kz ru en

Авторизация


    Авторизация


  • Топ блогов
  • Кем стать
  • Проф. сообщества
  • База педагогических знаний
  • Учебные заведения
  • Анкетирование
  • Сообщества

Қазақ әдебиеті :озық тәжірибе, ортақ әдіс

Қазақ тілі және қазақ әдебиеті пәндері бойынша озық тәжірибелер мен әдістерді таныстыру, талқыға салу.



Элементы 1—17 из 17.

Aсанова Индира,
Преподаватель

Білім берудегі инновация - өзекті мәселе

                         

  Қарқаралы қаласындағы академик О.А.Жаутыков атындағы жбб №1 қазақ орта мектебінде «Білім берудегі инновация, инновациялық ұғымдар: заманауи талаптар, жаңаша көзқарас» тақырыбында Назарбаев Зияткерлік мектебінің іс-тәжірибесін тарату бойынша аудандық семинар өткізілд...


6

Aсанова Индира,
Преподаватель

7 ошибок воспитания, которые мешают детям добиваться успеха

http://www.adme.ru/svoboda-psihologiya/7-oshibok-vospitaniya-kotorye-meshayut-detyam-dobitsya-uspeha-673155/

Эксперт по лидерству, автор психологических бестселлеров Тим Элмор за время своих исследований выявил типичные ошибки родителей, которые заранее программируют в детях неуверенность и ограничивают их шансы стать успешными в карьере и л...


14

Aсанова Индира,
Преподаватель

Потрясающий рассказ Григория Горина. Стоит прочитать каждому:

Папе было сорок лет, Славику — десять, ёжику — и того меньше. Славик притащил ёжика в шапке, побежал к дивану, на котором лежал папа с раскрытой газетой, и, задыхаясь от счастья, закричал: — Пап, смотри!

Папа отложил газету и осмотрел ёжика. Ежик был курносый и симпатичный. Кроме того, папа поощрял любовь сына к животным. Кроме того, папа сам любил животных. — Хороший ёж! — ск...


13

Aсанова Индира,
Преподаватель

"Біреуді біреу аяп,  қайғысына ортасқандай, қуанышына ортақтаспайды. Біреудің қуанышына ортақтасу күншілдік пайда болады. Бұл - жалпы адамзаттың бір төмен . өнімсіз мінезі. Бір ғалым айтыпты: "Қайғыға ортақтасу үшін адам болу жетеді.      Қуанышқа ортақтасу үшін періште болу керек"- деп.

    Кейбір адамдардың жаны өмір бойы бір күйде болады. Мысалы, туғаннан бері тарлық, кемдік, жоқтық, науқас көрмеген адам ылғи қуанышты, шат болады. Өмір бойы...


11

Aсанова Индира,
Преподаватель

Когда-то, рассказывая мне сказки, бабушка спросила, знаю ли я, какое слово самое страшное в мире ...... я назвал много слов и ...........не угадал. «Поздно» — сказала бабушка, — это слово «поздно», потому что в каком бы контексте оно ни звучало, всегда говорит о чем-то неприятном, обидном, а порой — горьком до слез. И - возможно — безвозвратном...                             &...


13

Aсанова Индира,
Преподаватель

Сабақтың тақырыбы:    М.Әуезов  “Көксерек-түз тағысы”

Сабақтың мақсаты:   1. Табиғат тақырыбы мен адамдар тағдырын қатар суреттеген  “Көксерек” әңгімесінен алған білімдерін жүйелеу, әңгіме    мазмұны арқылы басты кейіпкерлердің іс-әрекеттеріне, автордың көзқарасына бойлау;

2.Оқушылардың пәнге қызығушылығын ояту, мағынаны тануға,түсініп  оқуға дағдылан...


9

Aсанова Индира,
Преподаватель

Оқушының көркем әдебиетті оқуға деген қызығушылығы мен ынтасының төмендеуі  менің алдымда мынадай сұрақтарды қоюға мәжбүр етті: "Балалардың көркем әдебиет оқуға не үшін ынтасы жоқ? Болашақта біз алдындағы қатарлы елдермен тереземіз теңесу үшін баланың кітап оқуы қажет пе? Кітап оқымай-ақ  компьютерді білумен де биіктерге жетеміз дегендердің әрекеті дұрыс па? Көркем әдебиетті көп оқығаннан біз нені ұтамыз?  Ұлтымыздың өткен өміріндегі жетістіктерді сол ғылыммен бірге көркем әдеб...


4

Aсанова Индира,
Преподаватель

Сабақтың тақырыбы: М.Әуезов “Көксерек-түз тағысы”

Сабақтың мақсаты: 1. Табиғат тақырыбы мен адамдар тағдырын қатар суреттеген

“Көксерек” әңгімесінен алған білімдерін жүйелеу, әңгіме мазмұны арқылы басты

кейіпкерлердің іс-әрекеттеріне, автордың көзқарасына бойлау;

2.Оқушылардың пәнге қызығушылығын ояту, мағынаны тануға,түсініп оқуға дағдыландыру, шығармашылыққа баулу;

3. Табиғатты қорғауға, табиғаттың ...


6

Aсанова Индира,
Преподаватель

http://www.mann-ivanov-ferber.ru/assets/files/bookparts/masterstvo_uchitelya/masterstvo_uchitelya_mail.pdf

глава из книги  издательства Манна, Иванова  и Фервера


5

Aсанова Индира,
Преподаватель

Әдебиетші әріптестер!

Теледидардан қазақтың ардақты тұлғалары жайындағы бір бағдарламада  батыр атамыз Бауыржан Момышұлы " 1948 жылы  Мағжанды көрдім. Өлеңдерін жатқа оқып бердім,"Мені ұмытпаған екенсіңдер ғой" деп айтты" деп жазғаны бар екенін естідім. Одан соң жақында облыстық газетте де  батырдың естелігінен сол мәліметтерді келтіріпті.  Бұл мәлімет туралы сіздер қандай ой айтасыздар?


9

Aсанова Индира,
Преподаватель

Мәнерлеп оқуды әр сабақта қолданып,талап етуге болады.

    Мысал келтірсек: Қазақ тілі  

    - Отан, ата-мекен, ата-баба, ұрпақ, қазан-ошақ, ағайын-туыс деген қасиетті сөздер. Осы сөйлемді тыныс белгілерін алып тастап оқысақ, сөйлем өзінің жеткізейін деп тұрған қасиетті ұғымынан мүлде алыстап, түсініксіз былдыр болып шығар еді. Немесе, «Бидайдың кеудесін көтергені – дақылының жоқтығы, жігіттің кеудесін көтергені – ақылын...


5

Aсанова Индира,
Преподаватель

Қай ұстаз болмасын өз шәкіртінің дұрыс сөйлеп, ойын шебер жеткізе білгенін қалайды. Бұл орайда қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдерінің рөлі ерекше деп ойлаймын.

Баланың сөз мағынасын, сөйлем мәнін ұғынуында мәнерлеп оқудың да маңызы зор.

Жалпы мәнерлеп оқу дегенде тек поэзияны ғана мәнерлеп оқи білу деп түсінбеуіміз керек. Мен өзімнің қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында әрбір қарапайым сөйлемді дұрыс нақышына келтіре оқи білу, әрбір кейіпкер сөзін сол кейіпкер бейнесі...


9