Оценивание по критериям детям нравится, хотя качество знаний немного упало, но получается однобоко. Чуть немного меняешь вид задания, существующие критерии уже не подходят. Вопрос: ко всем видам заданий нужно разрабатывать критерии?
Наши блоги
Деңгейлі бағдарламаның негізгі мақсаты мектеп мұғалімдерінің өздерінің балаларды белгілі бір тәсілдермен оқытатынын біліп қана қоймай, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді өз тәжірибесіне қалай ықпалдастыратынын түсінуі болып табылады.
Оқу мақсаты мен оның нәтижелері
Мұғалім оқушыларға арнап жоспарлайтын іс-шаралар оқу мақсаты болып табылады. Осыған байланысты, оқыту және оқу мақсттарына қалыптастыру шаралары төмендегілерді бөлуге бағытталған:
Сіздің ойыңызша, оқушы...
Уважаемые коллеги! Подскажите пожалуйста!
Я работаю над самооцениванием и взаимооцениванием. Но пока у меня оценивание больше формативное, направленное на оценку своей деятельности и работы на уроке. Меня беспокоит, то ли я делаю??? Самооценивание и обратная связь у меня получаются очень тесно связанными. А как у вас?
Уважаемые коллеги, хотелось бы узнать ваше мнение. Анкетирование в режиме on-line или на бумажном носителе? Как вы видите этот процесс?
Работаете ли вы с файлообменником Bilimal? Как вы считаете, будет ли такой вид деятельности частью работы в сети?
Оқушылардың білім деңгейін арттыру дегеніміз оқушылардың білім сапасының арттыруы. Демек білім сапасы денеіміз не? Оны қалай көтеруге болады? Елбасының халыққа жолдауында айтылғандай, білім сапасында да үлкен бәсекелестік керек. Ол үшін баланы таңнан кешке дейін оқыту міндет емес. Біліммен бірге тәлім берілуі қажет.Міне, осы қос ұғым бірінің жігін бірі басқарғанда ғана сапалы білім болатынын естен шығармау керек.Педа...
Дәстүрлі оқыту жүйесінде баланы бағалауда тек мұғалімнің ғана ықпалы болатын және көбіне баланың жауап беру стиліне қарап салыстырмалы немесе ынталандыру бағасы қойылатын, сонымен қатар нақты білім бағаланатын. Жалпы білім беруде әр мұғалім көздеген мақсатына қол жеткізу үшін оқыту үдерісін жоспарлап қолданысқа ...
Инклюзивті оқытy Құрметті әріптестер! Жаңа оқу жылдарыңызбен! "Мұғалім-мәңгі нұрдың қызметшісі.Ол барлық ой мен қимыл әрекетіне ақылдың дәнін сеуіп,нұр құятын тынымсыз лаулаған жалын иесі"деп Я.А.Коменский айтқандай, қиындығы мен қызығы мол жұмыстарыңызға сәттілік,төзімділік,денсаулық тілеймін. "Инклюзивті оқыту" туралы не айтасыздар?Біз осыған дайынбыз ба? "Үйден оқыту"деп бөліп тастаған жоқпыз ба? Қытай балеті естеріңізде болар.(Интернеттен қараңыздар)Бір қолы жоқ қыз бен бір аяғы жоқ ...
Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011 – 2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасында қойылған мақсаттардың ішінде, жастардың бойында көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру бар. Осы мақсатқа қатысты оқытуды басқару және көшбасшылық модулін пайдалана отырып, оқушылардың көшбасшылық ...
Құрметті әріптестер!
Желілік қоғамдастықтың Қазақстан білім беру жүйесінің дамуына қаншалықты ықпалы болады деп ойлайсыздар? Ой бөлісулеріңізді сұраймын.
Аталған міндетті жолға қоюдың қандай тиімді тәсілдері бар?Ой бөліссеңіздер,жақсы болар еді.
Тәжірибе барысында қиындықтар туып жатса қалай шешеміз? әсіресе жаңа оқу жылындағы уақыттың аз болуы немесе жұмыс күрделеніп кетті ме?
В наш век огромного потока информации, стремительного развития техники, глобализации нам необходимо шагать в ногу со временем, быть в курсе нововведений, научных исследований для того, чтобы применять положительный опыт в своей педагогической практике. Нам не хватает времени для общения не только с родственниками и друзьями, но и с коллегами из других школ. Эту проблему (обмен опытом с коллегами) может решить сетевое сообщество. Уважаемые коллеги, как по-вашему, какие плюсы и мину...
Кредиттік технологияны мектепте негізгі пәндерді оқытуда қолдану қаншалықты тиімді? Әлде таңдаулы және қолданбалы курстарға енгізген пайдалы ма? Аталған технологияны мектепте қолданып жүргендер болса, ой бөлісуге шақырамын?
Ув.коллеги, мы с первых дней обучения говорим о том, что необходимо измениться нам, школе, всем педагогам... А как быть с родителями? Ко мне подходила мама ребенка и высказала мнение, что ей хотелось бы, чтобы ее ребенка обучал учитель "наш, советский, строгий, а не так, чтобы учитель и ученик были на одной линии. Ученик должен бояться и боготворить, а не высказывать свое мнение. Мол, еще не дорос...". Вот такой вот замкнутый треугольник получился... Хотя это случай единичный, но ...
4.09.2013ж. І деңгей 4 топ әріптестерімен облыстық онлайн-конференция өткізілді. Конференцияның басты мақсаты- практика уақытында атқарылып жатқан жұмыстарымыз туралы пікірлесе отырып, әріптестер арасында желілік қоғамдастық құру .
Порталда қосымша өз бетінше оқуға ресурстар, үнемі араласып, тәжірибе алмасу үшін чаттар, блогтар, форумдар жұмыс жасауды іске асыру.
...