kz ru en

Авторизация


Участвует в обсуждении


Элементы 41—60 из 88.

Әлменова Гүлназ,
Преподаватель

Сын тұрғысынан ойлау технологиясының стратегияларын пайдаланудың маңызы зор. Жас маман сәтімде бұл технология мәнің пәніме келмейді, қалай пайдаланам деген қате пікірде болдым. Сабағымда қолдану кедергілер мен қиындықтарға толы болды. Уақыт өте өз қатемді түзету жолдарын таптым, тәжірибе жинақтадым. СТО -ның кейбір стратегияларын пайдалу жолы мен мысалы келтірілген слайдтарымды  кезіндегі мен секілді жас мамандарға көмек ретінде ұсынамын


16

Тасмурзаева Шынар,
Преподаватель

Мақсаты: Оқушыларға эмоция мен сезім –адамның айналадағы өміршындығына тигізер әсері туралы түсінік беру және эмоцямен сезімдерді қалай басқаруға болатындығын үйрету.

  І.  Қызығушылықты ояту.

 Сәлемдесу

Оқушылар ортаға шақырылады. Көшеде жүрген адамдардың қарбалас жүрісін саламыз. Сіз көптен кездеспеген ескі досыңызды немесе  сыныптасыңды көрдіңіз, сіз ол кісімен қалай амандасар едіңіз?

Суретте – гномдар бейнеленген. Сур...


11

Дуйсебаева Данагуль,
Преподаватель

Сегодняшнее время, ритм жизни создают перегрузки не только нам, взрослым, но нши дети испытывают каждодневный стресс.  Наблюдая за своими детьми, стараясь их воспитать и стремясь создать условия для их развития, часто ловила себя на мысли: а вообще ЭТО (кружки, секции, соревнования, конкурсы, языки)  ему пригодится в будущей жизни? Не перегружаю ли я своих детей чересчур? 

Толчком для создания данной темы блога послужил опросник, который заполнял ...


14

Кулжабаева Сымбат,
Преподаватель

Задачи по химии

1. Скажи, какая из кислот, в лесу под деревом живет?

2. По прозванью инвалид, но крепок в деле и на вид.

3. Кислота тепла боится, быстро в воду превратится.

4. Молоко не скисло, на стене повисло.

5. Удивить готов он нас — Он и уголь, и алмаз, Он в карандашах сидит, Потому что он — графит. Грамотный народ поймет То, что это …  

6.В чем горят дрова и газ, Фосфор, водород, алмаз? Д...


15

Кулжабаева Сымбат,
Преподаватель

Великие и удивительные свойства мёда по достоинству оценил уже древний человек. Как продукт питания эта сладость занимала видное место у всех народов. Но не только пищевые свойства обусловили славу мёда. Она связана больше с его целебными качествами. Мёд уникален как медикамент, успешно выдерживавший тысячелетние испытания на безвредность. С лечебной целью он использовался во все времена и всеми народами. Египетские папирусы, написанные более 3 тысяч лет назад, свидетельствуют, что уже тогда ...


12

Кулжабаева Сымбат,
Преподаватель

Тақырыбы:  Көміртек оксидтері және олардың қасиеттері

Сыныбы: 9

Мақсаты:

Оқушыларға  көміртек оксидтерінің физикалық және химиялық қасиеттерінің ұқсастығы мен айырмашылықтарын ажырата отырып, теория мен  практиканы ұштастыруға,  өз ойларын ортаға салып жеткізе алуға жағдай жасау.

Міндеттері:

- Оқушылардың бойына заңдылықтар мен ережелерді пайдалана отырып, химиялық теңдеулер мен есептер шығаруды меңгерту;

-Оқушыла...


16

,
Пользователь

Бала -  басты байлығымыз, Ал ең асылымыз – оның тәрбиесі

   Әрбір мемлекеттің болашағы мектебінде шыңдалады. Болашақта ел тізгінін ұстар азаматтар – бүгінгі мектеп оқушылары. Елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың    «Ұлт болашағы білімді ұрпақ қолында» деп айтқан сөзі бізге  жарқын болашаққа апарар жолды меңзеп тұрғандай.  Шын мәнінде бүгінгі жас  - ертеңгі елдің мызғымас тірегі, келешек келбеті. Сол себепті олардың білі...


11

,
Пользователь

6-БӨЛІМ: САЛТ-ДӘСТҮР ЖӘНЕ АУЫЗ ӘДЕБИЕТІ             3-САБАҚ

Тақырыбы:

 Домбыра

Мектеп: «Жезқазған қаласының білім бөлімінің №10 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ

Күні, айы:21.02.2017

Мұғалімнің аты-жөні: Досмаганбетова Ж.А

1-сынып

Сабаққа қатысқан оқушылар:

Сабаққа қатыспаған оқушылар:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттар...


8

,
Пользователь

Қазақ тілі

Жезқазған қаласы  №10 ЖОББМ

Сабақтың тақырыбы:

Жемістер мен көкөністер

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Досмаганбетова  Жумакул  Абсаматовна

СЫНЫП:1

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Оқу мақсаттары:

О1.3.2.1 Мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну

О1.3.4.1 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация бойынша қарапайым (кім? не? қандай? қанша?) сұ...


6

,
Пользователь

«Менің  елім – менің  болашағым»

 

  Жүргізуші:  Армысыздар, жиналған  көпшілік қауым, ата-аналар, оқушылар

                  «Менің елім – менің болашағым»  тақырыбындағы ашық есік күнімізді ашық деп жариялаймыз.


9

,
Пользователь

Инновациялық мәдениет – қазіргі мұғалімнің  кәсіби компоненттілігінің  құрамдас бөлігі

      Жылдан-жылға қарыштап алға дамыған қоғамымызда мұғалімнің рөлі өсіп келе жатқаны даусыз. Мемлекетіміздегі білім саясатын жүзеге асыратын мектеп десек, ал мұғалім – мектептегі ең басты тұлға екендігі айдан анық. Қазіргі мұғалімнің кәсіби біліктілігін көрсететін бір өлшемі – инновациялық мәдениеті.  Ал инновациялық мәде...


7

Мауленина Жаннур,
Преподаватель

Ағылшын тілінен сыныптан тыс іс-шара «Полиглот»

Мақсаты:

Оқушылардың қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі және дүниежүзі тарихы пәндерінен алған білімдеріне сүйене отырып дүниетанымдық көзқарастарын және тіл үйренуге қызығушылықтарын дамыту.

Міндеттері:

Білімділік:

Өткен тақырыптарды сайыс барысында қайталау, үш тілде (қазақ, орыс, ...


5

Әбдікәрім Ардақ,
Пользователь

Қашықтықтан оқыту – білім берудегі жаңа технологиялардың бірі

Қазіргі заман талабына сай болашақ ұрпақтың оқып-білім алуын еліміз бірінші орынға қойып отыр. Елбасы Нұрсұлтан Назарбаев «Болашақта еңбек етіп, өмір сүретіндер - бүгінгі мектеп оқушылары, мұғалім оларды қалай тәрбиелесе Қазақстан сол деңгейде болады. Сондықтан ұстазға жүктелетін міндеттер ауыр» деген болатын.

Қазіргі уақытта ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың зама...


8

Абельдинова Ардак,
Преподаватель

Мұғалімдерге арналған тәжірибелік кеңестер. Олар үшін жаңартылған білім беру бағдарламасын жүзеге асырудың маңызы қандай?

Төменде мұғалімдерге оқытуды жетілдіруге, оқушылардың ойдағыдай дамып келе жатқандығына және олар әлеуеттерін толық іске асырып жатқандығына көз жеткізуге көмектесетін пайдалы ақпарат пен ұсыныстар, кеңес пен ұсынымдар көрсетілген.

Мамандардың бөлімде қарастырылатын тәжірибелерді түсінуі және мұғалімдерді оларды модельдеуге ынталандырып отыруы өте маңыз...


8

Мауленина Жаннур,
Преподаватель

Сыныбы:  7

Сабақтың тақырыбы:     Going to Britain

Білімділігі:  Оқушыларға жаңа сабақты түсіндіру. Ұлыбритания туралы мағлұмат беру, әр елдің тарихынан хабардар ету.

Дамытушылығы: Ойлау қабілеттерін жетілдіру, тілдік мәдениетін қалыптастыру, пәнге деген қызығушылыұтакрын арттыру.

Тәрбиелілігі: Әрбір оқушыны ұлтжандылыққа, ұлтаралық қатынаста болуға  тәрбиелеу.

Түрі:  Саяхат сабақ .

...


2

Мауленина Жаннур,
Преподаватель

Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту - басты міндет 2012 жылғы 27 қаңтардағы Елбасы Н. Назарбаевтың «Әлеуметтік – экономикалық жаңғырту - Қазақстан дамуының басты бағыты» атты Қазақстан халқына Жолдауында мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту мақсатында 5 жылдық ұлттық жоспарды қабылдау міндеті қойылған. Ұлттық жоспардың мақсаты - Қазақстан Республикасындағы мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту үшін жағдай жасау. Қазіргі уақыт...


4

Мауленина Жаннур,
Преподаватель

Бүгінгідей ғаламдық жаһандану кезеңінде, ғылым мен техниканың қарыштап дамыған ХХІ ғасырда әлемнің көшбасшы елдері мен алпауыт мемлекеттерінің жетегінде кетпес үшін,  жас тәуелсіз еліміздің қауіпсіздігін қамтамасыз етуде еліміздің экономикасын көтеріп, өндірістерін жандандыру маңызды болмақ. Ол үшін ең алдымен отандық білім және ғылымды дамыту қажет. Әрбір қазақстандық қызметкер, болашақ білікті кадрлар- бүгінгі студенттер, оқушылар мен жастар білімді болуы тиіс.

  &n...


3

Раимбекова Ольга,
Преподаватель

Дети святы и чисты. Даже у разбойников и крокодилов они состоят в ангельском чине. Сами мы можем лезть в какую угодно яму, но их должны окутывать в атмосферу, приличную их чину.

Антон Павлович Чехов

Дети святы и чисты. Нельзя делать их игрушкою своего настроения.

Антон Павлович Чехов

Воспитывая детей, нынешние родители воспитывают будущую историю нашей страны, а значит и историю мира.

Антон Семенович Макаренко

Дети ...


8

Т Арай,
Пользователь

Мы спросили его: Можно запрещать детям?  Сказал нам мудрец: Тогда они не научатся летать.  Мы спросили: А если они вредят?  Сказал мудрец: Даже вредное не запрещать.  Мы удивились: Как же тогда быть?  Сказал он нам: Отведите глаз ребёнка от вредного или предупредите о нём.  Мы спросили: А если он над пропастью и не хочет принять совет? Ответил мудрец: Строго берите его за руку и уведите от пропасти. Это будет исполнение долга.  Сказали мы: Он з...


4