Бүгінгі қоғамның өзекті мәселелері шаш етектен болмаса да, жетіп артылады. Бірін айтсақ, біріне көз жұма қарап келеміз. Соның бірі – қоғамдағы ұстаз беделі. «Айтпаса сөздің атасы өледі» демекші, бүгінгі қоғамда ұстаз беделі аласарып бара жатқандай. «Таяқты әліп деп үйреткен» ұстазды құрметтеу қазақтың қанына сіңген қасиет еді. Өкінішке орай, соңғы уақытта шәкіртіне сөзі өтпейтін оқытушыны, мұғалімін тыңдамайтын оқушыны көріп жүрміз. Көпке топырақ шашпасақ та, көңілде жүрген түйткілді нег...
Әлім өзгереді мен өзгеремін
Ақпараттандыру саласындағы жаңалықтар, іс-тәжірибемен бөлісу, деңгейлік курстан кейінгі жұмыстарға рефлексия. Информатика пәніне қажетті бейнересурстар. Ақпараттандыру саласы бойынша мектепте болып жатқан жаңалықтармен бөлісу.
Адамдарды ақпаратты қалай қабылдайтынына байланысты 4 топқа жіктеуге болады. Олар - аудиал, визуал, кинестетик, дискрет. Өзіміз туралы жақсы білу үшін олардың әрқайсысын жеке талдайық.
Аудиалдар
Аудиалдар ақпаратты есту мүшесі арқылы қабылдайды. Бұл - өте сирек кездесетін жандар. Олардың есте сақтау қабілеті мен есту мүмкіндігі өте жақсы дамыған. Және әңгімелесушісімен міндетті түрде бетпе-бет жүздесуді қажетсінбейді. Сөйлеген сайын жадырай түседі. Сіздің айтып берге...
04.02.2016 күні Қарағанды қаласының №41 жалпы білім беретін орта мектебінде "Тұмауды алдын -алу" тақырыбында 5-7, 8-10 сыныптар арасында презентация жасау сайысы өтті. Әртүрлі презентациялар ұсынылды, орта буында 6 Ә сыныбы, жоғарғы буында 9ә мен 10 б сыныбы жеңіске жетті. Буклеттер таратылды. Менің білген ақпараттарыммен бөліскім келіп отыр.
Тұмау белгілері:
- қалты...
Келісемін, жаңа технологиялар өмірімізді жеңілдетеді. Бірақ, жаңа техникалар пайда болған сайын біз өмір сүруді ұмытып бара жатқан жоқпыз ба? Күніміздің көп бөлігін компьютердің алдында немесе смартфонымызға үңіліп өткіземіз. Тіпті, жақындарымызбен, достарымызбен тек интернет арқылы сөйлесуді әдетке айналдырып жатырмыз. Үйге келсем балалар соткада, сөйлесіп, соткаға тиым салсаң, ол күні ешкімнің көңіл күйі болмайды? Осы &n...
Мақала қызықтырса, ойларыңызды жазыңыздар! Кез - келген пікірге қуаныштымын.
Алаштың ардақты ұлы туралы бейнересурстар оқу үрдісінде
Қазіргі кезеңдерде негізгі мәселелердің бірі – оқыту процесінде білім, тәрбие берудің пәрменділігін, білімнің тәрбиелік, тәрбиенің білімдік мәнін жоғары дәрежеге жеткізу болып табылады. Оқушы өзін қоршаған ортаны барлық сезім мүшелері арқылы танып, біледі, алайда олардың қабылдауы әртүрлі. Ақпатт...
15/12/2016 күні №41 мектепте өткен қалалық семинар материалдарын ұсынамын. Қызықты болса қолданыңыз, пікір жазуға ұмытпаңыз.
https://drive.google.com/folderview?id=0B3rrOb2pN5nuZ0NjQ1cxc1NnOVE&usp=sharing
В 2016 году исполняется 150 лет со дня рождения выдающегося государственного и общественного деятеля, ученого Алихана Букейхана.
«Бақытты болғың келсе өзің бақыт бол»
Козъма Прутков.
Құрметті әріптестер!
Жылыстаған жылдармен жылжып есен-сау жүре берейік! Көңілге қуаныш, жүрекке шаттық сыйлаған Жаңа Жыл құтты болсын. Бауырымыз бүтін болсын, жақындарымыз аман жүрсін! 2016 жыл ырыс пен ынтымақтың, береке мен байлықтың, бейбітшілік пен бақыттың жылы болғай! Аялы арманымыз орындалып, жүректер жылудан айрылмасын!
Коллеги!
Учителя хочу скорей поздравить: Чудесный праздник к нам идет. Пусть вас удача ...
youtube бірнеше сабақтарымның сілтемесін ұсынамын, көріңіздер, пікірлеріңізді жазыңыздар. Сабақты жазу жолдары қызықтырса кеңес бере аламын.
Білім– адамдардың белгілі бір жүйедегі ұғымдарының, деректері мен пайымдауларының т.б. жиынтығы. Білім адамзат мәдениетінің ең ауқымды ұғымдарының бірі болып табылады. Олсана,таным, объективтіәлем,субъект,ойлау,логика,ақиқат,парасат, ғылыми және т.б. күрделі де терең ұғымдармен тығыз байланыста әрі солар арқылы анықталады.(https://kk.wikipedia.org/wiki/Білім).
Қазіргі білім беру саласында болып жатқан реформалар, мұғалімге білім берудің жолдарын іздеп, зерттеу жұмыстарын жүргі...
Құрметті, оқырмандар! "Google-Сізге көмекке келеді!" тақырыбында курс аштым. Осы тақырып бойынша қызығушылық танытып, үйренгім келеді деушілер болса, курсқа жазылыңыздар.Мынау ссылка: http://bilimal.kz/me/courses/view?id=686