kz ru en

Авторизация


Участвует в обсуждении


Элементы 1—5 из 5.

Авдрасол Бахытжан,
Преподаватель

 Инклюзивті оқыту-балалардың түрлі

қажеттіліктеріне бейімдеу тұрғысынан барлығы үшін қолжетімді болуды

көздейтін жалпы білімді дамыту үдерісі, бұл ерекше қажеттіліктері бар

балалардың да білімге қол жеткізуін қамтамасыз етеді.Инклюзивті білімнің 8 қағидатын әрқашан да есте ұстаған дұрыс. Әріптестер, мүмкіндігі шектеулі балаларды жалпы білім беретін мектептерде қалай оқыту туралы ойларыңызбен бөлісуге шақырамын!

 


16

Ревякин Анатолий,
Преподаватель

При проведении занятий с применением подхода Lesson stady, пришел к выводу, что схему ведения наблюдения за учащимися 3-х уровней, для  первого урока, можно составить из 3-х столбцов:

 ---Этапы серии уроков----
----Какими  Вы ожидаете навыки и действия ученика (ов)
---- Как он (она, они) выполняют в результате наблюдений-----
На последующих уроках добавить еще один ст...


30

Бұқар Амангелді,
Преподаватель

Тәлімгерлік циклі: бастапқы бақылау. сабақ үстінде, бақылаудан кейін. Аталған қадамдар бойынша тәлім алушыммен жұмыс жүргіздім. Көш жүре түзеледі ғой. Менің ақыл-кеңесім тамшыдай болса да, тәлім алушымның тәжірибесін толықтыруына көмегі тиіп жатса, нұр үстіне нұр емес пе!?


16

Аменова Айнагуль,
Преподаватель

Лессон стади зерттеін жүргізіп жатырмын. Екі циклі өтті, бірак әлі де зерттеу қажет болып тұр, сондықтан үшінші сабақ өткізуді жоспарлап отырмын.


15