kz ru en

Авторизация


Участвует в обсуждении


Элементы 21—40 из 88.

Ташетова Гулбаршын,
Преподаватель

ХХI ғасырдың табалдырығын аттағанда, білім мен ғылымның дамуында дүние жүзілік өркениетке байланысты, алдыңғы қатарлы озық ойлардың дамып, көптеген өзгерістердің болатыны өзекті деп табылды. Дүние жүзілік білім стандарттарына сай Қазақстанның да жас жеткіншектерді оқу мен тәрбиелеуде өзіндік моделін құру ілгерілей бастайды. Осы мақсатқа байланысты еліміздің ұстаздары жыл өткен сайын өз білімдерін мақсатқа орай жетілдіруде. Сонда мен ұстаз мамандығының заман талабына сай жаңарып, күрделіленіп ...


12

Зиновьева Людмила,
Пользователь

Главное визуальное отличие теста iq от обычного прикольного теста состоит в том, что результатом теста iq должно стать числовое значение, которое как-то будет отражать ваш уровень интеллекта, второй же прикольный тест тоже будет проверять ваши знания (с неменьшими услиями), но без оценки ваших знаний, а просто прошел - не прошел.

И тест iq и прикольный тест будет пройден или не пройден, т.е. вы либо справитесь, либо нет. Вторым визуальным отличием теста iq от прикольного т...


12

,
Пользователь

ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА МАҚАЛ-МӘТЕЛ АРҚЫЛЫ ТІЛ ДАМЫТУ

            

           Тіл дамыту- қазақ тілін оқытудың, білім мен тәрбие берудің ең маңызды да салмақты мәселесі. Ол арқылы жасөскінді тіл өнеріне баулу, қазақ тілінің қыры мен сырын терең меңгеру, ойын жатық та көркем етіп жеткізе білу, мәдениетті де сауатты жаза білу іс-әрекеттері жүзеге аса...


11

Ташетова Гулбаршын,
Преподаватель

Сабақты бақылаудың жадынамасы

(үлгіні өзіндік талдау үшін де қолдануғы болады)

- Мұғалім мен оқушылардың сабаққа дайындығы (сырт қарағанда);

- Оқушылардың сабаққа ішкі, психологиялық дайындығы;

- Мұғалімнің ұйымдастырушылық әрекеті (қажет болған жағдайда);

- Мұғалімнің сабақ мақсатын айқындай алуы;

- Блум токсономиясының деңгейлерін қолдана алуы;

- Оқушыларға білім беруде проблемалық әдістерді қолдану;

- Сабақтағы...


10

Серикбаева Шолпан,
Преподаватель

«Қазақстан-2050» стратегиясы – қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты атты халқына арнаған Жолдауында «Біз техникалық және кәсіптік білім берудің рөлін жаңаша ұғынуымыз керек, болашақтың жоғары технологиялық және ғылыми сипаты мол өндірісіне кадрлар ресурсын даярлау үшін алдағы 2-3 жылда ұлттық жүйеге дуальды кәсіптік және техникалық білім берудің ядросын қалыптастыру қажет » - деген болатын. Осыған орай, Білім және ғылым министрлігі шет елдердің тәжірибелерін...


3

Ташетова Гулбаршын,
Преподаватель

Сабақтың тақырыбы: «Тұлпарым» өлеңі

Сабақтың мақсаты:   

     Ақынның өмірі , шығармашылығына шолу жасай отырып, өлеңнің тақырыбының         идеясын ашуға жағдай жасау.

Сабақтың тақырыбына байланысты міндет:

«Тұлпарым» өлеңін мәнерлеп оқи алады.

Өлеңнің идеялық мазмұнын аша біледі.

Өлеңнің құрлысына талдау жасай алады.

Сын тұрғысына байланысты мі...


9

Серикбаева Шолпан,
Преподаватель

Бұл практикумда осында ғылыми қоғам жұмыстарын ұйымдастыру жұмыстары мен қатар түрлі іс-шаралар қарастырылған.


6

Абдыкова Самал,
Преподаватель

Оценки не готовят ко взрослой жизни. Они заставляют стремиться к чужим усреднённым идеалам, запирая творческое начало в детях. Старший вице-президент управляющей компании «ПроОбраз» Дмитрий Волошин уверен: чтобы соответствовать современному миру, систему оценивания в школе необходимо пересмотреть.

Я выступаю противником школьных оценок. Эту позицию сейчас разделяют многие, и даже школьные учителя задают вопрос, как вредна сист...


11

Әлменова Гүлназ,
Преподаватель

«Жалпы ұлттық Мәңгілік ел идеясын таратудағы сынып жетекшісінің алатын орны»

                                                                                    

       «Мәңгілік Қазақстан» жобасы, ел тар...


14

Әлменова Гүлназ,
Преподаватель

Жезқазған қаласының №10 жалпы орта білім беретін мектебінің химия пәнінің І санатты мұғалімі Құлжабаева Сымбат Кусаиновнамен бірігіп құрастырған химия және физика пәндерін кіріктіріп өткізілген сайыстың жоспары.


18