интересная информация
https://news.mail.ru/society/24331556/?frommail=1
интересная информация
https://news.mail.ru/society/24331556/?frommail=1
биылғы оқу жылындағы аудандық олимпиадада біздің мектептің оқушылары Ширинов Эльшан мен Плешакова Наталья жеңіске жетті.
Ширинов Эльшан 11 сынып оқушылары арасында 1 орынға ие болды.
Плешакова Наталья 10 сынып оқушылары арасында 2 орынға ие болды
Құттықтаймыз!!!
1. Оқушылармен сабақта жеке жұмыс атқару
Тәсілдің жақсы жақтары:
Оқушының жеке қабілеттерін анықтауға мүмкіндік береді.
Тәсіл кемшіліктері:
Ұйымдастырушылық: жеке жұмыс кезінде кіші балалармен қиыншылық тууы.
Психологиялық: өзінің кемшілігі бар екенін және оларды қалыптастыруға жағдай туғызу мүмкін.
2. Жеке тапсырмалар(кеспе қағаздар)
жақсы жағы:
Өз күшіне сенім туғызады.
кемшілігі: Мұғалімні...
1. Үлгермейтінге бірден жағдаятты сұрақ қойып, тез жауабын талап етуге болмайды.
2. Оқушының ойлану мен дайындалуына жеткілікті уақыт беру.
3. Міндетті түрде жауап жазбаша болғаны жақсы
4. Аз уақыт ішінде үлкен метериалды меңгеріп алулары мүмкін емес, сондықтан қиын материалды шама шарқынша бөлімдерге бөліп беру керек.
5. &n...
Әр сыныпта қосымша сабақ талап ететін оқушылар бар екені бәрімізге мәлім. Топтық жұмыс болсын, жеке жұмыс болсын осындай оқушыларға берілген тапсырма қиындық туғызатынын бәріміз білеміз. Білім берудің сапасын жоғарлату үшін өз сыныптарымда осы жағдайлардың бәрін ескере отырып қосымша сабақ талап ететін оқушылармен жеке-бағыттық жұмыс жасау үшін оларды анықтап алдым.
Ең алдымен оқушылар білімі тексерілді:
- оқуда қажетті білімдерінің жоқтығы;
Оқушылардың тілге қызығушылығын ояту үшін қазақ тілін оқытатын мамандарға жаңа технологиялық әдістерді қолдана отырып, сапалы және терең білім беру, олардың ойлау, көру қабілеттерін жетілдіру, уақытты дұрыс пайдалану, әртүрлі әдістерді қолдану, сабақты мазмұнды да қызықты өткізу, мұғалімнің жеке басының интеллектісін дамыту – басты талаптардың бірі болып саналады. Сонымен жеке тұлғаны дарынды, білімді де білікті етіп шығару мұғалімнің педагогикалық шеберлігі. Атақты ғалым В.М.Шепе...
Диалог:
оқушылардың тақырып бойынша өз ойларын білдіруіне мүмкіндік береді;
басқа адамдарда түрлі идеялардың болатындығын оқушылардың түсінулеріне көмектеседі;
оқушылардың өз идеяларын дәлелдеуіне көмектеседі;
мұғалімдерге оқушыларды оқыту барысында олардың оқушылары қандай деңгейде екендігін түсінуге көмектеседі.
Егер білім игеруде мұғалім дайын білім берсе, онда тіпті ең жақсы оқушылардың өздеріне де алған білімдерін есте са...
Топтық жұмысты мұғалімдер ұйымдастырады, әрі олар қолдау көрсетіп отыруға тиіс, сондай-ақ тапсырманы орындағаннан кейін оны талқылауға уақыт беру қажет. Мұғалімдер топтың тиімді жұмысына қолдау көрсетіп, оңтайлы нәтижелерге қол жеткізуге ықпал етулері керек.
Сонымен қатар, сыныппен жүргізілетін жұмыс неге қол жеткізілетіндігін, нені білу жоспарланғандығын және топтық жұмысқа арналған тапсырмалар барлық сыныпты оқытумен қалай байланысты екендігін талқылауды қамтуы тиіс. Талқылау бары...
Топтар түрлі тәсілдермен құрылуы мүмкін. Кей кездері оқушылар достарынан бірге жұмыс істеуін өтінеді, басқа жағдайларда кездейсоқ іріктеп алынған топтар құрастырылады. Ал кейде топтар жекелеген мүшелердің нақты бір мықты қасиеттеріне қарай құрылады.
Топтың қандай тәсілмен құрылғанына қарамастан, жаңадан құрылған кез келген топқа бір-бірімен жұмыс істеу сипатына, дағдылары мен стиліне икемделіп, бейімделуге уақыт талап етіледі. Табысты топтар осы айырмашылықтардың артықшылығын ...
Бүгінгі күн адамы игеруге тиісті, қазіргі уақыт қойып отырған экономикалық және азаматтық талаптар:
- Өзгерісті тез сезіне алуға мүмкіндік беретін білім;
- Болашақта білім алуға көмектесетін берік базалық білім;
- Қажет метатанымдық, жоғары деңгейде ұйымдастырылған танымдық ойлау дағдылары;
- Таныс емес проблемаларды шешуде білім мен дағдыны қолдану тәжірибесінің молдығы;
- Сенім мен ынтымақтастыққа негіз жасайтын ...
Қазақ тілін мемлекеттік тіл ретінде зор қызығушылықпен оқыту, баланың жеке қабілеті мен әлеуметтік белсенділігінің дамуына жол ашу, шығармашылық тұлға қалыптастыру - ұстаздардың еншісінде.
Еліміздің болашағы, бүгінгі жас ұрпаққа тиянақты да терең білім беріп, ой-өрісін кеңейтуде қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің алатын орны, мән-мағынасы ерекше. Мемлекеттік тілді, туған жерін, туған елін қастерлей білуді, оның тамыры тереңге кеткен тарихымен бірге жасасып келе жатқан сөз өнерінің құді...
Бүгін "Базис" интеллектуалдық орталық ұйымдастырған "Қазақ тілі. Мұғалімнің кәсіби дамуы - білім беру жүйесін жаңғыртудың негізі" атты семинарға қатысуды аяқтап, сауалнама нәтижесінде диплом алдым. Семинарға қатысу барысында қажетті жаңалықтар мен өмірлік ұстанымдарға жаңаша көзқарастармен таныстым.
24 декабря 2014 г в школе имени П.Корниенко был проведен семинар для учителей Карагандинской области. Учителя провели открытые уроки в 11 по теме "Депутатпен сұхбат" и в 8 классе по теме "Менің сүйіті қалам". Учитель, прошедший обучение по программе третьего уровня Зейтова А.А. и с ее помощью учитель Смайылова С.С провели уроки , внедряя новые подходы к преподаванию. Планы урока готовили вместе. Семинар получил высокую оценку коллег по области! так же была проведена презентация метод...