kz ru en

Авторизация


Участвует в обсуждении


Элементы 41—47 из 47.

Букина Инна,
Пользователь

Глава нашего государства считает необходимым осуществить переход среднего образования на обновлённое содержание по опыту Назарбаев интеллектуальных школ. Как вы думаете, готовы ли наши школы к таким переменам? С какими трудностями мы столкнемся при переходе на новую модель обучения?


11

Сәуірбай Дінмұхаммед,
Преподаватель

Түрік еліндегі іс- тәжірибе

Ыстамбұлдың Сабиха Гогше әуежайына қондық. Жолсеріктерім өзіммен бірге оқитын Әл Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университетінің Философия және Саясаттану факультеті дінтану және мәдениеттану кафедрасының магистранттары. Жергілікті таксилердің біріне отырып атақты Таксим ауданына қарай шықтық. Жол бойы әсем табиғатты тамашалаумен келеміз. Қарағай, шыршалы қалың орман. Етектен басталып, төбелерге дейін жапсарласа салынған көп қабатты ғимараттар мен тұрғын үйл...


6

Жомартова Гулназ,
Преподаватель

Сегодня собираемся на каток с нашими учениками. Таким образом, учителя становятся ближе к ученикам. А им же интересно общаться со своими учителями вне стен школ. Как часто вы общаетесь со своими учениками вне уроков? Как проводите время досуга?


6

Aсанова Индира,
Преподаватель

Қай ұстаз болмасын өз шәкіртінің дұрыс сөйлеп, ойын шебер жеткізе білгенін қалайды. Бұл орайда қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдерінің рөлі ерекше деп ойлаймын.

Баланың сөз мағынасын, сөйлем мәнін ұғынуында мәнерлеп оқудың да маңызы зор.

Жалпы мәнерлеп оқу дегенде тек поэзияны ғана мәнерлеп оқи білу деп түсінбеуіміз керек. Мен өзімнің қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында әрбір қарапайым сөйлемді дұрыс нақышына келтіре оқи білу, әрбір кейіпкер сөзін сол кейіпкер бейнесі...


9

Жомартова Гулназ,
Преподаватель

Google-да біздің еліміздің тәуелсіздік күні туралы Doodle бары қуантады. Мәртебем бір көтеріліп қалды. Оқушылар өте жақсы концерт ұйымдастырды бүгін. Желтоқсан желі өлеңін біздің музыка пәні орындағанда көзімізге жас алдық.


6
 ‹ Предыдущая 1 2 3 Следующая ›