелері бір-бірлеп ...


8

Тасмурзаева Шынар,
Преподаватель

Мақсаты: Мұғалімнің кәсіби құлшынысын арттыру, жігерлендіріп көңіл – күйін көтеру.

Көрнекілігі: Музыка аппараты, жағымды, баяу әуенді диск. Табиғат бейнеленген суреттер.

Уақыты: 7-10 минут

Ұйымдастыру кезеңі:

а) Мұғалімді жайлы отырғызып, еркін ыңғайлы сезінуін қадағалау.

ә) Табиғат көріністерін мұқият қарауын өтіну.

б) Әуенді қосар алдында мұғалім көзін жұмуы тиіс.

Кіріспе:

- Көз алдыңызға жаңа кө...


8

Тасмурзаева Шынар,
Преподаватель

«Менің жанымның үйі»

Ыңғайланып отырып, көзіңізді жұмыңыз.

Өзіңізге өте ұнайтын қандай да орынды елестетіңіз. Бұл орын бір кездері болған, немесе қиялдағы орын болуы мүмкін. Бұл орында сіз өзіңізді сондай жайлы сезінесіз... Оны барлық детальдарымен елестетіңіз... Айналаға қараңыз. Сіз не көріп тұрсыз? Құлақ салыңыз. Мүмкін, сізге қандай да дыбыстар естілетін болар... Мүмкін сізге жел ысқырығы сезілетін шығар... Қазір сізде осы орында бола тұруға бірнеше уақытың...


9

Кулжабаева Сымбат,
Преподаватель

Топтық жұмыстарды ұйымдастыруда ұжымдық танымдық іс-әрекеттердің әртүрлі формаларын мен түрлері жүйесінде топтық жұмыс және оның әртүрлілігі маңызды орын алады. 

Мындағы ұсыныстар кейбір сұрақтар мен бастапқы нүктелерді қамтиды, топтарға осыларға қарап өзінің жеке ережелер жиынтығын келісу ұсынылған.


13
 ‹ Предыдущая 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следующая ›